Prezydent nie zamieszka w palacu .

Data: 2010-12-24 10:06:37
Autor: cyc
Prezydent nie zamieszka w palacu .
Prezydent nie zamieszka w palacu prezydenckim , tylko w Belwederze zajmujac gorna kondygnacje .
Prawde mowiac nie dziwie sie . Gdyby i mnie trafilo sie nieszczescie i zostalbym prezydentem rowniez nie skorzystalbym z palacu w ktorym nie tylko straszy pewien maly duch ale ktory po pisowskich rzadach byc moze naszpikowany jest Bog wie jaka elektonika . Przez pare miesiecy po smierci prezydenta ludzie pisu a takze corka prezydenta prawem kaduka okupowali jeszcze palacowe apartamenty . Po co ? . Znajac zapedy i metody politycznego dzialania pisokonusa nie mozna niepodejrzewac , ze inwigilacja , podsluchy i inne takie tam , nie ograniczyly sie wylacznie do dziennikarzy i politykow mniejszej rangi i ze nie przepusci on okazji aby poznac "mysli" nastepcy blizniaka .
W tym swietle decyzja prezydenta o pominieciu palacu  , nie powinna dziwic .

cyc

Data: 2010-12-24 10:10:08
Autor: rAzor
Prezydent nie zamieszka w palacu .
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:

Jesteś paranoikiem, cycku.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-24 10:25:09
Autor: pluton
Prezydent nie zamieszka w palacu .
> naszpikowany jest Bog wie jaka elektonika . ..........

Jesteś paranoikiem, cycku.

A kim sa ci, ktorzy wierza, ze zimny polecial do Smelenska samolotem,
kiedy dla wszystkich jest oczywiste, ze zamordowano go w Warszawie
i zwloki przetransportowano pod smolensk lodziami podwodnymi ?

Nullification

Data: 2010-12-24 10:34:49
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:if1p2e$1i9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kiedy dla wszystkich jest oczywiste, ze zamordowano go w Warszawie
i zwloki przetransportowano pod smolensk lodziami podwodnymi ?

A kimze sa ci, ktorzy wierza, ze podjeto niezwykle blyskotliwa i inteligentna probe zabojstwa Blidy za pomoca broni gazowej (sic!). A nastepnie wytarto odciski palcow aby ukryc te niecna intryge ?

R.

Data: 2010-12-24 12:31:42
Autor: pluton
[...]

Blide rozwalil Jarek ze swojego malootkiego PIS-toleciku,
dlatego trzeba bylo wytrzec odciski palcow.
A potem agenci dzwonili gdzie popadnie, do fryzjera, do sklepu z butami,
zeby dac Jarkowi czas na powrot do Warszawy.

Nullification

Data: 2010-12-24 12:39:27
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:if20fm$pdr$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie tak. Pani ze sklepu z butami byla mózgiem całego spisku.

R.

Data: 2010-12-24 13:56:53
Autor: pluton
[...]

Wszystko pokreciles. Mozgiem byla pani z salonu fryzjerskiego.
Pani ze sklepu z butami dostarczyla JArkowi malootki pis-tolecik.

Nullification

Data: 2010-12-24 10:46:40
Autor: rAzor
Prezydent nie zamieszka w palacu .
Darz bór! Użytkownik... he he - pluton raczył napisać:
[...]

Jesteś jednym z tych, który wymyśla te brednie - paranoikiem.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-24 12:32:52
Autor: pluton
> [...]
> i zwloki przetransportowano pod smolensk lodziami podwodnymi ?

Jesteś jednym z tych, który wymyśla te brednie - paranoikiem.

Ja wymyslam ? Ja szczera prawde pisze - sam wszystko widzialem.

Nullification

Data: 2010-12-24 14:13:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-24 10:06, cyc pisze:
Prezydent nie zamieszka w palacu prezydenckim , tylko w Belwederze zajmujac
gorna kondygnacje .
Prawde mowiac nie dziwie sie .

cyc

Kto wie czym on się kieruje, i tego że czuje się niegodny w takim miejscu mieszkać nie można wykluczyć.

Prezydent nie zamieszka w palacu .