Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie

Data: 2019-01-22 08:49:03
Autor: boukun
Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie
Według części obserwatorów, kontrowersje budziła sprawa posadzenia premiera Mateusza Morawieckiego i prezydenta Andrzeja Dudy. Obaj siedzieli w piątym rzędzie. W pierwszym rzędzie siedział przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk z małżonką, były prezydent Lech Wałęsa z żoną, a także Aleksander i Jolanta Kwaśniewscy. Według naszych ustaleń, decyzja o umiejscowieniu w piątym rzędzie premiera i prezydenta była wspólną decyzją gdańskich władz i rodziny Pawła Adamowicza. Organizatorem sobotniego pogrzebu było miasto Gdańsk.

Jak ustaliła WP, premier Mateusz Morawiecki gościł na obiedzie po mszy w Bazylice Mariackiej w Gdańsku. Wśród gości byli duchowni m.in. abp Leszek Sławoj Głódź, najbliższa rodzina, władze Gdańska. Czy na obiedzie gościł prezydent Andrzej Duda? Tego nie wiemy.

Według ,,Gazety Wyborczej", głowa polskiego państwa wzięła udział w pogrzebie prezydenta Gdańska, choć rodzina Pawła Adamowicza nie wyraziła takiej woli. Jego ministrowie próbowali jednak przekonać opinię publiczną, że nic takiego nie miało miejsca. - Miejsce usadzenia prezydenta było nam znane wcześniej. Byłem w kontakcie z organizatorami. Z jakichś powodów, których nie chcę rozstrzygać, było dla nich niezwykle istotne, by było to właśnie to miejsce. To była rzecz, która była nam zakomunikowana jako rzecz istotna dla organizatorów, by było właśnie to, a nie inne miejsce. Dla pana prezydenta było istotne, by uczestniczyć w pogrzebie - mówił w TVP Info w niedzielę prezydencki minister Krzysztof Szczerski.

Z naszych informacji wynika, że od początku organizacji uroczystości pogrzebowych nie było tematu uczestnictwa delegacji PiS. Nie życzyli sobie tego bliscy prezydenta Gdańska, ale też kierownictwo rządzącej partii nie składało podobnej propozycji.

https://wiadomosci.wp.pl/pogrzeb-pawla-adamowicza-samolot-mial-leciec-po-zone-do-usa-6340938148329089a

Ewik123
wczoraj (19:15)

Brawo panie Prezydencie. Pokazał Pan że przyjechał na pogrzeb a nie na pokaz elit politycznych!!!

tomek
wczoraj (18:48)

Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie . I ta baba mówi o pojednaniu. Żenada

fill
6 min. temu

nie wiedziałem że paweł a. który nie mógł się doliczyć swoich mieszkań i kont bankowych ,zapraszał do gdańska rewizjonistyczne ziomkostwa ,za co niemcy go chwalili

Piotr
14 min. temu

Samolot nie powinien polecieć za pieniądze podatnika.

Data: 2019-01-22 01:28:11
Autor: Bruno Brunowski
Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie
I dobrze. To była uroczystość prywatna a nie państwowa. Piskorski polansowaly się już na mszy zorganizowanej przez abp Nycza w Warszawie.

--
Bruno

Data: 2019-01-22 11:10:35
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
I dobrze. To była uroczystość prywatna a nie państwowa. Piskorski polansowaly się już na mszy zorganizowanej przez abp Nycza w Warszawie.

--
Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Było widać w mediach, jaka prywatna uroczystość:)

W pierwszym rzędzie siedział przewodniczący Rady Europejskiej
Donald Tusk z małżonką, były prezydent Lech Wałęsa z żoną, a także
Aleksander i Jolanta Kwaśniewscy.

boukun

Data: 2019-01-22 02:19:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 11:10:38 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Pogrzeb organizowała rodzina i to ona decydowała gdzie kto siedzi.. Jak już wspominałem to nie była uroczystość państwowa, tak więc pretensje pisiorków są bezpodstawne. Nie zawsze muszą siedzieć w pierwszym rzędzie, choć w ich mniemaniu zapewne "imsienależy.

--
Bruno

Data: 2019-01-22 12:00:19
Autor: A. Filip
Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie [ale nie zbojkotowali jak Tusk pogrzeb Rosiaka]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Czyli wystarczy coś organizować "prywatnie" by prezydenta Europy Tuska
prawidłowo skazać na *piąty* rząd?  Dziękuje za bezcenną poradę do
zapamiętania i skrzętnego przyszłego wykorzystania.

A popierajcie se precedensy jakie się wam podoba tylko potem nie
skamlajcie jak sklerotyk albo Kali gdy zostaną użyte przeciw wam.
Patrz "spóźnienie" premiera Tuska na minutę ciszy po Rosiaku [A][B] i
"spóźnienie" J. Kaczyńskiego na minutę ciszy po Adamowiczu.
Akurat ten " _piąty_ rząd" to jak dla mnie bardzo duży nietakt i wielki
brak szacunku _dla piastowanego urzędu_ ale jeszcze niekoniecznie
aż śmiertelna obraza (jak się nie chce tego tak potraktować).

Widać skalkulowali że kłócenie się (z echem po mediach) o "piąty rząd" w
dniu pogrzebu im się nie opłaca tak jak i zbojkotowanie za to pogrzebu.
Przy innych okazjach bym ich za to ostro opierdolił ale przy tej to
tylko zdawkowo.

[A] https://www.wykop.pl/wpis/38317471/minuta-ciszy-po-zamordowaniu-marka-rosiaka-tusk-by/
Minuta ciszy po zamordowaniu Marka Rosiaka. Tusk był nieobecny,
podobnie jak na pogrzebie. Potem odmówił przyznania renty specjalnej
wdowie, Halinie Rosiak
[B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_biuro_poselskie_Prawa_i_Sprawiedliwo%C5%9Bci_w_%C5%81odzi
Atak na biuro poselskie Prawa i Sprawiedliwości w Łodzi miał miejsce
19 października 2010 roku. W jego wyniku śmierć poniosła jedna osoba
(Marek Rosiak), [...]
Ryszard Cyba przez rok był członkiem Platformy Obywatelskiej[14] [...]

Data: 2019-01-22 03:10:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 12:01:07 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> rzędzie, choć w ich mniemaniu zapewne "imsienależy.

Czyli wystarczy coś organizować "prywatnie" by prezydenta Europy Tuska

Nie. Tak się obecnie organizuje imprezy państwowe, np. rocznicy 100-lecia odzyskania niepodległości.
https://wiadomosci.wp.pl/dr-sibora-tusk-w-piatym-rzedzie-to-zlamanie-protokolu-6315841573148289a

--
Bruno

Data: 2019-01-22 12:48:36
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To już wiemy, dlaczego wdowa po Adamowiczu się zemściła na prezydencie i premierze RP...

boukun

Data: 2019-01-22 04:10:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 12:48:39 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To już wiemy, dlaczego wdowa po Adamowiczu się zemściła na prezydencie i premierze RP...

Pani Adamowicz nie obowiązuje protokół dyplomatyczny. Taka drobna różnica.

--
Bruno

Data: 2019-01-22 14:21:58
Autor: boukun
> [...]

premierze RP...

Pani Adamowicz nie obowiązuje protokół dyplomatyczny. Taka drobna różnica.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wiem, dlatego bogata wdowa PO miejskim kacyku pozwoliła sobie na złośliwości...

boukun

Data: 2019-01-22 03:21:08
Autor: japanizer
On Tuesday, January 22, 2019 at 8:01:07 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> Minuta ciszy po zamordowaniu Marka Rosiaka. Tusk był nieobecny,
> podobnie jak na pogrzebie. Potem odmówił przyznania renty specjalnej

http://wyborcza.pl/1,76842,8562015,Tusk__Schetyna_i_Komorowski_uczcili_pamiec_Marka_Rosiaka.html

  - Każdy, kto podnosi rękę na brata, każdy, kto przelewa braterską krew, jest   godzien potępienia. Nawet, jeśli jest to szaleniec - mówił prezydent przed   łódzką siedzibą PiS

  Trzy najważniejsze osoby w państwie przyleciały w sobotę rano do Łodzi.   Prezydent Komorowski samolotem, a premier Donald Tusk i marszałek Sejmu Grzegorz   Schetyna helikopterem. Kilka minut po godz. 8 byli przed łódzką siedzibą PiS.   Złożyli kwiaty i zapalili znicze.   Wizytę polityków utrzymywano w tajemnicy. W sobotę rano przed siedzibą PiS było   kilka osób. - Trzeba w tym miejscu pokazać, że mimo różnic Polacy są sobie   braćmi. W rodzinach bywają spory, bywają kłótnie, ale poczucie więzi braterskiej   jest niesłychanie ważne. To była nienawiść o podłożu politycznym i trzeba mówić   o tej zbrodni jak o bratobójczej - mówił prezydent.

  Prezydent podjął decyzję o przyznaniu pośmiertnie odznaczenia państwowego   Markowi Rosiakowi. A jak tam Kaczyński? Złożył kwiaty Rosiakowi? Złożył kwiaty Adamowiczowi? Uczcił minutą ciszy Wajdę, a może Adamowicza? Czy może zaserwował taki spektakl nienawiści w TVPiS, jakiego od dawna w Polsce nie było?

Data: 2019-01-23 11:43:04
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

Czyli wystarczy coś organizować "prywatnie" by prezydenta Europy Tuska
prawidłowo skazać na *piąty* rząd?  Dziękuje za bezcenną poradę do
zapamiętania i skrzętnego przyszłego wykorzystania.

filipku, za cinki jesteś by zrozumieć jak w rzeczywistosci ochrania sie
prezydentów. Zwłaszcza w takim miejscu i czasie.

--
Pajdak

Data: 2019-01-23 12:05:57
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Czyli wystarczy coś organizować "prywatnie" by prezydenta Europy Tuska
prawidłowo skazać na *piąty* rząd?  Dziękuje za bezcenną poradę do
zapamiętania i skrzętnego przyszłego wykorzystania.

ty faktycznie inteligencją nie grzeszysz
nic a nic

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-22 12:41:47
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Hmm, mógłbym przysiąc, że to był pogrzeb państwowy, klienta pochowano w Bazylice, a nie na cmentarzu komunalnym, no i sam biskup flaszka-głódź odprawiał homilię..., cała Polska w tym udział brała...

boukun

Data: 2019-01-22 03:45:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 12:41:50 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Hmm, mógłbym przysiąc, że to był pogrzeb państwowy, klienta pochowano w Bazylice, a nie na cmentarzu komunalnym, no i sam biskup flaszka-głódź odprawiał homilię..., cała Polska w tym udział brała...

A jednak nie był.

--
Bruno

Data: 2019-01-22 13:18:04
Autor: Pisiorowy Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

Hmm, mógłbym przysiąc, że to był pogrzeb państwowy, klienta pochowano w Bazylice, a nie na cmentarzu komunalnym, no i sam biskup flaszka-głódź odprawiał homilię..., cała Polska w tym udział brała...

kościół baranku nie jest instytucją państwową

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-22 14:11:56
Autor: pulsar
W dniu 22-01-2019 o 13:18, Pisiorowy Escobar pisze:

[...]

...ale póki co, państwo jest teraz instytucją kościelną !

-- -
pulsar

Data: 2019-01-22 14:17:03
Autor: boukun
Użytkownik "Pisiorowy Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No tak, instytut neoliberałów :)

boukun

Data: 2019-01-22 01:42:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 08:49:06 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Według części obserwatorów, kontrowersje budziła sprawa posadzenia premiera Mateusza Morawieckiego i prezydenta Andrzeja Dudy. Obaj siedzieli w piątym rzędzie.

I dobrze. To była uroczystość prywatna a nie państwowa. Pisiorki polansowały się już na mszy zorganizowanej przez abp Nycza w Warszawie. --
Bruno

Data: 2019-01-22 03:23:03
Autor: Zenek Kapelinder
Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie
Nie jestem prezydentem ale siedziec w pierwszym rzedzie z tamtymi bym nie chcial.

Data: 2019-01-22 13:18:39
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie jestem prezydentem ale siedziec w pierwszym rzedzie z tamtymi bym nie chcial.

ty byś siedział rząd przed obecnym kutafonem
po to aby mógł ciebie łatwo... ty wiesz co :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-22 19:54:52
Autor: Stokrotka
Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie

Nie jestem prezydentem ale siedziec w pierwszym rzedzie z tamtymi bym nie chcial.
A z kim ma jeden prezydent rozmawiać z drugim o hemoroidah jak sie żona obrazi?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-22 20:01:09
Autor: u2
W dniu 22.01.2019 o 19:54, Stokrotka pisze:

Nie jestem prezydentem ale siedziec w pierwszym rzedzie z tamtymi bym nie chcial.
A z kim ma jeden prezydent rozmawiać z drugim o hemoroidah jak sie żona obrazi?

ta ta pełoski głąbie:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-22 10:03:34
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

nieprawda
dupa siedział w 8 rzędzie

a powinien klękać psubrat

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-22 11:45:53
Autor: Stokrotka
[...]

Pewnie, że by jedną bombą nie dało się zabić  kilku prezydentuw, jak popszednio.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-01-22 14:12:06
Autor: Lord Donald
W dniu 22.01.2019 o 08:49, boukun pisze:
[...]

Zawsze największe męty pchają się do pierwszego rzędu. Chcą zaprezentować się światu próbując udawać uczciwych ludzi. Widać czuli się winni po tym jak nasłali Stefanka, próbowali odpokutować.

https://histmag.org/grafika/2018_articles/hitler-pilsudski/hitler-pilsudski-min.jpg

Data: 2019-01-22 05:18:02
Autor: Bruno Brunowski

https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/bb/4e/5c3cea2aa1c93_o,size,933x0,q,70,h,945068.jpg

https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/5f/15/5c3cea55f010e_o,size,933x0,q,70,h,991661.jpg

--
Bruno

Data: 2019-01-23 11:42:30
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Według części obserwatorów, kontrowersje budziła sprawa posadzenia
premiera Mateusza Morawieckiego i prezydenta Andrzeja Dudy. Obaj siedzieli
w piątym rzędzie.

W 2-4 i 6-8 rzędzie - ochroniarze. Po lewej i prawej równiez kilku.

Nawet kiedy przyjmował komunie z rąk Sławoja towarzyszyło mu 2 ochroniarzy.

Mysl trochę.

--
Pajdak

Prezydenta i premiera państwa polskiego posadziła w piątym rzędzie