Prezydent, premier , sejm i senat to komuni¶ci !!!

Data: 2009-11-17 07:57:57
Autor: WW
Prezydent, premier , sejm i senat to komuni¶ci !!!
Witam

Jak słyszę o ustawie hazardowej to dochodzę do wniosku, że cała nasza władza to komuni¶ci a nie liberałowie i demokracji.
Jakim innym cudem rz±d liberalny ma mi mówić gdzie i na co mam przeznaczyć swoje pieni±dze.!!
To wył±cznie  moja sprawa.
Przepić to za swoje, przegrać to swoje.
A tu władzunia mówi, że wie lepiej ode mnie wie, co jest dla mnie dobre.
Tak dokładnie twierdził poprzedni ustrój.

I co sie zmieniło ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich
s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Prezydent, premier , sejm i senat to komuni¶ci !!!