Prezydent ułaskawił Kamińskiego

Data: 2015-11-17 18:41:42
Autor: wolim
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-ulaskawil-bylego-szefa-cba-mariusza-kaminskiego,nId,1923781

I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2015-11-17 12:42:20
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 17 listopada 2015 18:42:12 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-ulaskawil-bylego-szefa-cba-mariusza-kaminskiego,nId,1923781

I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

Właśnie powstaje nowe państwo... PISIS.

Data: 2015-11-18 05:07:32
Autor: bronek.tallar
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Właśnie powstaje nowe państwo... PISIS.

Już ci bąblu pisałem, na chwile obecną pis nie osiągnął
tego co peło, kiedy oni mieli absolutnie wszystko
łącznie z TK.

Data: 2015-11-18 15:13:45
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 14:07, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Właśnie powstaje nowe państwo... PISIS.

Już ci bąblu pisałem, na chwile obecną pis nie osiągnął
tego co peło, kiedy oni mieli absolutnie wszystko
łącznie z TK.

chcesz porównać Rzeplińskiego do Pawłowicz która zapewne bedzie w TK?

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 07:06:42
Autor: bronek.tallar
użytkownik the_foe napisał:

chcesz porównać Rzeplińskiego do Pawłowicz która zapewne bedzie w TK?

Dla mnie to wszystko są pierdoły, nie zrobili lustracji sędziom,
bo TK dał taki a nie inny wyrok. Jaruzel wiedział
co robił pozostawiając wymiar sprawiedliwości
nietknięty.

Data: 2015-11-18 19:27:27
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 16:06, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

minęło 26 lat, ponad 90% sedziów zostało nominowanych w nowych czasach.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 13:02:58
Autor: bronek.tallar
użytkownik the_foe napisał:

minęło 26 lat, ponad 90% sedziów zostało nominowanych w nowych czasach.

A pozostałe 10% z drugim imieniem zaczynającym
się od TW, kontroluje pracę tych 90%
Czyli chujnia z grzybnio obrosła pleśnio.
Nowocześnie, a jak:)

Data: 2015-11-18 19:31:06
Autor: u2
W dniu 2015-11-18 o 19:27, the_foe pisze:
minęło 26 lat, ponad 90% sedziów zostało nominowanych w nowych czasach.

a lustracji nigdy nie bylo:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-17 19:33:20
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 18:41 wolim <nie@pisz.tu> pisze:

http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-ulaskawil-bylego-szefa-cba-mariusza-kaminskiego,nId,1923781

I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

Ach, jaki żal...
PO nie potrafiła nawet postawić Ziobry przed Trybunałem Stanu.
PiS przynajmniej jest skuteczny, a taka powinna być partia rządząca!

Oczywiście nie pochwalam bezkrytycznie, byłoby lepiej, gdyby został  uniewinniony lub skazany przechodząc całą drogę przed sądem, ale...

Ale zastanówcie się spokojnie. Taki rozwój sytuacji jest prostą  konsekwencją skrajnej nieudolności Bul-Komorowskiego i całego PO. Tylko  dzięki tej nieudolności PiS ma pełnię władzy W Polsce!
Płaczcie teraz nad sobą, Kopacz, Schetyna et consortes!
A niektórzy niech zapewnią sobie całe wyposażenie aresztanta.
Olejnik została przyłapana przez Fakt, jak kupowała szczoteczkę do zębów :)

--
Trefniś

Data: 2015-11-17 10:53:54
Autor: brat_olin
Trefniś wrote:
wolim <nie@pisz.tu> pisze:

> [...]

PO nie potrafiła nawet postawić Ziobry przed Trybunałem Stanu.
PiS przynajmniej jest skuteczny, a taka powinna być partia rządząca!

PO przeciez ma mase prawnych mozliwosci, i demokratycznych.  Moze sie np. zwrocic do ministra sprawiedliwosci, by ten sie ustosunkowal, co do decyzji prez. Dudy.  Minister na pewno odpowie!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-17 20:05:46
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 19:53 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

Trefniś wrote:
wolim <nie@pisz.tu> pisze:

> [...]

Moze sie np. zwrocic do ministra sprawiedliwosci, by ten sie
ustosunkowal, co do decyzji prez. Dudy.  Minister na pewno

Mogą spalić biustonosze w proteście!

Oraz oflagować się i okopać!

Może teraz, wraz  z córką Kopacz, wyjedzie z Polski jeszcze paru  "działaczy"?

--
Trefniś

Data: 2015-11-17 19:34:42
Autor: u2
W dniu 2015-11-17 o 18:41, wolim pisze:
I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

serio bierzesz do glowy ? to moze zmien partnera ?:)

Data: 2015-11-17 19:51:52
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości
[...]

Buractwo nic więcej. Obrzydzenie bierze. Oto k...wa prawo i sprawiedliwość wg tych oszołomów.

Mark Woydak

--

-- -

Data: 2015-11-17 20:06:11
Autor: Stokrotka
Prezydent ułaskawił Kamińskiego

Jak dobże , że na niego nie głosowałam.
No ale ja wątpliwości nie miałam, żadnej , by go skreślić.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

Data: 2015-11-17 11:36:32
Autor: brat_olin
Stokrotka wrote:

Jak dobże , że na niego nie głosowałam.
No ale ja wątpliwości nie miałam, żadnej , by go skreślić.

W takim malym kwadraciku na karcie do glosowania? :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-17 20:39:40
Autor: u2
W dniu 2015-11-17 o 20:36, brat_olin pisze:
Stokrotka wrote:

[...]

tw stokrot to znany ubek:)

Data: 2015-11-17 11:47:46
Autor: brat_olin
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
u2 wrote:

tw stokrot to znany ubek:)

Bez przesady!  Bardzo lubie p. Sokrotke. Jest legenda psp.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-17 21:00:46
Autor: u2
W dniu 2015-11-17 o 20:47, brat_olin pisze:
u2 wrote:

tw stokrot to znany ubek:)

Bez przesady!  Bardzo lubie p. Sokrotke.
Jest legenda psp.

--
Smart questions to stupid answers

ta, legendowany to kazden tw jest:)

Data: 2015-11-18 10:32:47
Autor: Stokrotka
Prezydent ułaskawił Kamińskiego

... wątpliwości nie miałam, żadnej , by go skreślić.

W takim malym kwadraciku na karcie do glosowania? :)

tw stokrot to znany ubek:)

NIe denerwować mnie bo zacznę stszelać.

Data: 2015-11-18 13:47:19
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 10:32 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

... wątpliwości nie miałam, żadnej , by go skreślić.

W takim malym kwadraciku na karcie do glosowania? :)

tw stokrot to znany ubek:)

NIe denerwować mnie bo zacznę stszelać.

Ale tylko serią z kałacha.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-17 20:33:34
Autor:

UĹźytkownik "Stokrotka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n2ftre$704$1@usenet.news.interia.pl...

Jak dobże , że na niego nie głosowałam.
No ale ja wątpliwości nie miałam, żadnej , by go skreślić.

--
Wiecie co wy moĹźecie  Panu Majstrowi??
Wy możecie Pana Majstra cmoknąć

chiciaĹź ciagle  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
matusm

Data: 2015-11-17 22:00:29
Autor: Budzik
[...]

Bez przesady - przeciez było wiadomo ze tak to się skonczy.
Smiesznie, ze nawet to, jak twierdza prawnicy, spaprali formalnie...

Dobra zmiana...

Data: 2015-11-18 00:11:04
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-17 o 23:00, Budzik pisze:
[...]

Nawet Hitler dbał o legalizm, a przeciez nigdy nie zdobył w demokratycznych wyborach wiekszosci jaka ma PIS. Co im szkodziło zmienić kpk? Mogli tam nawet nazwisko Kaminskiego wpisac ;)

Smiesznie, ze nawet to, jak twierdza prawnicy, spaprali formalnie...

Dobra zmiana...

Jednym posunięciem Duda zakpił ze słownika języka polskiego. Od dziś prawo łaski=prawo do rehabilitowania. Zakpił z ciągłości władzy, bo jakiś inny prezydent podpisał KPK i obecny powinien był to uszanować. Zakpił z legalizmu, bo jego partia mogła w kilka dni dostosować kpk do tego ułaskawienia, ale nie chciało się skoro ma się #pomocduda. Zakpił z ducha KRP gdzie prawo stosowania łaski zakłada samodzielność jej stosowania. Zakpił z niezależności sądów, sugerując, ze robią krzywdę skazując jego partyjnego kolegę, z partii która daje glejt uczciwości.W końcu zakpił z Polaków unikając tej decyzji przed wyborami.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 01:50:11
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 00:11 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

Bzdury, słuchacie niewłaściwych prawników :)

Poniżej wyjątki z publikacji dostępnych od dawna (sic!):

Dr Piotrowski, konstytucjonalista z Uniwersytetu Warszawskiego, w  opracowaniu z 2006 r. pt. "Stosowanie prawa łaski w świetle Konstytucji  RP":
"prezydent, stosując prawo łaski, nie jest związany żadnymi przepisami  określającymi przesłanki tego aktu, który nie wymaga uzasadnienia.
- Oznacza to swobodę oceny prezydenta, który podlega w tym względzie  jedynie kontroli ze strony opinii publicznej. "

Prof. Gregorczyk w komentarzu do KPK:
"Dlatego prezydent może skorzystać z prawa łaski nie tylko bez  wykorzystania tej procedury, ale nie budzi też wątpliwości, że prezydent  może zastosować łaskę w ogóle z pominięciem trybu przewidzianego w Kpk,  przy czym żaden przepis ustawy zasadniczej nie wyklucza ułaskawienia przed  prawomocnym skazaniem."

Jak pisałem - to _nie są_ wydumane interpretacje prawników uzasadniające  ad hoc zdanie jakichś polityków na temat _tego_ ułaskawienia. To  publikacje, mające pomóc w interpretacji przepisów KPK dla słabszych  merytorycznie prawników!

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 11:16:28
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 01:50, Trefniś pisze:
[...]

nie wiem o co Ci chodzi. NIKT, kompletnie NIKT nie neguje, ze Duda miał prawo to zrobić. NIKT nie neguje, ze ułaskawienie MK jest niepodważalne. Zarzut jest zupełnie inny, więc proszę czytaj ze zrozumienim a nie kopiuj bezmyślnie smsmy.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 11:32:01
Autor: Trefniś
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
W dniu .11.2015 o 11:16 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

(...)
[...]

Misie, wy nawet nie wiecie, o czym mowa :)

Jak NIKT (cytat, dlatego z krzykiem) nie neguje, skoro już drugi dzień  "prawnicy" na zlecenie PO probują udowadniać, że Duda nie mógł ułaskawić  nieprawomocnie skazanego_

Mógł i zrobił to we właściwym momencie i zgodnie z prawem.

Cieniasy na zlecenie swojej partyjki piszczą, ale nawet nie rozumieją  zamieszania.

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 11:37:22
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 11:32, Trefniś pisze:
Jak NIKT (cytat, dlatego z krzykiem) nie neguje, skoro już drugi dzień
"prawnicy" na zlecenie PO probują udowadniać, że Duda nie mógł ułaskawić
nieprawomocnie skazanego_

nie, udawadniają, ze Duda nie mógł ułaskawić niewinnego człowieka. Rozumiesz różnicę?

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 11:55:36
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 11:37 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

nie, udawadniają, ze Duda nie mĂłgł ułaskawić niewinnego człowieka.  Rozumiesz róşnicę?

Teraz chyba nikogo nie dziwi, Ĺźe jakość rządy PO były tak nikczemnej  jakości.
Nie tylko oni, ale zwłaszcza ich prawnicy nie znają polskiego prawa!

A "najemnicy" piszczą, też tutaj, na zlecenie...

Przeliteruj sobie, najlepiej na głos

Prof. Gregorczyk w komentarzu do KPK:
"Dlatego prezydent moĹźe skorzystać z prawa łaski nie tylko bez  wykorzystania tej procedury, ale nie budzi teĹź wątpliwości, Ĺźe prezydent  moĹźe zastosować łaskę w ogĂłle z pominięciem trybu przewidzianego w Kpk,  przy czym Ĺźaden przepis ustawy zasadniczej nie wyklucza ułaskawienia przed  prawomocnym skazaniem."

Zatem _może_ ułaskawić _przed_ prawomocnym skazaniem, zatem niewinnego.
Tylko najpierw wasi "prawnicy" muszą się DOUCZYĆ zwyczajnie KPK

"Komentarz KPK pełni przede wszystkim funkcję przewodnika po tekście  ustawy:

proporcjonalnie do charakteru wprowadzonych zmian dokonano analizy  poszczegĂłlnych znowelizowanych przepisĂłw wskazując na pojawiające się  wątpliwości interpretacyjne oraz przedstawiając propozycje ich rozwiązania;
wykorzystano dotychczasowy dorobek piśmiennictwa prawniczego, w tym  wypowiedzi odnoszące się juĹź do przepisĂłw obowiązujących od 1 lipca. 2015  r.
starano się wszechstronnie, acz w syntetyczny sposĂłb przedstawić poglądy  doktryny, a takĹźe zaprezentować stanowisko jej przedstawicieli w kwestiach  spornych;
zebrano dorobek judykatury: w szerokim zakresie cytowane jest orzecznictwo  Sądu NajwyĹźszego, ale z krytyczną refleksją, gdy wypowiadane poglądy budzą  wątpliwości;
dokonano selektywnego doboru orzecznictwa, w tym takĹźe pod kątem jego  aktualności na gruncie przepisĂłw obowiązujących od 1 lipca 2015 r. -  wybrano orzeczenia najistotniejsze, zwłaszcza o charakterze precedensowym,  gdy przedstawiony pogląd ma znaczenie dla praktyki.
przy komentowaniu poszczegĂłlnych przepisĂłw starano się pokazać wzajemne  powiązania i zaleĹźności, aby całościowo przedstawić poszczegĂłlne  instytucje procesowe."

Biedna ta nasza Polska!

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 12:10:32
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 11:55, Trefniś pisze:
[...]

To, ze nie można ułaskawić niewninnego, nie wynika z KPK tylko wprost z KRP. KPK tylko dostosowuje się do aktu normatywnego. Prezydent pomijajać tryb KPK wciaż jest zobowiązany Konstytcucją, a ta mówi jasno, ze stosuje prawo łaski. Łaska w istocie semantycznej dotyczy tylko osób które dopuściły się czynu, za który zostają ułaskawione. W Polsce prawo do rehabilitacji ma wyłącznie sąd kasacyjny.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 13:23:34
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 12:10 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

Jaaaa pitolę...

Jeszcze raz poczytaj sobie na głos:
[...]
przy czym ŻADEN PRZEPIS USTAWY ZASADNICZEJ NIE WYKLUCZA UŁASKAWIENIA PRZED  PRAWOMOCNYM WYROKIEM."

O "semantycznej" wykładni prawa poczytaj sobie w "Granice wykładni prawa:  Znaczenie językowe tekstu prawnego jako granica wykładni" Tomasza Spyry,  ISBN: 83-7444-219-0

EOT, bo jeśli ktoś nie rozumie języka pisanego, to niech poczeka na  "wykładnię" prawników
na PO-wskim garnuszku. Wreszcie _doczytają_ i _douczą_ się.

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 13:58:13
Autor: the_foe
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
W dniu 2015-11-18 o 13:23, Trefniś pisze:

Jaaaa pitolę...

no własnie, tłumaczę ci co wszyscy wiedzą: uniewinnić moża tylko winnego. Odpuść sobie KPK on w tej materii nie ma zadnego znaczenia więć twoje wkręty są bez sensu.
szach mat

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 14:32:20
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 13:58 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

oraz ho-ho beriberi i takiego wała.
Ciekawe, dlaczego z cytatu wyciąłeś informację o KONSTYTUCJI, którą  wycieracie sobie gębę...

Właściwie nie żal mi was, wyborców PO.
Volenti non fit iniuria
Chcieliście być dymani, byliście dymani, jesteście dymani i będziecie  dymani...
Taki wasz kismet...
:)

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 14:57:50
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 14:32, Trefniś pisze:
[...]

obiecałeś EOT!
A co do Twojej interpretacji Konstytucji to już ci pisałem, KRP nei zakazuje by #pomocduda wysłał każdemu Polakowi, nie tylko MK, ulaskawienie in-blanco. Git?
Konstytycja pisze jasno "stosuje prawo łaski". Nie ma nic o zabezpieczaniu niewinnych przed procedurą karną. Wg prawa procedura karna nie jest zadną sankcją, nie jest niedogodnością i nie przysługuje odszkodowanie w razie uniewinnienia czy umorzenia .
Chyba, ze MK napisał prośbę o ułaskawienie, czyli przyznał się do winy. Wtedy jest git. Wszytko zgodnie z prawem.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 16:54:24
Autor: Trefniś
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
W dniu .11.2015 o 14:57 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

obiecałeś EOT!

Rozpędź się...

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 20:39:47
Autor: the_foe

http://www4.rp.pl/Opinie/311189913-Ulaskawienie-nieskazanego-Mariusza-Kaminskiego-a-konstytucja.html

http://tinyurl.com/pbktslj

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 20:42:34
Autor: u2
W dniu 2015-11-18 o 20:39, the_foe pisze:
[...]

Art. 139.

Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski. Prawa łaski nie stosuje się do osób skazanych przez Trybunał Stanu.

Data: 2015-11-18 12:43:52
Autor: Marek
W dniu środa, 18 listopada 2015 11:37:21 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

nie, udawadniają, ze Duda nie mógł ułaskawić niewinnego człowieka. Rozumiesz różnicę?

-- @foe_pl

Nikt nie jest niewinny...

Data: 2015-11-18 00:00:52
Autor: the_foe
[...]

nawet już im się nie chciało zmienić kpk zeby było git. Tyle w temacie pierwszego członu nazwy ich partii...

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 01:58:03
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 00:00 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

Powtórzę się...

[...]

Jak widać z komentarza do KPK - Duda postąpił zgodnie z prawem.

Zanim zaczniecie z taką swadą krytykować Dudę pod dyktando jego  przeciwników, poczekajcie, aż ich prawnicy się doszkolą z KPK i  konstytucji!

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 11:13:32
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 01:58, Trefniś pisze:
[...]

oczywiscie, ze może. Tego nikt nie neguje. Moze np. wyłać wszytkim Polakom ułaskawienie in-blanco. Wtedy mozna zamknąc sądy i zliwkidować prokuraturę. Można. Tylko co z tego? KRP ma przewidywać, ze Prezezydent RP może być niezbyt rozsądnym człowiekiem i nawet definicje kazdego słowa umieszczac? To, ze decyzja PAD jest psuciem prawa nie ma nikt rozsądny wątpliwości. Mogli poświęcić 2-3 dni na dodanie 1 zdania do KPK? Mogli. Czemu nie zrobili? Bo mają gdzieś prawo, i chca koniecznie rządów dekretami.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 12:03:57
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 11:13 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

KPK jest funkcjonalnie pełny.

Dodawanie jakichś niepotrzebnych (i dublujących) zapisów na potrzeby  zwyczajnie SŁABIEJ rozgarniętych prawników, to właśnie leży u podstaw  psucia prawa w Polsce!
Dla nich jest KOMENTARZ do KPK, który _jednoznacznie_ i bez wątpliwości  określa:

"NIE BUDZI WĄTPLIWOŚCI, że prezydent
może zastosować łaskę w ogóle z pominięciem trybu przewidzianego w Kpk,
przy czym żaden przepis ustawy zasadniczej nie wyklucza ułaskawienia
PRZED prawomocnym skazaniem."

Ale komu ja to będę tłumaczył, profani piszczeć tylko potrafią, nie  zrozumieją!

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 12:48:42
Autor: Marek
W dniu środa, 18 listopada 2015 11:13:32 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

oczywiscie, ze może. Tego nikt nie neguje. Moze np. wyłać wszytkim Polakom ułaskawienie in-blanco. Wtedy mozna zamknąc sądy i zliwkidować prokuraturę. Można. Tylko co z tego? KRP ma przewidywać, ze Prezezydent RP może być niezbyt rozsądnym człowiekiem i nawet definicje kazdego słowa umieszczac? To, ze decyzja PAD jest psuciem prawa nie ma nikt rozsądny wątpliwości. Mogli poświęcić 2-3 dni na dodanie 1 zdania do KPK? Mogli. Czemu nie zrobili? Bo mają gdzieś prawo, i chca koniecznie rządów dekretami.

Fajnie byloby, gdyby minister sprawiedliwosci , stosujac funkcje prokuratora generalnego, oskarzyl in blanco wszystkich czlonkow PO za popieranie korupcji. I niech teraz próbuja sie wybronić.

Data: 2015-11-19 04:09:56
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 21:48 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Fajnie byloby, gdyby minister sprawiedliwosci , stosujac funkcje  prokuratora generalnego, oskarzyl in blanco wszystkich czlonkow PO za  popieranie korupcji. I niech teraz próbuja sie wybronić.

Od razu ich ukamienuj kretynku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-18 05:16:38
Autor: bronek.tallar
 użytkownik the_foe napisał:

nawet już im się nie chciało zmienić kpk zeby było git. Tyle w temacie pierwszego członu nazwy ich partii...

Dla szarego kowalskiego mało istotne.

Szary kowalski liczy na uszczelnienie wora,
co powinno mieć przełożenie na opodatkowanie.

A to że wypierdolą ze spółek 1/3 swojaków i zastąpią
swoimi swojakami, szary kowalski ma gdzieś,
no może w wiadomościach będzie wesoło.

Jak Lisa z przydupasami wypierdolą z publicznej
wtedy szary kowalski zagryzie czipsem i popije
herbatką:)

Jak zagości prof.Wolniewicz, wtedy będzie fajnie:)
Były już takie czasy:) Nie pamieta Pan?

Przypomnę, było to wtedy jak w tivi gadali tak:
bezrobocie wynosi 5%, niżej nie da się zejść, bo te 5% ludzi albo pracować nie chce, albo
pracują na czarno. Wtedy co do stoczni
chcieli sprowadzić chińczyków, bo roboty było dużo.

Pan oczywiście możesz zaklinać rzeczywistość
i pieprzyć 3 po 3.

Data: 2015-11-18 15:12:23
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 14:16, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

wtedy płaca minimalna była coś koło 900 zł brutto. Jakby dziś była taka płaca to tez chętnych by nie było.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 07:04:36
Autor: bronek.tallar
użytkownik the_foe napisał:

wtedy płaca minimalna była coś koło 900 zł brutto. Jakby dziś była taka płaca to tez chętnych by nie było.

Co za różnica jaka ona była? Jak obecnie masz wszystko
o 50% droższe. Pic na wodę fotomontaż.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-zarabiaja-coraz-mniej-2705060.html

Data: 2015-11-18 19:34:30
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 16:04, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

przesadzasz, złotówka z 2006 dziś jest warta 81gr. Czyli 900 zł wtedy to dziś 1108 zł. Dziś pensja minimalna to 1750 zł.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 19:38:14
Autor: u2
W dniu 2015-11-18 o 19:34, the_foe pisze:
przesadzasz, złotówka z 2006 dziś jest warta 81gr. Czyli 900 zł wtedy to
dziś 1108 zł. Dziś pensja minimalna to 1750 zł.

jak zwykle sciemniasz, na reke to jest 1250:)

Data: 2015-11-18 04:24:59
Autor: stevep
[...]

I bardzo dobrze, umożliwią wszelkim bałwanom zrozumienie faktu jakim  rakiem jest PiS.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-18 05:58:38
Autor: brat_olin
stevep wrote:

I bardzo dobrze, umożliwią wszelkim bałwanom zrozumienie faktu jakim rakiem jest PiS.

Tu dla Pana, p. Stefanie:
https://pbs.twimg.com/media/CUF3GpBWcAAZp6X.jpg:large

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-18 12:05:57
Autor: T.
[...]

A mieściło się oddanie Sawickiej łapówki i wiara, że Miro ze Zdzichem na stacji benzynowej uzgadniali dopłaty do zniczy na grób matki jednego z nich?
T.

Prezydent ułaskawił Kamińskiego