Prezydent straci swego doradcę? "Mam problem".

Data: 2009-05-25 15:34:50
Autor: Zmarszczoneczołojarka
Prezydent straci swego doradcę? "Mam problem".
Prezydent może stracić swego doradcę do spraw ekonomicznych Ryszarda Bugaja, który miał poczuć się zlekceważony w procesie tworzenia ostatniego orędzia prezydenta - informuje RMF FM.
Ryszard Bugaj mówi, że chodzi o tezę ekonomiczną z orędzia dotyczącą pomysłu obniżenia VAT-u, z którą się nie zgadza. Prezydencki doradca nie jest zachwycony tym, że podczas ostatniej narady ekonomistów w Pałacu Prezydenckim to Zyta Gilowska grała pierwsze skrzypce; obawia się, że ta tendencja będzie się nasilać.

Bugaj przyznaje, że "ma problem", ale jak podkreśla, "będzie szukał rozwiązania" w zaistniałej sytuacji.

Sposób rozwiązania problemu może oznaczać odejście z Pałacu. Bugaj nie zaprzecza, że nosi się z takim zamiarem - informuje RMF FM.

http://wiadomosci.onet.pl/1977137,11,item.html

Przemek

Nie pomogło włażenie w d,,, Kaczyńskiego bez wazeliny. Nie pomogło opowiadanie bzdur jakim to świetnym prezydentem jest weto- Kaczyński. Taką cenę płacą ludzie, którzy nie mają moralności. I bardzo dobrze!

--
W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską!

Data: 2009-05-25 15:45:41
Autor: Zennon
[...]

Ten stary socjalista Bugaj jest doradca prezydenta do spraw ekonomicznych ? Widze, ze lewica i socjalisci zaczynaja juz na maksa rzadzic w PiSie

Zennon

Data: 2009-05-25 07:16:42
Autor: mrdevilyn
On 25 Maj, 15:45, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:

Widze, ze lewica i socjalisci zaczynaja juz na maksa rzadzic w PiSie

Na maksa to oni rządzą w peło- do tego stopnia że komuch Urbach
postanowił poprzeć ich jak swoich. Choć owo "jak" jest tu chyba nie
bardzo na miejscu...
J-23

Data: 2009-05-25 20:27:55
Autor: Zennon
[...]

No widzisz. Czlowiek sukcesu gospodarczego i medialnego popiera ludzi sukcesu. Proste i logiczne. Lewacko-socjalistyczne nieudaczniki typu Bugaj (ktory wylatywal po kolei ze wszystkich swoich wlasnych lewackich partyjek) znalazl przystan w socjalistycznym PiSie u boku wielkiego polskiego socjalisty, drugiego po Gomolce,  Lecha Kaczynskiego. Wszystko sie zgadza ! ;))))))))

Zennon

Data: 2009-05-25 21:37:58
Autor: Zmarszczoneczołojarka

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gve7fr$b55$1news.task.gda.pl...

[...]

Myślałem, że Bugaj dłużej zagrzeje miejsce w kancelarii weta. Jest prawie równy wzrostem z prezydentem picu.

Przemek