Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji

Data: 2018-03-18 14:10:02
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia wojna. Putin to madry facet.

Data: 2018-03-18 22:15:44
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia
wojna. Putin to madry facet.

To jak ty nazywasz to co się działo i stało w Donbasie i Ługańsku?
Zamieszki+?

Data: 2018-03-19 05:49:31
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.03.2018 o 22:15, A. Filip pisze:
[...]

Amerykańska prowokacja?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-03-19 10:09:42
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 05:49:32 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> Zamieszki+?

Amerykańska prowokacja?

Owszem była taka, ale jak pisałem pow. być może były ustalenia np.
oki znikamy z ukrainy (my ruscy), ale ukraina pozostaje pod nasza kontrolą.

Być może to zachodek złamał ustalenia, po czym ruscy zareagowali zajęciem donbasu + nawiązka w postaci zajęcia krymu.

Nu ale ustaleń z l. 90 tych nie czytałem.

Data: 2018-03-19 10:55:00
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

"Ręka USA" to (niemal na pewno) kryła się za _wcześniejszymi_
zdarzeniami na Ukrainie.  Za (Krymem,) Ługańskiem i Donbasem czyli
"konsekwencjami wcześniejszych zdarzeń" kryła się ręka Putina.

Ja Donieck i Ługańsk mogę nazwać najłagodniej "(mała) wojeneczka
na pozór domowa". Pozory też mają swoje spore znaczenie.
W Doniecku i Ługańsku Putin zrezygnował z _części_ pozorów.

--
A. Filip

Data: 2018-03-19 17:32:05
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
filozof z remizy "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jasne. W Syrii też USa?

CL

Data: 2018-03-18 23:40:40
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 22:10 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia  wojna. Putin to madry facet.

Na tyle mądry, na ile ty idiota.

--
stevep

Data: 2018-03-19 10:05:53
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia wojna. Putin to madry facet.

Niestety zabił ćwieka, właściwie to 2 ćwieki.

1. złamał umowę nienaruszalności granic ukrainy, podobno ukraina
dostała gwarancje nienaruszalności granic od usa w zamian za likwidację
bombek postsowieckich (były takie)

2. zajął krym, tu sprawa jest sporna, bo najpierw ruscy wysiedlili
niewygodnych, z historycznego punktu widzenia krym należy do (bodaj) turcji,
a jeżeli nie do turcji to do tatarów.

Puta jest o tyle w komfortowej sytuacji, że za ukrainę nikt umierać nie będzie.
Nu i jest pat. Ale zachodek tez nie jest bez winy, bo przeciągnął ukraińców
na swoją strone, nie wiem, może były wczesniejsze ustalenia dot. ruskiej
strefy wpływów. Trza by się wczytać w ustalenia Ru-USA-Europka i wyciągnąć wnioski kto bardziej poszedł na rympał.

Data: 2018-03-19 17:28:16
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
kogucik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a84732ac-477d-4730-b9ce-6dfd2d28b77dgooglegroups.com...
I bardzo dobrze ze Putin wygral. Mamy kolejne szesc lat bez zagrozenia wojna. Putin to madry facet.

No to teraz juz wiemy że jesteś pełnokrwisty kacap.

CL

Data: 2018-03-19 10:51:03
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
Za to od dawna wiadomo ze jestes debil.

Data: 2018-03-19 20:11:03
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
kogutek wykastrowany "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:bc16d477-4c0d-4864-b4f1-72f95574454agooglegroups.com...
Za to od dawna wiadomo ze jestes debil.

Debil! Debil! Debil! Spierdalaj zenus z psp bo znow zrobie ci w papiery! Skoczyly ci się zawiasy? No to pojdziesz do Brzegu! Przetestujesz cele.

CL

Data: 2018-03-19 12:56:52
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji
Ziewwwwww.

Data: 2018-03-20 07:17:17
Autor: stevep
W dniu 2018-03-19 o 20:11, Lump polityczny - (c)  R. Terlecki - PiS pisze:
[...]

Eeeee, a kto będzie walczył o reperacje?

--
stevep

Prezydent partii "Jedyny Wybór" wygrał "wybory" w Rosji