Prezydentowa

Data: 2010-08-06 18:56:50
Autor: Zirhan
Prezydentowa
Jak zauważyłem w TV, pani Komorowska nie klęknęła przed ołtarzem i nie modliła się. Czyżby wreszcie kto¶ o szerokim umy¶le? Ateistka?begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-08-06 18:57:58
Autor: raff
Prezydentowa
W dniu 2010-08-06 18:56, Zirhan pisze:
Jak zauważyłem w TV, pani Komorowska nie klęknęła przed ołtarzem i nie
modliła się. Czyżby wreszcie ktoś o szerokim umyśle? Ateistka?

Nie. Mialaby klopoty zeby wstac potem.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-06 10:23:41
Autor: Pistacjusz
Prezydentowa
On 6 Sie, 18:57, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-08-06 18:56, Zirhan pisze:

> Jak zauważyłem w TV, pani Komorowska nie klęknęła przed ołtarzem i nie
> modliła się. Czyżby wreszcie kto¶ o szerokim umy¶le? Ateistka?

Nie. Mialaby klopoty zeby wstac potem.

Tak. Nie było tylu BORowców żeby j± podnie¶ć.

Data: 2010-08-06 19:06:30
Autor: Grzegorz Z.
Prezydentowa
Dnia Fri, 06 Aug 2010 18:57:58 +0200, raff napisał(a):

W dniu 2010-08-06 18:56, Zirhan pisze:
Jak zauważyłem w TV, pani Komorowska nie klęknęła przed ołtarzem i nie
modliła się. Czyżby wreszcie kto¶ o szerokim umy¶le? Ateistka?

Nie. Mialaby klopoty zeby wstac potem.

A wystarczyło wpisać w Google "Komorowska klęcz±c"

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634112501772950435.jpg

Ale o¶mieszać się dużo łatwiej.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-06 10:11:26
Autor: u2
Prezydentowa
On 6 Sie, 19:06, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Nie. Mialaby klopoty zeby wstac potem.

A wystarczyło wpisać w Google "Komorowska klęcz±c"

> [...]

Ale Bronek nie klęczy.

Data: 2010-08-06 19:16:33
Autor: raff
Prezydentowa
W dniu 2010-08-06 19:11, u2 pisze:
[...]

A wystarczyło wpisać w Google "Komorowska klęcząc"

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/63...

Ale ośmieszać się dużo łatwiej.

--
"Zostawcie kĹĽyĹĽa mjastu"

Ale Bronek nie klęczy.

A fe. Ze sie nie brzydzisz tym pedaliskiem.

R.

Data: 2010-08-06 10:19:24
Autor: magdaverakosiorek
Prezydentowa
On Aug 6, 12:06 pm, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Nie. Mialaby klopoty zeby wstac potem.

A wystarczyło wpisać w Google "Komorowska klęcz±c"

> [...]

To się nie liczy bo Komorowska przyklękneła na jedno kolano. Nawet
Zo¶ka Kulawa klęczy na dwóch choć jedn± nogę ma wyrażnie krótsz±.

magdavera

Data: 2010-08-06 10:25:09
Autor: Pistacjusz
Prezydentowa
> [...]

> Nie. Mialaby klopoty zeby wstac potem.

A wystarczyło wpisać w Google "Komorowska klęcz±c"

To było chyba 100 kg temu.

Data: 2010-08-06 19:27:22
Autor: raff
Prezydentowa
[...]

Tez wazne czy na wolnym powietrzu czy w kosciele.

Do kosciola sprzetu ciezkiego nie sprowadzisz.

R.

Data: 2010-08-06 21:30:23
Autor: jadrys
Prezydentowa
  W dniu 2010-08-06 18:57, raff pisze:
[...]

Możliwe że choruje na nogi, Nawet sam chód ma taki jakiś nieskładny.

Data: 2010-08-06 22:11:37
Autor: Canucki
Prezydentowa
Zirhan <zirhan@nospam.wp.pl> napisał(a):
Jak zauważyłem w TV, pani Komorowska nie klęknęła przed ołtarzem i nie modliła się. Czyżby wreszcie kto¶ o szerokim umy¶le? Ateistka?

Nie zgadza sie.  Umysl to wyraz piecioliterowy a to co ona ma szerokie
to sa cztery litery

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-06 22:44:01
Autor: Canucki
Prezydentowa
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
> Nie zgadza sie.  Umysl to wyraz piecioliterowy a to co ona ma szerokie > to sa cztery litery

Dupa?

Wystarczy spojrzec na jej fotografie.  A jaka ona odwazna!  Pohukiwala na SB-
kow jak robili rewizje w jej mieszkaniu.  Rekawiczki i maseczki kazala im zakladac, ze by dzieciece pieluszki pozostaly sterylne.  I SB-cy musieli sie jej sluchac.  Czyzby maz nalezal do opozycji... uprzywilejowanej  ;-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-07 01:01:15
Autor: Jaksa
Prezydentowa
On Sat, 07 Aug 2010 00:44:01 +0200,  Canucki <canucki@gazeta.skasuj-to.pl>  wrote:

> [...]

zakladac, ze by dzieciece pieluszki pozostaly sterylne.  I SB-cy musieli  sie

Prawdziwi gentlemani nieprawdaz? Szkoda ze tego stylu zabraklo im
gdy mordowali ksiedza Popieluszke.

Czyzby maz nalezal do opozycji... uprzywilejowanej  ;-)

A to bezwatpienia, wspolpraca Komorowskiego z WSI napewno zaczela
sie sporo przed 1989.

Jaksa

Data: 2010-08-06 23:18:15
Autor: Canucki
Prezydentowa
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Prawdziwi gentlemani nieprawdaz? Szkoda ze tego stylu zabraklo im
gdy mordowali ksiedza Popieluszke.

Tam raczej liczylo sie dla tych panow stylisko a nie styl.
 Krzysztof Canucki

--

Prezydentowa