Prezydent przestrzega przed Palikotem

Data: 2010-10-10 19:47:01
Autor: boukun
Prezydent przestrzega przed Palikotem
Nie lekceważyłbym Palikota i jego ruchu - powiedział Bronisław Komorowski, który uważa, że poseł popełnił błąd występując z Platformy Obywatelskiej. Prezydent przestrzegł także przed ruszaniem obecnego kompromisu ws. ustawy antyaborcyjnej.

- Ja bym nie lekceważył Janusza Palikota i jego ruchu, bo on niewątpliwie gdzieś tam odpowiada na jakieś społeczne zapotrzebowania, ale nie jestem pewien, czy może to zrobić skutecznie - powiedział prezydent Komorowski.

Szef polskiego państwa dodał, że "jest w tej szczęśliwej sytuacji, że jest trochę poza wszystkimi konfliktami partyjnymi". Podkreślił, że nie wyrzeka się nigdy przyjaźni, chyba, że przyjaciele się go wyrzekają, wtedy to co innego. - Janusz Palikot, według mnie, popełnił błąd, ale to nie zmienia relacji między nami - podkreślił prezydent.

- Platforma Obywatelska jest wartością ogromną jako partia stabilizująca państwo. Ale kto wie, może Januszowi Palikotowi się uda - zastanawiał się Komorowski. Jak zaznaczył, dobra polityka zakłada mądrą konkurencję między partiami i politykami. - Niewątpliwie Janusz Palikot stanął w szranki mocnej konkurencji w stosunku do lewicy i do PO. Co z tego wyniknie, zobaczymy - ocenił.

Wyrażając solidarność z Palikotem, z klubu poselskiego PO wystąpił Kazimierz Kutz. Komorowski, powiedział, iż żałuje, że tak się stało, bo Kutz to osoba ciesząca się wielkim zaufaniem i szacunkiem. - Każda strata może być potem przekuta na jakiś ewentualnie polityczny zysk, czego życzę i Januszowi Palikotowi, i Kazimierzowi Kutzowi i całej PO. - powiedział prezydent.

Wśród 15 postulatów programowych, które Palikot przedstawił podczas kongresu Ruchu Poparcia Palikota w Sali Kongresowej 2 października znalazły się m.in.: usunięcie religii ze szkół, prawo kobiet do aborcji, darmowa antykoncepcja, refundacja in vitro, wprowadzenie edukacji seksualnej w szkołach, zaprzestanie finansowania Kościoła ze środków publicznych

Komorowski przyznał, że postulat legalizacji aborcji go niepokoi. Dodał także: "próba walki z Kościołem szczególnie mi nie odpowiada". W ocenie prezydenta, dziś obowiązuje dobra kompromisowa wersja ustawy antyaborcyjnej. " Próba naruszenia tego kompromisu, to jest wywołanie straszliwych emocji, które nie wiadomo czym się skończą, i na prawicy, i na lewicy" - zaznaczył szef państwa polskiego.
http://www.tvp.info/informacje/polska/prezydent-przestrzega-przed-palikotem/2965825

Tfu!
CHWDPO i jej jajcolizajstwu kościołowi...
Bronek jest spalony, od momemtu powołania Belki na min. finansów...

boukun

Data: 2010-10-10 19:54:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8sugb$p3u$1mx1.internetia.pl...
[...]

A kto powołał Belkę na min. finansów?

Data: 2010-10-10 20:00:29
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb1fdbc$0$21000$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Syjoniści!

Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski chce powierzyć stanowisko prezesa Narodowego Banku Polskiego Markowi Belce.

- Będę rekomendował kandydaturę Marka Belki na szefa Narodowego Banku Polskiego - zapowiedział marszałek Bronisław Komorowski, pełniący obowiązki głowy państwa. - W moim przekonaniu jest to działanie stabilizujące NBP - podkreślił.

- To nie jest kandydatura partyjna. Mam świadomość, że niektórzy moi koledzy mogą się poczuć zawiedzeni, w związku ze swoimi oczekiwaniami wobec NBP. Ale uważam, że musi być akcentowane, że na czele NBP stoi osoba pozostająca trochę poza polityką - powiedział marszałek.

boukun

Data: 2010-10-10 21:49:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8sv9i$83c$1mx1.internetia.pl...

[...]

I to jest bardzo dobra kandydatura,

Data: 2010-10-10 21:50:16
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb218db$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dla kogo dobra, dla tego dobra... Na inną by się syjoniści nie zgodzili...

boukun

Data: 2010-10-10 21:50:10
Autor: Panslavista
Prezydent przestrzega przed Palikotem