Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...

Data: 2009-05-19 19:08:51
Autor: MH
Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...
Taką informację podano przed chwilą w Faktach (Polsat). Kancelaria prezia podała , że jest to wynik rządowej nagonki na prezia.
Czyli prezio traci poparcie na skutek oszczerczych działań tracącego poparcie
rządu. Boszsz , co za qrva głupie kootasy ... Robią z siebie idiotów , są nimi , .... albo .. spisek ?!

MH

Data: 2009-05-19 17:31:06
Autor: Hans Kloss
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
Czyli prezio traci poparcie na skutek oszczerczych działań tracącego
poparcie rządu. Boszsz , co za qrva głupie kootasy ... Robią z siebie
idiotów , są nimi

Jeżeli uwazasz to twierdzenie za wewnetrznie sprzeczne albo sprzeczne z logiką to uwagę o robieniu z siebie idioty skierowałeś pod bardzo niewłaściwym adresem.
J-23

Data: 2009-05-19 19:40:40
Autor: MH
Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...
MH <logiznam@op.pl> napisał(a): > Czyli prezio traci poparcie na skutek oszczerczych działań tracącego
> [...]

Jeżeli uwazasz to twierdzenie za wewnetrznie sprzeczne albo sprzeczne z logiką to uwagę o robieniu z siebie idioty skierowałeś pod bardzo niewłaściwym adresem.

A co , jesteś innego zdania?? Czyżby powyższe twierdzenie nie było wewnętrznie
sprzeczne i nielogiczne ?? No to podaj mi właściwy adres  , gdzie należy
kierować uwagę o robieniu z siebie idioty ..

MH --

Data: 2009-05-19 17:57:10
Autor: Hans Kloss
Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
A co , jesteś innego zdania??

Tak, w świetle logiki to twierdzenie jest równoznaczne np. twierdzeniu że  ktoś tonący topi równiez ciebie. Nie widze w tym nic dziwnego ani nielogicznego, a rzekłbym nawet że tak wlasnie wygląda smutna codziennosc ratowania ludzi tonących przez partaczy.
No to podaj mi właściwy adres  , gdzie należy
kierować uwagę o robieniu z siebie idioty ..

A to już pozostawiam twojej domyślności.
J-23

Data: 2009-05-19 20:07:29
Autor: MH
Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...
MH <logiznam@op.pl> napisał(a): > A co , jesteś innego zdania??

Tak, w świetle logiki to twierdzenie jest równoznaczne np. twierdzeniu że  ktoś tonący topi równiez ciebie. Nie widze w tym nic dziwnego ani nielogicznego, a rzekłbym nawet że tak wlasnie wygląda smutna codziennosc ratowania ludzi tonących przez partaczy. > No to podaj mi właściwy adres  , gdzie należy
> kierować uwagę o robieniu z siebie idioty ..

A to już pozostawiam twojej domyślności.

Po co wpirdalasz się w wątek nie mając NIC do powiedzenia? Heh ?!..
Z logiką to chyba całkiem na bakier. Typowe dla pisiora !!
Już kiedyś wdałeś się ze mną w dyskusję , obrażając WSZYSTKICH którzy
wiedzieli coś na temat (używając chamskich, ordynarnych słów) , po czym
po zapoznaniu się z pewnym działem fizyki ze szkoły podstawowej , było
ą.. ę.. , bo czegoś tam nie pamiętałem... Mam przypomnieć?! A zresztą ...
Po co?! W dupę się pocałuj !!

MH

Data: 2009-05-19 18:24:16
Autor: Hans Kloss
Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...
MH <logiznam@op.pl> napisał(a):
Już kiedyś
Argumentum ad homoinem, typowy ruch człowieka nieuczciwego który zauważywszy ze palnął bzdurę usiłuje ratować sytuacje nieetycznymi metodami.

Mam przypomnieć?!

Przypomnij, ja ci przy okazji przypomne jakich ty wtedy bredni nawypisywałes i herezji przeczących podstawom fizyki.
W dupę się pocałuj !!

Ooo, ten argument do mnie przemawia. Lubie mieć jasność z kim mam do czynienia możliwie wcześnie. Unikam w ten sposób straty czasu na zbędne klepanie w klawiature.
J-23 --

Data: 2009-05-19 20:36:11
Autor: MH
Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...

Przypomnij, ja ci przy okazji przypomne jakich ty wtedy bredni nawypisywałes i herezji przeczących podstawom fizyki.
Bardzo proszę ...

MH

Data: 2009-05-19 19:12:01
Autor: Lorn
MH pisze:
[...]

Układ. :>

Prezydent , rząd i premier tracą poparcie ...