Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczyńskiemu nie ufa 54 %.

Data: 2011-12-19 17:25:30
Autor: Przemysław W
Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczyńskiemu nie ufa 54 %.
Bronisław Komorowski pozostaje liderem rankingu zaufania do polityków - wynika z grudniowego sondażu CBOS. Na drugim miejscu jest premier Donald Tusk, a na trzecim - wicepremier Waldemar Pawlak.

Zaufanie do Komorowskiego zadeklarowało 72 proc. ankietowanych, do Tuska - 52 proc., a do Pawlaka - 51 proc. W porównaniu z listopadem zaufanie do prezydenta spadło o 3 punkty proc., do premiera - o 2 punkty proc., a do prezesa ludowców nie zmieniło się.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezydent-liderem-rankingu-zaufania-do-politykow,1,4976410,wiadomosc.html

Prezes PiS budzi jednocześnie najwięcej negatywnych emocji wśród badanych - nie ufa mu ponad połowa Polaków (54 proc.), a więc dokładnie tyle samo, co w ubiegłych miesiącach. Wyraźnie krytycznie odbierani są także Janusz Palikot (43 proc. deklaracji nieufności) i Zbigniew Ziobro (39 proc.).

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-19 09:44:36
Autor: HaMMeR
On 19 Gru, 17:25, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

 ciach...

I znowu lzesz jak bura suka!!!
Przeciez jest 272%, a nawet i 372 na komorusa,152% na  reratego
rudzielca
dla ktorego 'Polska to nienormalnosc'.., a zatem nie Heimat... i
151% na tego wsiowego cepa z geba pelna ekspresji jak lemiesz po
orce...
Nie badz lajzo, taki skromny i dawaj z calej rury.., przeciez nikt ci
nie zaprzeczy,
a moze i lze media zdobeda sie na przedruki...

Data: 2011-12-19 18:52:40
Autor: Przemysław W
Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczyńskiemu nie ufa 54 %.
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

[...]

No i cóż ja cj hamek mogę poradzić na to, e ten twój nieudacznik na wejściu nie miał tyle, ile Komorowski ma po ponad rocznej prezydenturze. O tym, że bez wydatnej pomocy Leppera nie zostałby w ogóle prezydentem, z litości na tobą nie wspomnę.

Przemek

Data: 2011-12-20 13:37:27
Autor: Obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

wasz udacznik ma takie samo poparcie jak ci dzentelmeni:))

http://www.ibelieveinadv.com/2009/06/international-society-for-human-rights-kim-jong-il-ahmadinedschad-mugabe/

Data: 2011-12-20 14:48:44
Autor: Obserwator
[...]

WOW...juz link nie dzial?:)))

To macie inny, komuszki:

http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/12/19/kim-jong-il-dead-north-korean-dictator-s-life-in-pictures-115875-23647020/

Data: 2011-12-20 14:52:10
Autor: Obserwator
Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczyńskiemu nie ufa 54 %.

Porownajcie se:))))

http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2011/12/19/kim-jong-il-dead-north-kore
an-dictator-s-life-in-pictures-115875-23647020/

...i nawet portret rodzinny taki sam sobie zrobil Komorowski, jak Kim:)))

http://www.fakt.pl/Komorowski-pokazal-zdjecia-mlodej-zony-Foto,artykuly,71825,1.html

Data: 2011-12-20 16:41:00
Autor: stevep
Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczy ńskiemu nie ufa 54 %.
Dnia 20-12-2011 o 16:17:01 Majtek <latajacy.holender@piraci.nl> napisał(a):

Dnia Tue, 20 Dec 2011 14:52:10 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

Porownajcie se:))))

[...]

To se poczytaj łamago: "Podsumowując, Bronisław Komorowski może być dumny
nie tylko ze swojej rodziny, ale także i strony internetowej, przy której
serwis jego głównego kontrkandydata Jarosława Kaczyńskiego prezentuje się
bardzo blado." Pytanie otwarte: czy Jarosłąw pokaże nam kiedyś zdjęcie
swojej młodej zony?

Ciekawe jak wygląda ta ciota.

--
stevep

Data: 2011-12-20 18:08:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Majtek" <latajacy.holender@piraci.nl> napisał w wiadomości news:1w9fihv73e46f.164ck5cmempks$.dlg40tude.net...
[...]

Niekoniecznie młodej. Mnie na ten przykład wystarczy zdjęcie jakiejkolwiek żony i jakiegokolwiek potomka.

Data: 2011-12-21 04:24:10
Autor: stevep
Dnia 20-12-2011 o 18:08:09 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Spodziewaj się tylko zdjęcia nowego mruczusia.

--
stevep

Data: 2011-12-20 16:59:13
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Majtek" <latajacy.holender@piraci.nl> napisał w wiadomości news:px1seaskvq8j$.qbufkp3qoy7t$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 20 Dec 2011 13:37:27 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Tu jest twój "udacznik" (to chyba z rosyjskiego?):
http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

Mnie też zastanawia skąd ci antyrosjanie znają tak dobrze rosyjski. Moim zdaniem to prokatorzy na putinowskim lub Łukaszenki żołdzie.

BomBel

Data: 2011-12-19 17:47:09
Autor: rAzor

http://www.youtube.com/watch?v=GkvMgGh0S_Q  :-)
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-19 16:56:51
Autor: Obserwator
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Użytkownik - Przemysław W napisał:
> Bronisław Komorowski pozostaje liderem

http://www.youtube.com/watch?v=GkvMgGh0S_Q  :-)

..i celny komentrz:))

TVN + Gazeta Wyborcza&#65279; = komunistyczne media.

Data: 2011-12-19 17:13:01
Autor: ChrystaPanie
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a): > Użytkownik - Przemysław W napisał:

..i celny komentrz:))

TVN + Gazeta Wyborcza&#65279; = komunistyczne media.

ChrystaPanie !!  Tatuś to cie chyba na próbę robił. Amen

Data: 2011-12-19 17:52:23
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcnpqd$78t$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Bronisław Komorowski pozostaje liderem

http://www.youtube.com/watch?v=GkvMgGh0S_Q  :-)

http://www.youtube.com/watch?v=L_h53GcGKX4&feature=related

Przemek

Data: 2011-12-19 17:54:34
Autor: rAzor
[...]

Cie-ni-zna! :-)
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-20 05:57:58
Autor: stevep
Dnia 19-12-2011 o 17:54:34 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Eeee nie, ty kun-dli-zna.  :D
--
stevep

Data: 2011-12-19 17:56:49
Autor: Leprechaun
[...]

Zobacz tu: http://www.youtube.com/watch?v=L_h53GcGKX4&feature=related . Zwróć uwagę na końcowe ujęcie (00:39)

BomBel

Data: 2011-12-20 10:07:40
Autor: raff
Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczyńskiemu nie ufa 54 %.
On Mon, 19 Dec 2011 17:47:09 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Bronisław Komorowski pozostaje liderem

http://www.youtube.com/watch?v=GkvMgGh0S_Q  :-)

Hehe

R.

Data: 2011-12-20 12:52:52
Autor: Canucki
Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczyńskiemu nie ufa 54 %.
Przypomina to sytuacje z konca XVIII wieku, tuz przed rozbiorami.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-20 14:00:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcq0f3$i7b$1inews.gazeta.pl...
Przypomina to sytuacje z konca XVIII wieku, tuz przed rozbiorami.

Wtedy też takie sondaże przeprowadzano? A można wiedzieć jaką metodą? Może telefonicznie? A może przy pomocy Internetu?

Data: 2011-12-20 13:08:08
Autor: Canucki
> [...]

Wtedy też takie sondaże przeprowadzano? A można wiedzieć jaką metodą? Może telefonicznie? A może przy pomocy Internetu?

"Wiwat krol kochany,
wiwat sejm..."

Krzysztof Canucki --

Data: 2011-12-20 13:34:23
Autor: Obserwator
[...]

teraz idziecie z postympem i zamiast kolchoznikow, macie telewizje, gaziete propagandowa z centrala na Czerskiej:)

Data: 2011-12-21 12:33:21
Autor: Canucki
> [...]

Wtedy też takie sondaże przeprowadzano? A można wiedzieć jaką metodą? Może telefonicznie? A może przy pomocy Internetu?

Wtedy poradzono sobie w dziele zniszczenia Polski bez wspolczesnych nam metod
i srodkow technicznych. Dzisiaj wrogowie Polski i rodzimi zdrajcy dzialaja szybciej i skuteczniej czego przykladem jest oglupienie wiekszosci Polakow.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-21 13:57:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcsjmh$ag0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i srodkow technicznych. Dzisiaj wrogowie Polski i rodzimi zdrajcy
dzialaja szybciej i skuteczniej czego przykladem jest oglupienie wiekszosci

W samej rzeczy. Ogłupienie widać wyrażnie po treści twoich postów.

Data: 2011-12-21 16:01:07
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 13:33:21  Canucki <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

i srodkow technicznych. Dzisiaj wrogowie Polski i rodzimi zdrajcy
dzialaja szybciej i skuteczniej czego przykladem jest oglupienie  wiekszosci

Nie ma co jesteś klasycznym przykladem tylko, czy ogłupionego, czy też  głupiego?

--
stevep

Data: 2011-12-20 16:39:45
Autor: stevep
Dnia 20-12-2011 o 13:52:52  Canucki <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Przypomina to sytuacje z konca XVIII wieku, tuz przed rozbiorami.

Krzysztof Canucki

Chyba coś ci o twojej nędzy umysłowej przypomina kretynie.

--
stevep

Prezydentowi Komorowskiemu ufa 72 %, Kaczyńskiemu nie ufa 54 %.