Prezydent oddał Rosji ciała naszych oficerów

Data: 2011-12-05 02:17:50
Autor: kogutek
Prezydent oddał Rosji ciała naszych oficerów
http://www.youtube.com/watch?v=a_crniDMt9I&feature=channel_video_title

Hańba i Trybunał Stanu: Prezydent RP oddał Rosji prawa do ciał polskich oficeró
w zamordowanych w Katyniu.

Podczas rozmowy Nowego Ekranu z Panią Witomiłą Wołk-Jezierską, córką polskiego oficera zamordowanego w Katyniu, starającą się od 20 lat o sprowadzenie ciała ojca do Polski i walczącą z Rosją przed Trybunałem w Strasburgu wyszły na jaw przerażające fakty. Według Pani Witomiły w 1998 r. Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej Aleksander Kwaśniewski podpisał z Rosją tajne porozumienie, w którym Polska zgodziła się, by ciała zamordowanych oficerów pozostały na zawsze w pobudowanych przez Rosję tzw. Memoriałach. Rzecz jest tym bardziej haniebna, że
 owe "Memoriały" noszą oficjalną rosyjską nazwę: Pomniki pamięci zwycięstwa nad Polakami.Podpisujący tajną umowę z Rosją o tym wiedzieli.

Zostaliśmy upokorzeni, a pamięć naszych Bohaterów opluta przez Głowę własnego Państwa.

To pod tymi "Pomnikami pamięci zwycięstwa nad Polakami" rodziny ofiar, nasi rodacy oraz najwyższe władze Państwa Polskiego składają kwiaty i oddają hołd. Porozumienie było tak tajne, że fakt jego istnienia został ujawniony dopiero ja
k powolali się na nie Rosjanie. Polskie władze odmówiły Witomile Wołk-Jezierskiej
 i innym osobom procesującym się z Rosją w Strasburgu udostępnienia treści tego dokumentu.

boukun
A możesz mi powiedzieć po co Ci to co zostało z tamtych oficerów? Orłami nie
byli bo dali się złapać i zabić. Ruscy przyznali się że ich zabili i chwatit.
Chcesz teraz dać po pysku 19 letniej Tamarze z Moskwy i w ten sposób wziąć
odwet. Ty jesteś zwyczajnie pierdolnięty ze swoimi poglądami. Teraz jest inny
Świat. Jesteś pokomunistycznym truchłem III kategorii. Żal ci że nie załapałeś
się przy zmianie systemu na kasę i teraz jęczysz.  --

Prezydent oddał Rosji ciała naszych oficerów