Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji

Data: 2018-03-18 21:59:56
Autor: A. Filip
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
Merkel zagwarantowało sobie czwartą kadencje szybciej niż byle Putin.
W USA też mieli wielkiego prezydenta wybranego na cztery kadencje,
Franklina Delano Roosevelta, ojca poprawki do konstytucji USA
ograniczającej liczbę kadencji prezydenta USA do dwóch.

Prawdziwe wybory oznaczają że "Trump" ma realne szanse wygrać z
"Clinton" (faworytką) i czasem wygrywa.

--
A. Filip

Data: 2018-03-18 14:03:31
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik A. Filip napisał:
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji

A mówią że rosja jest nieprzewidywalna:)

Data: 2018-03-18 22:12:38
Autor: A. Filip
Bytomir Szydera vel Dąs <franek.zyto@gmail.com> pisze:
użytkownik A. Filip napisał:
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji

A mówią że rosja jest nieprzewidywalna:)

No i udowadniasz jak bezczelnie kłamią :-)

--
A. Filip

Data: 2018-03-19 09:07:12
Autor: jacekbialy80
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
Pod wodzą Putina Rosja jest przewidywalna jak on sam. Teraz gdy osiągnął zwycięstwo przy dużej frekwencji będzie chciał załagodzić konflikt powstały przed wyborami. Być może Niemcy będą mu po cichu sprzyjać, lecz reszta Zachodu ma już tego prostaka serdecznie dość. To będzie powodować dalsze psucie się relacji między Rosją a światem Atlantyckim.
Dla Polski to oczywiście dobrze - czym gorsze stosunki NATO - Rosja, tym większą rola Polski w NATO. Mniej więcej taka, jaka była rola RFN podczas poprzedniej zimnej wojny.

Twoje zdrowie Batiuszka!
JB

Data: 2018-03-19 10:12:38
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Ruskim relacje z zachodem raczej zwisają. Inne podejście mają.
Poza tym, kto ma z ruskimi handlować, ten handluje.

Data: 2018-03-18 14:10:02
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia wojna. Putin to madry facet.

Data: 2018-03-18 22:15:44
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia
wojna. Putin to madry facet.

To jak ty nazywasz to co się działo i stało w Donbasie i Ługańsku?
Zamieszki+?

Data: 2018-03-19 05:49:31
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.03.2018 o 22:15, A. Filip pisze:
[...]

Amerykańska prowokacja?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-03-19 10:09:42
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 05:49:32 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> Zamieszki+?

Amerykańska prowokacja?

Owszem była taka, ale jak pisałem pow. być może były ustalenia np.
oki znikamy z ukrainy (my ruscy), ale ukraina pozostaje pod nasza kontrolą.

Być może to zachodek złamał ustalenia, po czym ruscy zareagowali zajęciem donbasu + nawiązka w postaci zajęcia krymu.

Nu ale ustaleń z l. 90 tych nie czytałem.

Data: 2018-03-19 10:55:00
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

"Ręka USA" to (niemal na pewno) kryła się za _wcześniejszymi_
zdarzeniami na Ukrainie.  Za (Krymem,) Ługańskiem i Donbasem czyli
"konsekwencjami wcześniejszych zdarzeń" kryła się ręka Putina.

Ja Donieck i Ługańsk mogę nazwać najłagodniej "(mała) wojeneczka
na pozór domowa". Pozory też mają swoje spore znaczenie.
W Doniecku i Ługańsku Putin zrezygnował z _części_ pozorów.

--
A. Filip

Data: 2018-03-19 17:32:05
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
filozof z remizy "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jasne. W Syrii też USa?

CL

Data: 2018-03-18 23:40:40
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 22:10 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia  wojna. Putin to madry facet.

Na tyle mądry, na ile ty idiota.

--
stevep

Data: 2018-03-19 10:05:53
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia wojna. Putin to madry facet.

Niestety zabił ćwieka, właściwie to 2 ćwieki.

1. złamał umowę nienaruszalności granic ukrainy, podobno ukraina
dostała gwarancje nienaruszalności granic od usa w zamian za likwidację
bombek postsowieckich (były takie)

2. zajął krym, tu sprawa jest sporna, bo najpierw ruscy wysiedlili
niewygodnych, z historycznego punktu widzenia krym należy do (bodaj) turcji,
a jeżeli nie do turcji to do tatarów.

Puta jest o tyle w komfortowej sytuacji, że za ukrainę nikt umierać nie będzie.
Nu i jest pat. Ale zachodek tez nie jest bez winy, bo przeciągnął ukraińców
na swoją strone, nie wiem, może były wczesniejsze ustalenia dot. ruskiej
strefy wpływów. Trza by się wczytać w ustalenia Ru-USA-Europka i wyciągnąć wnioski kto bardziej poszedł na rympał.

Data: 2018-03-19 17:28:16
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
kogucik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a84732ac-477d-4730-b9ce-6dfd2d28b77dgooglegroups.com...
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia wojna. Putin to madry facet.

No to teraz juz wiemy że jesteś pełnokrwisty kacap.

CL

Data: 2018-03-19 10:51:03
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
Za to od dawna wiadomo ze jestes debil.

Data: 2018-03-19 20:11:03
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
kogutek wykastrowany "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc16d477-4c0d-4864-b4f1-72f95574454agooglegroups.com...
Za to od dawna wiadomo ze jestes debil.

Debil! Debil! Debil! Spierdalaj zenus z psp bo znow zrobie ci w papiery! Skoczyly ci się zawiasy? No to pojdziesz do Brzegu! Przetestujesz cele.

CL

Data: 2018-03-19 12:56:52
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
Ziewwwwww.

Data: 2018-03-20 07:17:17
Autor: stevep
W dniu 2018-03-19 o 20:11, Lump polityczny - (c)  R. Terlecki - PiS pisze:
[...]

Eeeee, a kto będzie walczył o reperacje?

--
stevep

Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji