Prezydent zadowolony !

Data: 2009-09-17 17:22:57
Autor: CYC
Prezydent zadowolony !
Ma w konczu z czego .
Mogl znowu tupnac sobie swoja kacza nozka przed licznym gremium  i co wazniejsze a co wyrazil  nieskrywanym usmiechem zadowolenia , kiedy min. z rzadu Tuska czytal list premiera z nieobecnosci tegoz na uroczystosci rocznicy napasci sovietow na Polske , dodm nieobecnosci przeciez usprawiedliwionej .
Mysl jego biegla tak " Ja jestem i wszyscy to widza , jego nie ma i tez to zauwazono " .
Czy dzieki temu zalapal sie na jakies punkty przedwyborcze ? smiem watpic tymbardziej , ze slyszalo sie tylko nieliczne i anemiczne brawa uczestnikow po jego bunczucznym wystapieniu .
Rzecza drugorzedna , choc doskonale wpisujaca sie w kacza mentalnosc jest to, jak zaczal swoje wystapienie .
" Jego eminencjo prymasie , eminencje .........." i dalej posypaly sie inne utytuowane ale nic nie znaczace w kaczo-kleszej Rzeczpospolitej osoby , jak marszalkowie sejmu i senatu , ministrowie i jak zwykle na szarym koncu najwazniejsze osoby uroczystosci , nieliczni juz kombatanci , ktorzy siedzieli w dalszych szeregach ustepujac miejsc rozpartym , nadetym i godnym biskupom i innym ksiezom .
Oto Polska Wlasnie .

cyc

Prezydent zadowolony !