Prezydent wysokich nagrod....

Data: 2010-07-16 14:25:43
Autor: konserwator
Prezydent wysokich nagrod....
Komorowski przyznał sobie 83 tys. zł nagród
Zbigniew Kozak z PiS chce od rządu wyjaśnień ws. wynagrodzeń byłego marszałka sejmu Bronisława Komorowskiego. Z informacji tvp.info wynika, że w ciągu niespełna trzech lat Komorowski dostał 83 tysiące złotych nagród. Przyznawało mu je prezydium sejmu, czyli on sam i jego zastępcy.

Jak podaje tvp.info Zbigniew Kozak wysłał już dwie interpelacje do premiera z prośbą o wyjaśnienia na temat zarobków marszałka. Obie wstrzymało prezydium sejmu. Teraz zapowiada trzecią.

Wg posła PiS z oświadczeń majątkowych byłego marszałka wynika, że w każdym roku otrzymywał inne wynagrodzenie. Portal tvp.info zwrócił się do kancelarii sejmu z pytaniem, co wchodziło w skład tych wynagrodzeń. Z odpowiedzi wynika, że różnią się one, bo marszałek dostawał nagrody. Przyznawało mu je formalnie prezydium sejmu, czyli w praktyce on sam. Nagrody znacznie zwiększyły wynagrodzenia marszałka, który rocznie zarabia około 200 tysięcy złotych.

Zdaniem posła Kozaka sytuacja ta pokazuje obłudę Bronisława Komorowskiego. - Były marszałek promował się w mediach, odbierając nam skromną podwyżkę ryczałtu na funkcjonowanie biur poselskich. Tymczasem sam przyznawał sobie wysokie nagrody - mówi tvp.info.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komorowski-przyznal-sobie-83-tys.-zl-nagrod,wid,12482803,wiadomosc.html -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-16 14:34:16
Autor: mkałrwan jest debilem
Prezydent wysokich nagrod....

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał

[...]

Tusk: Kaczyński dał 2 mln zł nagród, ja - 160 tys. zł

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tusk-Kaczynski-dal-2-mln-zl-nagrod-ja-160-tys-zl,wid,12399042,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 05:50:48
Autor: D.J.MC Donald Musk
Prezydent wysokich nagrod....
On 16 Lip, 14:34, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisał

> [...]

nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej

ludziom z rzadu
ale nie sobie. Komoroski (prezydent wszystkich POwcow) daj nagrode
sobie.
Jak sie zaprzysiezy to tez sobie da...

Data: 2010-07-16 14:55:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent wysokich nagrod....

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:7889d9b1-d401-4959-9df9-0dff41852cd7d37g2000yqm.googlegroups.com...

ludziom z rzadu
ale nie sobie. Komoroski (prezydent wszystkich POwcow) daj nagrode
sobie.
Jak sie zaprzysiezy to tez sobie da...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak chcesz się przypierdolić to zawsze coś znajdziesz. Choćby krzywo zawiązany krawat.

Data: 2010-07-16 06:05:47
Autor: D.J.MC Donald Musk
Prezydent wysokich nagrod....
On 16 Lip, 14:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:7889d9b1-d401-4959-9df9-0dff41852cd7d37g2000yqm.googlegroups.com....

[...]

to ja zaczalem pisac o sznurowkach kaczynskiego i torbie kaczynskiej?
to co posieliscie zbierac bedziecie  a jezyk moj bedzie jak miecz...

Data: 2010-07-16 15:10:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent wysokich nagrod....

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:aaf4e115-6836-4caf-b02e-e886998e626ez8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ty pojebie! To twój kolega zaczął:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ab6072c0-3d85-> Zwróć uwagę na rozciągnięte gacie.
Co zaserwuje nam w kolejnej ustawce Tusk?
Dziurawe skarpetki, poplamioną jajkiem podkoszulkę, gile w nosie?
I dostał sznurówki Kaczyńskiego.

I co teraz z twoim językiem? Nawet do wylizania cipy się nie nadaje.

Data: 2010-07-16 06:16:19
Autor: D.J.MC Donald Musk
Prezydent wysokich nagrod....

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

I dostał sznurówki Kaczyńskiego.

I co teraz z twoim językiem? Nawet do wylizania cipy się nie nadaje.

KOLEGO!
to sie nie zaczelo WCZORAJ ale 5 i pol lat temu jak prezydentem zostal
kaczynski a premierem Marcinkiewicz...
Ja pamiec mam  dobra.
Tych swinstw nazbieralo sie co niemiara.
Wez sobie GOOgle z tamtych lat; co Twoi koledzy wypisywali
to wtedy pogadamy...

Data: 2010-07-16 15:23:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent wysokich nagrod....

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:2453e5da-94a0-4c28-b58f-e2040f477036d8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

Ja pamiec mam  dobra.
Tych swinstw nazbieralo sie co niemiara.
Wez sobie GOOgle z tamtych lat; co Twoi koledzy wypisywali

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A może przed powstaniem internetu?

Data: 2010-07-16 06:42:59
Autor: D.J.MC Donald Musk
Prezydent wysokich nagrod....
On 16 Lip, 15:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:2453e5da-94a0-4c28-b58f-e2040f477036d8g2000yqf.googlegroups.com....

> [...]

to wtedy pogadamy...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

ja mowie o faktach a ty o odczuciach
baba jestes czy jak?
archiwum google http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/about?hl=pl
- pisza, ze lata 2005 "obecnie niedostepne"
ale znajdziesz (jak otworza) sam albo ci poszukam...co wtedy pisali
Platfonsy
moze wtedy zrozumiesz o co idzie ta wojna....

Data: 2010-07-16 18:30:23
Autor: HaMMeR
Prezydent wysokich nagrod....
On 2010-07-16 14:55, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Dzieki czemu ty, jako kapusta, masz o czym pisac w kapowniku...

Data: 2010-07-16 18:50:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Prezydent wysokich nagrod....

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i1q1f4$gmj$5newsread1.aster.pl...
On 2010-07-16 14:55, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Niestety. Jesteś niereformowalny, nie masz nic do powiedzenia poza obelgami i przypierdalaniem się. Więcej z tobą nie dyskutuję.

Data: 2010-07-17 00:36:35
Autor: Grzegorz Z.
mkałrwan jest debilem
Dnia Fri, 16 Jul 2010 15:06:49 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 15:35:21
Autor: Dirko
Prezydent wysokich nagrod....
Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1pj4e$6os$1adenine.netfront.net...

Komorowski przyznał sobie 83 tys. zł nagród

    A co, myślałeś, że oni tam są z powodów ideowych?

Data: 2010-07-16 19:01:43
Autor: !' heÂŽsk
Prezydent wysokich nagrod....
On Fri, 16 Jul 2010 14:25:43 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

Komorowski przyznał sobie 83 tys. zł nagród
Zbigniew Kozak z PiS chce od rządu wyjaśnień ws. wynagrodzeń byłego marszałka sejmu Bronisława Komorowskiego. [...]

 pis znow strzelil sobie w kolano. jezeli mus skleroza zacmila pamiec
 to niech poszpera w archiwach i zobaczy jak hojny byl s.p. prezio.

 http://miniurl.pl/premie_prezia

 http://miniurl.pl/bbn_premie

 i tu uwaga... GRATKA !

 http://miniurl.pl/premie_gratka

 kliknijcie na ostania pozycje...

--

 HeSk

Data: 2010-07-17 01:30:27
Autor: Jaksa
Prezydent wysokich nagrod....
On Fri, 16 Jul 2010 14:25:43 +0200, konserwator <iratmor@gmail.com> wrote:

Komorowski przyznaÂł sobie 83 tys. zÂł nagrĂłd
Zbigniew Kozak z PiS chce od rzÂądu wyjaÂśnieĂą ws. wynagrodzeĂą byÂłego
marszaÂłka sejmu BronisÂława Komorowskiego. Z informacji tvp.info wynika,  Âże w
ciÂągu niespeÂłna trzech lat Komorowski dostaÂł 83 tysiÂące zÂłotych nagrĂłd.
PrzyznawaÂło mu je prezydium sejmu, czyli on sam i jego zastĂŞpcy.

Zrozumcie, facet ma 5 bachorow i prywatnego kaszalota do wykarmienia,
a to musi kosztowac.

Jaksa

Data: 2010-07-17 03:01:27
Autor: MH
Prezydent wysokich nagrod....
[...]

===========================

Swojego czsu prezydęt elekt , jeszcze przed zaprzysiężeniem śmignął sobie na
wakacje na Kalmary wraz z grupą Soli tej Ziemi rządowym TU-154M. Ile to
kosztowało? Nieważne , oczywistaoczywitość o tym nie pamiętasz , bo tak
wygodniej , albo pod moherową czapą zbyt gorąco. A na koniec rezydent Wawla
rozpirdolił TU-154M za kilkadziesiąt bani.

MH

Data: 2010-07-17 03:04:31
Autor: MH
Prezydent wysokich nagrod....
> [...]

wygodniej , albo pod moherową czapą zbyt gorąco. A na koniec rezydent Wawla
rozpirdolił TU-154M za kilkadziesiąt bani.

Cholera... , nie na Kalmary !!!   Na Kanary !!

MH

--

Prezydent wysokich nagrod....