Prezydentura godna pomnika?

Data: 2011-04-19 09:50:14
Autor: Asxzse
Prezydentura godna pomnika?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iojb68$i0k$1inews.gazeta.pl...
Tragicznie zmarły prezydent Polski Gabriel Narutowicz doczekał się pomnika 80 lat po śmierci. Zwolennicy Lecha Kaczyńskiego chcą upamiętnienia prezydenta pomnikiem jak najszybciej. Przeciwnicy tego pomysłu mówią, że sam fakt tragicznej śmierci nie uzasadnia stawiania monumentu.

To jakiś obłęd! Zbiorowy amok! Czy ci ludzie oszaleli? Mało im, że pochowano go na nienależnym mu miejscu to jeszcze terroryzują społeczeństwo pomnikami? Rzygać mi się już chce od tych oszołomów!

AAA

Data: 2011-04-19 14:08:33
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Asxzse" <axzse@yayaproduction.ro> napisał w wiadomości news:4dad3eb6$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kurdupel chce zagłuszyć wyrzuty sumienia.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Prezydentura godna pomnika?