Prezydent niezależny i suwerenny

Data: 2010-07-10 08:20:44
Autor: HaMMeR
Prezydent niezależny i suwerenny
On 2010-07-09 20:41, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

Były polityk Platformy podkreśla, że Bronisław Komorowski pokazał w ten
sposób, że nie będzie ręcznie sterowany z tylnego siedzenia.
ciach

Acha.., to do takich zadan cie oddelegowano ?
Komorus niezalezny! Bo mi zajady ze smiechu popekaja!:))
Czy matoly sadzicie, ze wystarczy taka grubymi nicmi szyta
hucpa jak ta, z 'delegowaniem do rady' poza (niby) wiedza wierchuszki PO??
Durniow to robcie z siebie lajdaki taka klamliwa medialna kila, ale coz wymagac od kapust wielu...

Data: 2010-07-10 08:30:40
Autor: Bogdan Idzikowski

On 2010-07-09 20:41, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

[...]

A coś, kurwa, myślał. Płacą i to bardzo dobrze płacą.
I piszę po to, żeby wkurwiać takich pojebów jak ty.

Data: 2010-07-10 08:50:38
Autor: HaMMeR

On 2010-07-09 20:41, Bogdan Idzikowski wrote:
ciach

[...]

Wkurwiac??? Ubaw po pachy! Taka nedzna kapusta, to
wyzwala we mnie pusty smiech i politowanie, a ja
tylko dla twojej zony, trzymalem ryj zamkniety...
Ale dosyc!

Data: 2010-07-10 08:58:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i19584$m44$2newsread1.aster.pl...
Wkurwiac??? Ubaw po pachy! Taka nedzna kapusta, to
wyzwala we mnie pusty smiech i politowanie, a ja
tylko dla twojej zony, trzymalem ryj zamkniety...
Ale dosyc!

No to otworz ten śmierdzący ryj i niech gnojówka się wyleje.

Data: 2010-07-10 09:16:59
Autor: HaMMeR
On 2010-07-10 08:58, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Wyluzuj i zachowaj nerwy, twoja praca tego wymaga...

Data: 2010-07-10 09:17:16
Autor: raff
Prezydent niezaleĹźny i suwerenny

[...]

Coz za wymiana uprzejmosci. Dajcie sobie buzi.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg