Prezydent ułaskawił Kamińskiego

Data: 2015-11-17 19:33:20
Autor: Trefniś
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
W dniu .11.2015 o 18:41 wolim <nie@pisz.tu> pisze:

http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-ulaskawil-bylego-szefa-cba-mariusza-kaminskiego,nId,1923781

I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

Ach, jaki żal...
PO nie potrafiła nawet postawić Ziobry przed Trybunałem Stanu.
PiS przynajmniej jest skuteczny, a taka powinna być partia rządząca!

Oczywiście nie pochwalam bezkrytycznie, byłoby lepiej, gdyby został  uniewinniony lub skazany przechodząc całą drogę przed sądem, ale...

Ale zastanówcie się spokojnie. Taki rozwój sytuacji jest prostą  konsekwencją skrajnej nieudolności Bul-Komorowskiego i całego PO. Tylko  dzięki tej nieudolności PiS ma pełnię władzy W Polsce!
Płaczcie teraz nad sobą, Kopacz, Schetyna et consortes!
A niektórzy niech zapewnią sobie całe wyposażenie aresztanta.
Olejnik została przyłapana przez Fakt, jak kupowała szczoteczkę do zębów :)

--
Trefniś

Data: 2015-11-17 10:53:54
Autor: brat_olin
Trefniś wrote:
wolim <nie@pisz.tu> pisze:

> [...]

PO nie potrafiła nawet postawić Ziobry przed Trybunałem Stanu.
PiS przynajmniej jest skuteczny, a taka powinna być partia rządząca!

PO przeciez ma mase prawnych mozliwosci, i demokratycznych.  Moze sie np. zwrocic do ministra sprawiedliwosci, by ten sie ustosunkowal, co do decyzji prez. Dudy.  Minister na pewno odpowie!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-11-17 20:05:46
Autor: Trefniś
W dniu .11.2015 o 19:53 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

Trefniś wrote:
wolim <nie@pisz.tu> pisze:

> [...]

Moze sie np. zwrocic do ministra sprawiedliwosci, by ten sie
ustosunkowal, co do decyzji prez. Dudy.  Minister na pewno

Mogą spalić biustonosze w proteście!

Oraz oflagować się i okopać!

Może teraz, wraz  z córką Kopacz, wyjedzie z Polski jeszcze paru  "działaczy"?

--
Trefniś

Prezydent ułaskawił Kamińskiego