Prezydent skomle o koryto dla PO

Data: 2011-10-08 12:53:57
Autor: boukun
Prezydent skomle o koryto dla PO
Odrażający spektakl..

"Partie różnią się programami i wizją przyszłości naszego kraju, więc być może od wyników niedzielnych wyborów zależeć będzie, czy Polska obroni trwający wzrost gospodarczy" - powiedział prezydent.

- Pamiętajmy, że skala naszego rozwoju zależy w poważnym stopniu od skuteczności naszej polityki europejskiej, od umiejętnego, właściwego wykorzystania funduszy unijnych. Odważna w podejmowaniu koniecznych decyzji, ale i rozważna polityka jest dziś w świecie zagrożonym kryzysem nakazem chwili i odpowiedzialności za kraj - przekonywał prezydent.
http://wybory.wp.pl/title,Oredzie-prezydenta-sa-trudne-sprawy-do-rozwiazania,wid,13874773,wiadomosc.html?ticaid=1d29c

Tfu, co za skundlenie...
Prezydent wpisuje się swoją propagandą w spot Tuska, że niby nikt inny za nich tego nioe zrobi...
A ja już dziś wiem, że Polska nie obroni żadnego wzrostu gospodarczego,że nawet go nigdy nie broniła i nie broni, że Polskę czeka straszny kryzys, jeśli będzie to, co do tej pory było...

Takiego wała pójdziemy na wasze wybory!

boukun

Prezydent skomle o koryto dla PO