Prezydent ułaskawił Kamińskiego

Data: 2015-11-18 00:00:52
Autor: the_foe
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
W dniu 2015-11-17 o 18:41, wolim pisze:
http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-ulaskawil-bylego-szefa-cba-mariusza-kaminskiego,nId,1923781

I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

Pozdrawiam,
MW

nawet już im się nie chciało zmienić kpk zeby było git. Tyle w temacie pierwszego członu nazwy ich partii...

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 01:58:03
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 00:00 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

Powtórzę się...

Prof. Gregorczyk w komentarzu do KPK:
"Dlatego prezydent może skorzystać z prawa łaski nie tylko bez  wykorzystania tej procedury, ale nie budzi też wątpliwości, że prezydent  może zastosować łaskę w ogóle z pominięciem trybu przewidzianego w Kpk,  przy czym żaden przepis ustawy zasadniczej nie wyklucza ułaskawienia przed  prawomocnym skazaniem."

Jak widać z komentarza do KPK - Duda postąpił zgodnie z prawem.

Zanim zaczniecie z taką swadą krytykować Dudę pod dyktando jego  przeciwników, poczekajcie, aż ich prawnicy się doszkolą z KPK i  konstytucji!

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 11:13:32
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 01:58, Trefniś pisze:
[...]

oczywiscie, ze może. Tego nikt nie neguje. Moze np. wyłać wszytkim Polakom ułaskawienie in-blanco. Wtedy mozna zamknąc sądy i zliwkidować prokuraturę. Można. Tylko co z tego? KRP ma przewidywać, ze Prezezydent RP może być niezbyt rozsądnym człowiekiem i nawet definicje kazdego słowa umieszczac? To, ze decyzja PAD jest psuciem prawa nie ma nikt rozsądny wątpliwości. Mogli poświęcić 2-3 dni na dodanie 1 zdania do KPK? Mogli. Czemu nie zrobili? Bo mają gdzieś prawo, i chca koniecznie rządów dekretami.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 12:03:57
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 11:13 the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> pisze:

[...]

KPK jest funkcjonalnie pełny.

Dodawanie jakichś niepotrzebnych (i dublujących) zapisów na potrzeby  zwyczajnie SŁABIEJ rozgarniętych prawników, to właśnie leży u podstaw  psucia prawa w Polsce!
Dla nich jest KOMENTARZ do KPK, który _jednoznacznie_ i bez wątpliwości  określa:

"NIE BUDZI WĄTPLIWOŚCI, że prezydent
może zastosować łaskę w ogóle z pominięciem trybu przewidzianego w Kpk,
przy czym żaden przepis ustawy zasadniczej nie wyklucza ułaskawienia
PRZED prawomocnym skazaniem."

Ale komu ja to będę tłumaczył, profani piszczeć tylko potrafią, nie  zrozumieją!

--
Trefniś

Data: 2015-11-18 12:48:42
Autor: Marek
W dniu środa, 18 listopada 2015 11:13:32 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

oczywiscie, ze może. Tego nikt nie neguje. Moze np. wyłać wszytkim Polakom ułaskawienie in-blanco. Wtedy mozna zamknąc sądy i zliwkidować prokuraturę. Można. Tylko co z tego? KRP ma przewidywać, ze Prezezydent RP może być niezbyt rozsądnym człowiekiem i nawet definicje kazdego słowa umieszczac? To, ze decyzja PAD jest psuciem prawa nie ma nikt rozsądny wątpliwości. Mogli poświęcić 2-3 dni na dodanie 1 zdania do KPK? Mogli. Czemu nie zrobili? Bo mają gdzieś prawo, i chca koniecznie rządów dekretami.

Fajnie byloby, gdyby minister sprawiedliwosci , stosujac funkcje prokuratora generalnego, oskarzyl in blanco wszystkich czlonkow PO za popieranie korupcji. I niech teraz próbuja sie wybronić.

Data: 2015-11-19 04:09:56
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 21:48 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Fajnie byloby, gdyby minister sprawiedliwosci , stosujac funkcje  prokuratora generalnego, oskarzyl in blanco wszystkich czlonkow PO za  popieranie korupcji. I niech teraz próbuja sie wybronić.

Od razu ich ukamienuj kretynku.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-18 05:16:38
Autor: bronek.tallar
 użytkownik the_foe napisał:

nawet już im się nie chciało zmienić kpk zeby było git. Tyle w temacie pierwszego członu nazwy ich partii...

Dla szarego kowalskiego mało istotne.

Szary kowalski liczy na uszczelnienie wora,
co powinno mieć przełożenie na opodatkowanie.

A to że wypierdolą ze spółek 1/3 swojaków i zastąpią
swoimi swojakami, szary kowalski ma gdzieś,
no może w wiadomościach będzie wesoło.

Jak Lisa z przydupasami wypierdolą z publicznej
wtedy szary kowalski zagryzie czipsem i popije
herbatką:)

Jak zagości prof.Wolniewicz, wtedy będzie fajnie:)
Były już takie czasy:) Nie pamieta Pan?

Przypomnę, było to wtedy jak w tivi gadali tak:
bezrobocie wynosi 5%, niżej nie da się zejść, bo te 5% ludzi albo pracować nie chce, albo
pracują na czarno. Wtedy co do stoczni
chcieli sprowadzić chińczyków, bo roboty było dużo.

Pan oczywiście możesz zaklinać rzeczywistość
i pieprzyć 3 po 3.

Data: 2015-11-18 15:12:23
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 14:16, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

wtedy płaca minimalna była coś koło 900 zł brutto. Jakby dziś była taka płaca to tez chętnych by nie było.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 07:04:36
Autor: bronek.tallar
użytkownik the_foe napisał:

wtedy płaca minimalna była coś koło 900 zł brutto. Jakby dziś była taka płaca to tez chętnych by nie było.

Co za różnica jaka ona była? Jak obecnie masz wszystko
o 50% droższe. Pic na wodę fotomontaż.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-zarabiaja-coraz-mniej-2705060.html

Data: 2015-11-18 19:34:30
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 16:04, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

przesadzasz, złotówka z 2006 dziś jest warta 81gr. Czyli 900 zł wtedy to dziś 1108 zł. Dziś pensja minimalna to 1750 zł.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 19:38:14
Autor: u2
W dniu 2015-11-18 o 19:34, the_foe pisze:
przesadzasz, złotówka z 2006 dziś jest warta 81gr. Czyli 900 zł wtedy to
dziś 1108 zł. Dziś pensja minimalna to 1750 zł.

jak zwykle sciemniasz, na reke to jest 1250:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Prezydent ułaskawił Kamińskiego