Prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"

Data: 2010-06-18 12:10:30
Autor: Grzegorz Z.
Prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"
Data: 2010-06-18 12:24:27
Autor: Andrzej Adam Filip
*P.O.* prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8031014,Komorowski_podpisal_nowele_ustawy_o_przeciwdzialaniu.html

0) Marszałek Sejmu Komorowski (PO) nie jest (*jeszcze*) prezydentem RP a
   *jedynie* "pełniącym obowiązki".
1) Wielu ludzi sądzi że *całkowity, bezwzględny i bezwarunkowy* zakaz
   *wszelkiego* "fizycznego karcenia" rodzi "rozwydrzoną młodzieĹź" i
   dalej.

Jesteśmy i nie jesteśmy zarazem - życie jest ciągłą zmianą,
jest ciągłym rodzeniem się i śmiercią.
  -- Heraklit z Efezu (540 p.n.e.-480 p.n.e.)

Data: 2010-06-18 12:31:53
Autor: Grzegorz Z.
Prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"
1) Wielu ludzi sądzi że *całkowity, bezwzględny i bezwarunkowy* zakaz
   *wszelkiego* "fizycznego karcenia" rodzi "rozwydrzoną młodzież" i
   dalej.

Jak nie czujesz się na siłach zająć się wychowywaniem dzieci to może się
zabezpieczaj, tak jak ja?

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 12:39:56
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

To że wielu ludzi nadużywa "ostatecznego środka wychowawczego" nie
znaczy że *ZAWSZE* jest on "nadużyciem". Jeśli się przepchnie prawo
które większość społeczeństwa będzie uważać za "bzdurnie szerokie"
to się ryzykuje się że ludzie "przestaną dostrzegać".

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Twój jest *TYLKO* post otwierający wątek.
Moja odpowiedĹş na niego jest *moja*.

Kiedy drzewo trzeszczy, już za późno uciekać.
  -- Przysłowie pigmejskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-06-18 12:56:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:39:56 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Twój jest *TYLKO* post otwierający wątek.

No i temat wątku.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 13:09:51
Autor: Andrzej Adam Filip
Nie ma "właściciela wątku"
[...]

GĂłwno prawda (IMHO).

Cierpliwością nawet z nieczystych winogron uzyskasz syrop.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-06-18 13:20:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 18 Jun 2010 13:09:51 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

Gówno prawda (IMHO).

Moim zdaniem gówno prawdą jest stwierdzenie że jestem właścicielem jedynie
posta otwierającego wątek. --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 12:42:09
Autor: kochamspamWYTNIJTO
P.O. prezydenta podpisał "zakaz bicia dzieci"

A jeśli zabezpieczenie zawiedzie...?

Data: 2010-06-18 12:54:58
Autor: Grzegorz Z.
Prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:42:09 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

To nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 12:57:11
Autor: kochamspamWYTNIJTO
To mój post!
napisał(a):

To nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

-- Nasz bog to my i nasze idee.

Co ty ciągle z tym niezmienianiem tematu?!
1) w netykietach nic o tym nie ma (no może gdzieś, coś tam się znajdzie)
2) skoro w bramce Onetu jest możność zmiany tematu, to chyba jest po coś!
3) taka zmiana często jest sensowna - dodatkowe info, np o oboczności
4) wątek jest "twój" o tyle tylko że go zacząłeś
6) dalsze wpisy już nie są "twoje"

Lepiej zdradź co zrobisz kiedy zabezpieczenie zawiedzie.

Data: 2010-06-18 13:05:43
Autor: Grzegorz Z.
Prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"

napisał(a):

[...]

No to jest czy nie ma?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 13:05:11
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Może gdzieś tam jest
napisał(a):

> 1) w netykietach nic o tym nie ma (no może gdzieś, coś tam się znajdzie)

No to jest czy nie ma?

Ja dotąd nie natrafiłem, ale nie wykluczam że ktoś, gdzieś to postulował.
Więc może "gdzieś, coś tam się znajdzie". Jeśli znalazłeś - wskaż.
Ale i tak uważam to za zalecenie niemądre. --

Data: 2010-06-18 13:19:22
Autor: Grzegorz Z.
Prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"

napisał(a):

[...]

Czyli nie masz pewności.

Ale i tak uważam to za zalecenie niemądre.

Przepuszczanie pieszych na pasach też pewnie uważasz za niemądre - przecież
oni mogą poczekać, a tobie się śpieszy.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 13:30:38
Autor: LOL? SAD?
napisał(a):

> [...]

> Ale i tak uważam to za zalecenie niemądre.

Przepuszczanie pieszych na pasach też pewnie uważasz za niemądre - przecież

LOL (a może SAD)
Ty jednak naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz,a i z logiką kiepsko.
No i żądasz aby nie zmieniać tematu, a sam wykrętnie wypowiadasz się nie na temat wątku czy subwątku. Coś marny ten bóg "my i nasze idee".
Weż trochę korepetycji u jakiegoś plebana.

Data: 2010-06-18 14:11:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 18 Jun 2010 13:30:38 +0200, LOL? SAD? napisał(a):

LOL (a może SAD)
Ty jednak naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz,a i z logiką kiepsko.

Zwłaszcza że się nie zgadzamy. To już od razu i z "logiką" i z "czytaniem
ze zrozumieniem" - "coś u mnie nie tak".

Weż trochę korepetycji u jakiegoś plebana.

Niekasowanie wrotek, komentowanie i przytaczanie sygnatur - jak pleban
będzie umiał postować w Usenecie to czemu nie, niech ci udzieli
korepetycji.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 16:30:09
Autor: cyc
To mój post!

napisał(a):

> [...]

4) wątek jest "twój" o tyle tylko że go zacząłeś
6) dalsze wpisy już nie są "twoje"

Lepiej zdradź co zrobisz kiedy zabezpieczenie zawiedzie.

Zmiana tematu watku jesli nie jest sie autorem jest rownie niegrzeczne jak powiedzeni komus " Ty ciulu " .
Na to aby to zrozumiec nie potrzeba netykiety , tylko kindersztuby i obcowania od czasu do czasu  z ludzmi kulturalnymi a nie tylko menelami .

cyc

Data: 2010-06-18 07:42:10
Autor: zbig
To mój post!
On 18 Cze, 16:30, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik <kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:60b5.00000dd5.4c1b5107newsgate.onet.pl...
[...]

 Taka zmiana utrudnia wyszukiwanie wątku, w którym zabiera się głos po
jakieś przerwie. Ciekawi mnie też to , że to idiotyczne zmienianie
tytułów uprawiają jedynie zwolennicy PiS.

Data: 2010-06-18 16:59:43
Autor: cyc
To mój post!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e76dc3c5-b68b-4429-bad1-d7b6571015d9w12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

...........co nie powinno dziwic , jako ze ten elektorat jest wyjatkowo odporny na kulture .

cyc

Data: 2010-06-18 16:33:28
Autor: cyc
To mój post!

napisał(a):

> [...]

4) wątek jest "twój" o tyle tylko że go zacząłeś
6) dalsze wpisy już nie są "twoje"

Lepiej zdradź co zrobisz kiedy zabezpieczenie zawiedzie.

...........Aaaaa i jeszcze jedno . W  netykiecie a rowniez w innych " ksztalcacych " zaocznie i ekspresowo , wywodzacych sie z chlopstwa "inteligentow " nie pisze tez o tym , ze nie wolno mowic "Ty h...ju " .

cyc

Data: 2010-06-18 12:57:10
Autor: wekon
<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:60b5.00000dd3.4c1b4d81newsgate.onet.pl...
> [...]
>    dalej.

Jak nie czujesz się na siłach zająć się wychowywaniem dzieci to może się

Lepiej nie, bo się kolejny nawiedzony grześ narodzi...

wekon

Data: 2010-06-18 13:47:56
Autor: Piotr
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:31:53 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Jak nie czujesz się na siłach zająć się wychowywaniem dzieci to może się
zabezpieczaj, tak jak ja?

Khem, khem, ale twój sposób zgrzesiu nie wszystkim odpowiada... :-)
No i dlaczego otwierasz dziób w nie swoich sprawach? Bo, żeby nakazywać
innym jak mają wychowywać, to już czujesz się na siłach?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-18 14:12:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 18 Jun 2010 13:47:56 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Wychowywania czy bzykania?

No i dlaczego otwierasz dziób w nie swoich sprawach?

Przecież nie wypowiadam się "jak kto ma wychowywać".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-18 14:06:02
Autor: marek czaplicki
Grzegorz Z. pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8031014,Komorowski_podpisal_nowele_ustawy_o_przeciwdzialaniu.html

nie rozumiem po co specjalna ustawa artykuł Konstytucji wyraźnie mówi
Art. 40.
Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych.

Prezydent podpisał "zakaz bicia dzieci"