Prezydent ułaskawił Kamińskiego

Data: 2015-11-17 19:51:52
Autor: Mark Woydak
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości
http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-ulaskawil-bylego-szefa-cba-mariusza-kaminskiego,nId,1923781

I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

Pozdrawiam,
MW

Buractwo nic więcej. Obrzydzenie bierze. Oto k...wa prawo i sprawiedliwość wg tych oszołomów.

Mark Woydak

--

-- -

Data: 2015-11-17 20:06:11
Autor: Stokrotka
Prezydent ułaskawił Kamińskiego

Jak dobże , że na niego nie głosowałam.
No ale ja wątpliwości nie miałam, żadnej , by go skreślić.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

Data: 2015-11-17 11:36:32
Autor: brat_olin
Stokrotka wrote:

Jak dobże , że na niego nie głosowałam.
No ale ja w±tpliwo¶ci nie miałam, żadnej , by go skre¶lić.

W takim malym kwadraciku na karcie do glosowania? :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-17 20:39:40
Autor: u2
W dniu 2015-11-17 o 20:36, brat_olin pisze:
Stokrotka wrote:

[...]

tw stokrot to znany ubek:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-17 11:47:46
Autor: brat_olin
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
u2 wrote:

tw stokrot to znany ubek:)

Bez przesady!  Bardzo lubie p. Sokrotke. Jest legenda psp.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-17 21:00:46
Autor: u2
W dniu 2015-11-17 o 20:47, brat_olin pisze:
u2 wrote:

tw stokrot to znany ubek:)

Bez przesady!  Bardzo lubie p. Sokrotke.
Jest legenda psp.

--
Smart questions to stupid answers

ta, legendowany to kazden tw jest:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-11-18 10:32:47
Autor: Stokrotka
Prezydent ułaskawił Kamińskiego

... w±tpliwo¶ci nie miałam, żadnej , by go skre¶lić.

W takim malym kwadraciku na karcie do glosowania? :)

tw stokrot to znany ubek:)

NIe denerwować mnie bo zacznę stszelać.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,
z nowym głosem
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom.

Data: 2015-11-18 13:47:19
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 10:32 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

... w±tpliwo¶ci nie miałam, żadnej , by go skre¶lić.

W takim malym kwadraciku na karcie do glosowania? :)

tw stokrot to znany ubek:)

NIe denerwować mnie bo zacznę stszelać.

Ale tylko seri± z kałacha.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-17 20:33:34
Autor:
Prezydent ułaskawił Kamińskiego

UĹĽytkownik "Stokrotka"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n2ftre$704$1@usenet.news.interia.pl...

Jak dobże , że na niego nie głosowałam.
No ale ja wątpliwości nie miałam, żadnej , by go skreślić.

--
Wiecie co wy moĹĽecie  Panu Majstrowi??
Wy możecie Pana Majstra cmoknąć

chiciaĹĽ ciagle  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
matusm

Prezydent ułaskawił Kamińskiego