Prezydent przyznaje... Nie prowadzi polityki zagranicznej.

Data: 2009-08-27 22:52:50
Autor: Lorn
Prezydent przyznaje... Nie prowadzi polityki zagranicznej.
"- Nie mogę powiedzieć, żebym się cieszył, ale to nie ja w tej chwili głównie prowadzę politykę zagraniczną - powiedział prezydent Lech Kaczyński, pytany jak ocenia to, że 1 września na obchodach 70. rocznicy wybuchu II wojny światowej nie będzie przedstawicieli obecnej administracji amerykańskiej."

http://tnij.org/polityka_zagraniczna

Od kiedy? :> Gdzie ten co na Gruzińskich barykadach ściskał starą nokię nerwowo w reku... Tragedia. To już nie ten sam Lech Kaczyński. ;/

Data: 2009-08-27 17:01:21
Autor: Bruner
Prezydent przyznaje... Nie prowadzi polityki zagranicznej.
to co on robi, jezdzi tylko Gruzji gdzie z jego idiote robia

Data: 2009-08-28 07:46:49
Autor: Piotr
Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:52:50 +0200, Lorn napisał(a):

Od kiedy? :> Gdzie ten co na Gruzińskich barykadach ściskał starą nokię nerwowo w reku... Tragedia. To już nie ten sam Lech Kaczyński. ;/

Jak to od kiedy? Cały czas donkowe rzucają pod nogi PP jakieś arabskie
kłody.
Ale, tak swoją drogą, to dlaczego Obejma się tak oficjalnie na Donia
wyszczał? Domyślasz się powodów takiej ostentacji? Bo wiesz mnie się
to jakoś kojarzy z miętkim karkiem Donia w ruskim kontekscie.
Piotr

Data: 2009-08-28 00:18:20
Autor: Aron
Prezydent przyznaje... Nie prowadzi polityki zagranicznej.
Dokladnie. Donek postawil na Angele, Sarkozego i traktat lesbijski.
Dlatego wlasnie przewlekal negocjacje nad tarcza niby jakies podatki
itp. No ale co mu sie dziwic, w koncu mial dziadka w Werhmachcie a nie
w US Army

aron

Data: 2009-08-28 08:18:03
Autor: Slavinka

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wyszczał? Domyślasz się powodów takiej ostentacji? Bo wiesz mnie się
to jakoś kojarzy z miętkim karkiem Donia w ruskim kontekscie.

Knecht Donio musi się słuchać Nadkomisarzyni - Kanclerki stąd pryska z dupy
wazeliną.

Data: 2009-08-28 08:26:15
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:18:03 +0200, Slavinka napisał(a):

Knecht Donio musi się słuchać Nadkomisarzyni - Kanclerki stąd pryska z dupy
wazeliną.

Ja cię Jurek nie poznaję... To rzeczywiście ty?
Piotr

Data: 2009-08-28 08:31:09
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

A mi się kojarzy, że "wyszczał" się na całą Polskę. Łącznie z panem prezydentem.

Data: 2009-08-28 00:19:54
Autor: Aron
Prezydent przyznaje... Nie prowadzi polityki zagranicznej.
zauwazcie ze jak Obama byl w Moskwie, to Biden natychmiast pojechal do
Gruzji i na Ukraine.
czyli Gruzja i Ukraina sa teraz wazniejsze dla USA niz Polska, bo
Polska wybrala droge unijna

aron

Data: 2009-08-28 09:43:05
Autor: jadrys
Aron pisze:
[...]

To proste - o Polskę już nie trzeba zabiegać, już nie jesteśmy wolni i niezależni..

Data: 2009-08-28 01:28:17
Autor: Aron
On 28 Sie, 09:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

To proste - o Polskę już nie trzeba zabiegać, już nie jesteśmy wolni i
niezależni..

traktat lesbijski nas zniewolil. Biednego boukuna na Kube nie chca
wypuscic. Rydzyk mu paszport zabral.

aron

Data: 2009-08-28 09:26:36
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:31:09 +0200, jadrys napisał(a):

A mi się kojarzy, że "wyszczał" się na całą Polskę. Łącznie z panem prezydentem.

Nie michnicz, jadrysiu. Mocz jes ewidentnie skierowany na politykę
rządu.
Piotr

Data: 2009-08-28 09:44:08
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ja to widzę trochę inaczej.. i myślę ze nie jestem w swych osądach odosobniony.

Data: 2009-08-28 09:46:23
Autor: Piotr
Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:44:08 +0200, jadrys napisał(a):

Ja to widzę trochę inaczej.. i myślę ze nie jestem w swych osądach odosobniony.

To chyba lżej... Tak błądzić w grupie... ;-)
Piotr

Data: 2009-08-28 10:23:15
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:44:08 +0200, jadrys napisał(a):

Ja to widzę trochę inaczej.. i myślę ze nie jestem w swych osądach odosobniony.

To chyba lżej... Tak błądzić w grupie... ;-)
Piotr

Nic a nic..

Prezydent przyznaje... Nie prowadzi polityki zagranicznej.