Prezydent oddał Rosji ciała naszych oficerów

Data: 2011-12-05 00:20:17
Autor: boukun
Prezydent oddał Rosji ciała naszych oficerów
http://www.youtube.com/watch?v=a_crniDMt9I&feature=channel_video_title

Hańba i Trybunał Stanu: Prezydent RP oddał Rosji prawa do ciał polskich oficerów zamordowanych w Katyniu.

Podczas rozmowy Nowego Ekranu z Panią Witomiłą Wołk-Jezierską, córką polskiego oficera zamordowanego w Katyniu, starającą się od 20 lat o sprowadzenie ciała ojca do Polski i walczącą z Rosją przed Trybunałem w Strasburgu wyszły na jaw przerażające fakty. Według Pani Witomiły w 1998 r. Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej Aleksander Kwaśniewski podpisał z Rosją tajne porozumienie, w którym Polska zgodziła się, by ciała zamordowanych oficerów pozostały na zawsze w pobudowanych przez Rosję tzw. Memoriałach. Rzecz jest tym bardziej haniebna, że owe "Memoriały" noszą oficjalną rosyjską nazwę: Pomniki pamięci zwycięstwa nad Polakami.Podpisujący tajną umowę z Rosją o tym wiedzieli.

Zostaliśmy upokorzeni, a pamięć naszych Bohaterów opluta przez Głowę własnego Państwa.

To pod tymi "Pomnikami pamięci zwycięstwa nad Polakami" rodziny ofiar, nasi rodacy oraz najwyższe władze Państwa Polskiego składają kwiaty i oddają hołd. Porozumienie było tak tajne, że fakt jego istnienia został ujawniony dopiero jak powolali się na nie Rosjanie. Polskie władze odmówiły Witomile Wołk-Jezierskiej i innym osobom procesującym się z Rosją w Strasburgu udostępnienia treści tego dokumentu.

boukun

Data: 2011-12-05 00:33:26
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jbgvbh$fnh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tu jest relacja w całości
http://tylkownowymekranie.nowyekran.pl/post/42559,katyn-prezydent-oddal-rosji-ciala-naszych-oficerow

Tajemnicą poliszynela jest, że niejaki Stolzman był jednym z katów w Katyniu...

boukun

Data: 2011-12-05 04:59:16
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 00:33:26 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A Chrystusa też ukrzyżował?

--
stevep

Data: 2011-12-05 02:16:42
Autor: kogutek
[...]

A możesz mi powiedzieć po co Ci to co zostało z tamtych oficerów? Orłami nie
byli bo dali się złapać i zabić. Ruscy przyznali się że ich zabili i chwatit.
Chcesz teraz dać po pysku 19 letniej Tamarze z Moskwy i w ten sposób wziąć
odwet. Ty jesteś zwyczajnie pierdolnięty ze swoimi poglądami. Teraz jest inny
Świat. Jesteś pokomunistycznym truchłem III kategorii. Żal ci że nie załapałeś
się przy zmianie systemu na kasę i teraz jęczysz.  --

Data: 2011-12-05 04:06:11
Autor: boukun

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbh9ia$ev0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Postkomunistycznym? W Polsce żadnej rewolucji nie było, to Polskim władzom zależy, żeby sprawa Katynia była ściśle tajna...

Polacy nie mieli prawa się załapać na kasę, to nie wchodziło w rachubę. Czy na tym ma polegać rządzenie?

Czy nie przemawia do ciebie fakt, że nawet Lech Kaczyński składał kwiaty pod Pomnikiem pamięci zwycięstwa nad Polakami?

Zobacz, w jakiej Polsce żyjesz
http://dosc.nowyekran.pl/post/42622,to-nie-on-bestialsko-pastwil-sie-nad-danielem-k-policjant-z-nagrania-nie-jest-andrzejem-czajka

boukun

Data: 2011-12-05 05:00:28
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 03:16:42 kogutek <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Ty za to nasypał byś im soli na ogon i nie dał się złapać debilu.

--
stevep

Data: 2011-12-05 12:28:53
Autor: kogutek
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Dnia 05-12-2011 o 03:16:42 kogutek <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl>  =

napisa=B3(a):

> boukun <boukun@neostrada.pl> napisa=B3(a):

 polskich  =

, c=F3rk=B1  =

wadzenie  =

gu wysz=B3y  =

 =

enie, w  =

y na  =

j  =

i=EAci  =

z G=B3ow=EA  =

fiar,  =

aty i oddaj=B1  =

niony  =

e  =

ienia  =

> A mo=BFesz mi powiedzie=E6 po co Ci to co zosta=B3o z tamtych oficer=F3=
w? Or=B3ami  =

> nie
> byli bo dali si=EA z=B3apa=E6 i zabi=E6. Ruscy przyznali si=EA =BFe ic=
h zabili i  =

> chwatit.
> Chcesz teraz da=E6 po pysku 19 letniej Tamarze z Moskwy i w ten spos=F3=
b  =

> wzi=B1=E6
> odwet. Ty jeste=B6 zwyczajnie pierdolni=EAty ze swoimi pogl=B1dami. Te=
raz jest  =

> inny
> =A6wiat. Jeste=B6 pokomunistycznym truch=B3em III kategorii. =AFal ci =
=BFe nie  =

> za=B3apa=B3e=B6
> si=EA przy zmianie systemu na kas=EA i teraz j=EAczysz.

Ty za to nasypa=B3 by=B6 im soli na ogon i nie da=B3 si=EA z=B3apa=E6 de=
bilu.

Czy jestem według ciebie gnoju jestem debilem bo mam inne zdanie. Szkoda
każdego człowieka. Ale tamta sprawa jest zamknięta. Nikt życia im nie wróci.
Zginęli bo nie byli wystarczająco dobrzy. Nic na to nie poradzisz. Dobrzy nie
dali się złapać i walczyli co końca wojny. I to oni są bohaterami. Ci co
przeżyli a nie ci co zginęli w walce albo zostali złapani i zamordowani.
Bohaterstwo to przeżyć a nie dać się zabić. --

Data: 2011-12-05 13:47:48
Autor: boukun

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbide5$m6o$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przeżyli a nie ci co zginęli w walce albo zostali złapani i zamordowani.
Bohaterstwo to przeżyć a nie dać się zabić.

Stolzman jeszcze po wojnie Polaków łapał i mordował i teraz mają czysty grunt...

boukun

Data: 2011-12-05 14:26:42
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 13:28:53 kogutek <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

przeżyli a nie ci co zginęli w walce albo zostali złapani i zamordowani.
Bohaterstwo to przeżyć a nie dać się zabić.

Bez wątpliwości jesteś debilem.

--
stevep

Data: 2011-12-05 13:39:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-05 00:20, boukun pisze:
[...]

Tajne? Czy w takich sprawach tajne porozumienia są zobowiązujące?

Prezydent oddał Rosji ciała naszych oficerów