Prezydent niezależny i suwerenny

Data: 2010-07-09 20:41:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent niezależny i suwerenny
Bronisław Komorowski oddelegował do KRRiT Jana Dworaka i Krzysztofa Lufta. Marszałek Grzegorz Schetyna sam przyznał, że to dla niego zaskoczenie. Jednak szef Stronnivtwa Demokratycznego Paweł Piskorski twierdzi, że nie wiedział o nich najprawdopodobniej również premier Donald Tusk.

http://www.dziennik.pl/polityka/article642163/Nerwowy_smiech_marszalka.html

"Zdziwiona mina i nerwowy ¶miech marszałka powiedziały wszystko - Bronisław Komorowski nie tylko nie konsultował z nim nominacji Lufta i Dworaka, ale także nie poinformował go o nich. Jest wielce prawdopodobne, że awanse te s± również zaskoczeniem dla Tuska. Komorowski, ¶wiadomie lub nie, zrobił im obu ¶rednio ¶mieszny dowcip. Tłumaczyć się z niego będzie jednak Schetyna, którego partyjny kolega postawił nie tylko w głupiej sytuacji. Marszałek jeszcze nie zd±żył zadomowić się na nowym stanowisku, ale coraz bardziej wpisuje się w rolę kozła ofiarnego" - pisze Paweł Piskorski na blogu w Onet.pl.

Były polityk Platformy podkre¶la, że Bronisław Komorowski pokazał w ten sposób, że nie będzie ręcznie sterowany z tylnego siedzenia.

"Spekulowano, że Bronisław Komorowski jako prezydent może być pacynk± sterowan± ręk± premiera. Przez cała kampanię Komorowski zarzekał się, że będzie niezależny i suwerenny, ale jednocze¶nie puszczał oko to do wyborców, to do partyjnych kolegów, do w końcu do samego Tuska. Zdawało się, że akurat w tę obietnicę nie wierzy nawet sam kandydat. A tu niespodzianka" - pisze szef Stronnictwa Demokratycznego.

Data: 2010-07-09 21:15:27
Autor: jadrys
Prezydent niezależny i suwerenny

Bronisław Komorowski pokazał w ten sposób, że nie będzie ręcznie sterowany z tylnego siedzenia.

I miejmy nadzieję że taki pozostanie do końca kadencji.

Data: 2010-07-09 21:19:26
Autor: u2
W dniu 2010-07-09 21:15, jadrys pisze:

Bronisław Komorowski pokazał w ten sposób, że nie będzie ręcznie
sterowany z tylnego siedzenia.

I miejmy nadzieję że taki pozostanie do końca kadencji.

Z pewno¶ci± jest niezwykle elegancki. prawi komplementy damom na prawo i
lewo. Wystarczy wspomnieć jego wizytę w duńskiej armii :)

Data: 2010-07-09 21:26:34
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-09 21:19, u2 pisze:
[...]

No jasne, facet umie się zachować, mówi perfekt po Polsku. Żeby tylko naprawdę zawiesił swoj± obecno¶ć w PO na czas trwanie kadencji to możemy mieć Prezydenta którego nie trzeba będzie się wstydzić..

Data: 2010-07-09 21:31:16
Autor: u2
W dniu 2010-07-09 21:26, jadrys pisze:
[...]

Z pewno¶ci± będzie idealnym ¶ciemniaczem, w sam raz do pałacowego
żyrandola :)

Data: 2010-07-09 21:34:00
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-09 21:31, u2 pisze:
[...]

Dajmy mu szansę, i oceniajmy po skończonej kadencji.

Data: 2010-07-09 22:13:07
Autor: 'he®sk'
On Fri, 09 Jul 2010 21:26:34 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

No jasne, facet umie się zachować, mówi perfekt po Polsku. Żeby tylko naprawdę zawiesił swoj± obecno¶ć w PO na czas trwanie kadencji to możemy mieć Prezydenta którego nie trzeba będzie się wstydzić..

 glosowales na kaczynskiego, prawda ?

--

 HeSk

Data: 2010-07-09 22:25:59
Autor: jadrys
Prezydent niezaleĹĽny i suwerenny
  W dniu 2010-07-09 22:13, 'he®sk' pisze:
[...]

Z pewnością jest niezwykle elegancki. prawi komplementy damom na prawo i
lewo. Wystarczy wspomnieć jego wizytę w duńskiej armii :)
No jasne, facet umie się zachować, mówi perfekt po Polsku. Żeby tylko
naprawdę zawiesił swoją obecność w PO na czas trwanie kadencji to możemy
mieć Prezydenta którego nie trzeba będzie się wstydzić..
  glosowales na kaczynskiego, prawda ?

Nie, nie zdążyłem dojechać na głosowanie. Gdybym dojechał to oddałbym głos na Kaczyńskiego. Upartyjnienie Komorowskiego mnie trochę przeraża.

Data: 2010-07-09 22:30:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i180l8$vg5$1news.onet.pl...
[...]

A gdzie ty widzisz upartyjnienie Komorowskiego? Czym siÄ™ przejawia?

Data: 2010-07-11 11:23:05
Autor: jadrys
[...]

Choćby tym ĹĽe szereg ustaw zgĹ‚oszonych przez opozycje parlamentarnÄ…  chowaĹ‚ na dno swojej marszaĹ‚kowskiej szuflady.. Mam jednak nadziejÄ™ ĹĽe to koniec jego partyjnej dyspozycyjnoĹ›ci wobec kolegĂłw partyjnych -  ĹĽe bÄ™dzie Prezydentem wszystkich PolakĂłw.

Data: 2010-07-09 22:13:07
Autor: 'he®sk'
Prezydent niezależny i suwerenny
On Fri, 9 Jul 2010 20:41:21 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 polityka to chinski teatr.  najciekawsze rzeczy dzieja sie za kulisami.

--

 HeSk

Data: 2010-07-10 08:20:44
Autor: HaMMeR
On 2010-07-09 20:41, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

Były polityk Platformy podkre¶la, że Bronisław Komorowski pokazał w ten
sposób, że nie będzie ręcznie sterowany z tylnego siedzenia.
ciach

Acha.., to do takich zadan cie oddelegowano ?
Komorus niezalezny! Bo mi zajady ze smiechu popekaja!:))
Czy matoly sadzicie, ze wystarczy taka grubymi nicmi szyta
hucpa jak ta, z 'delegowaniem do rady' poza (niby) wiedza wierchuszki PO??
Durniow to robcie z siebie lajdaki taka klamliwa medialna kila, ale coz wymagac od kapust wielu...

Data: 2010-07-10 08:30:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent niezależny i suwerenny

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i193g1$lj9$1newsread1.aster.pl...
On 2010-07-09 20:41, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

[...]

A co¶, kurwa, my¶lał. Płac± i to bardzo dobrze płac±.
I piszę po to, żeby wkurwiać takich pojebów jak ty.

Data: 2010-07-10 08:50:38
Autor: HaMMeR

On 2010-07-09 20:41, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

[...]

Wkurwiac??? Ubaw po pachy! Taka nedzna kapusta, to
wyzwala we mnie pusty smiech i politowanie, a ja
tylko dla twojej zony, trzymalem ryj zamkniety...
Ale dosyc!

Data: 2010-07-10 08:58:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent niezależny i suwerenny

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i19584$m44$2newsread1.aster.pl...
Wkurwiac??? Ubaw po pachy! Taka nedzna kapusta, to
wyzwala we mnie pusty smiech i politowanie, a ja
tylko dla twojej zony, trzymalem ryj zamkniety...
Ale dosyc!

No to otworz ten ¶mierdz±cy ryj i niech gnojówka się wyleje.

Data: 2010-07-10 09:16:59
Autor: HaMMeR
On 2010-07-10 08:58, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Wyluzuj i zachowaj nerwy, twoja praca tego wymaga...

Data: 2010-07-10 09:17:16
Autor: raff

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
Wkurwiac??? Ubaw po pachy! Taka nedzna kapusta, to
wyzwala we mnie pusty smiech i politowanie, a ja
tylko dla twojej zony, trzymalem ryj zamkniety...
Ale dosyc!

No to otworz ten śmierdzący ryj i niech gnojówka się wyleje.

Coz za wymiana uprzejmosci. Dajcie sobie buzi.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg