Prezydent ułaskawił Kamińskiego

Data: 2015-11-17 12:42:20
Autor: Stachu Chebel
Prezydent ułaskawił Kamińskiego
W dniu wtorek, 17 listopada 2015 18:42:12 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
http://fakty.interia.pl/polska/news-prezydent-ulaskawil-bylego-szefa-cba-mariusza-kaminskiego,nId,1923781

I to się, kurwa, przestaje mieścić w głowie.

Właśnie powstaje nowe państwo... PISIS.

Data: 2015-11-18 05:07:32
Autor: bronek.tallar
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Właśnie powstaje nowe państwo... PISIS.

Już ci bąblu pisałem, na chwile obecną pis nie osiągnął
tego co peło, kiedy oni mieli absolutnie wszystko
łącznie z TK.

Data: 2015-11-18 15:13:45
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 14:07, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Właśnie powstaje nowe państwo... PISIS.

Już ci bąblu pisałem, na chwile obecną pis nie osiągnął
tego co peło, kiedy oni mieli absolutnie wszystko
łącznie z TK.

chcesz porównać Rzeplińskiego do Pawłowicz która zapewne bedzie w TK?

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 07:06:42
Autor: bronek.tallar
użytkownik the_foe napisał:

chcesz porównać Rzeplińskiego do Pawłowicz która zapewne bedzie w TK?

Dla mnie to wszystko są pierdoły, nie zrobili lustracji sędziom,
bo TK dał taki a nie inny wyrok. Jaruzel wiedział
co robił pozostawiając wymiar sprawiedliwości
nietknięty.

Data: 2015-11-18 19:27:27
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-18 o 16:06, bronek.tallar@gmail.com pisze:
użytkownik the_foe napisał:

[...]

minęło 26 lat, ponad 90% sedziów zostało nominowanych w nowych czasach.

--
@foe_pl

Data: 2015-11-18 13:02:58
Autor: bronek.tallar
użytkownik the_foe napisał:

minęło 26 lat, ponad 90% sedziów zostało nominowanych w nowych czasach.

A pozostałe 10% z drugim imieniem zaczynającym
się od TW, kontroluje pracę tych 90%
Czyli chujnia z grzybnio obrosła pleśnio.
Nowocześnie, a jak:)

Data: 2015-11-18 19:31:06
Autor: u2
W dniu 2015-11-18 o 19:27, the_foe pisze:
minęło 26 lat, ponad 90% sedziów zostało nominowanych w nowych czasach.

a lustracji nigdy nie bylo:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".