Data: 2010-10-29 14:41:45 | |
Autor: James | |
Prima Aprilis - to juz? | |
"AZ" wrote...
<http://moto.money.pl/wiadomosci/motocykle/artykul/unia;europejska;-;ograniczenia;dla;motocyklistow,51,0,700723.html>*** No to tragedia! Teraz bedzie wiadomo, ze cos jest nie tak w silniku. Jak prawdziwy motocyklista to przezyje? ECU, czyli*** Koniec swiata, nie bedzie mozna mozna zmieniac ustawien i uzyskac kolejne 0,1KM bez zapalenia sie kontrolki bledu! Podobnie jak wydechy, które uda się zdjąć wyłącznie przy*** Szlifierka katowa bedzie idealnym specjalistycznym narzedziem do tego celu. I debile nadal beda zakladac puste puszki, bo glosne wydechy przeciez ratuja zycie... Odczytanie błędów sygnalizowanych przez OBD będzie możliwe*** Ciekawe ile trzeba bedzie czekac na kabelek do laptopa i prosty soft na Allegro ;) Nie sadze, zeby bylo inaczej niz w przypadku samochodow, wiec bedzie standardowy protokol, zeby np przy przegladzie mozna bylo sprawdzic czy jest ok. Unia Europejska nałoży*** Kolejna tragedia. Przeciez 100KM to zabawka dla dziecka. Nie da sie juz zyc, bo taka moc wystarczy tylko do jazdy w korku... wyprzedzic tym sie juz przeciez nie da. Rowerami beda nasz objezdzac. I tak dalej.... i tak dalej... Na szczescie koniec swiata bedzie juz w 2012 -- Pozdro James - aspolecznik z cichym wydechem i sprawnym ukladem spalania |
|
Data: 2010-10-29 20:13:11 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Dnia 302 roku bieżącego, James zeznał(a) jak następuje:
James - aspolecznik z cichym wydechem Drugi z normalnym wydechem :-) BTW: Też mieszkasz przy Siekierkach :-))) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 52kkm Warszawa Gocław |
|
Data: 2010-10-30 01:34:59 | |
Autor: James | |
Prima Aprilis - to juz? | |
"PawelK vel Pablo" wrote...
Dnia 302 roku bieżącego, James zeznał(a) jak następuje:Nie, z drugiej strony wawy, ale czasem tam bywam. Czy cichy wydech ma zwiazek z tym rejonem? Czegos nie wiem? ;) -- Pozdro James |
|
Data: 2010-10-30 09:48:41 | |
Autor: duddits | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-10-29 20:13, PawelK vel Pablo pisze:
Drugi z normalnym wydechem :-) Jeszcze ja! :) -- duddits FZ8N.pl |
|
Data: 2010-10-30 23:40:42 | |
Autor: kocyk | |
Prima Aprilis - to juz? | |
James wrote:
"AZ" wrote... Tragedia, bo oznacza formalne zabronienie stosowania gaznikow. ECU, czyli*** Nie, nie bedzie mozna zestroic motocykla pod inne wydechy i filtry. Podobnie jak wydechy, które uda się zdjąć wyłącznie przy*** Oprocz fabrycznych i pustych jest cala gama po srodku. Ale debile nie rozumieja, ze ktos moze miec inne upodobania. Odczytanie błędów sygnalizowanych przez OBD będzie możliwe*** Moze tak, moze nie. To nie zawsze jest takie proste, nie we wspolczesnych pojazdach. Unia Europejska nałoży*** Tragedia, bo ktos kolejny raz usrednia spoleczenstwo i uwaza, ze czlowieka trzeba bronic przed nim samym. Sam sobie potrafie dobrac moc motocykla pod zastosowanie i sobie nie zycze zeby ktos mi mowil jaka jest wlasciwa i jaka mi wolno. A ty, jak chcesz, to sobie jezdzij turystykiem 100ps w dwie osoby z bagazem, i niech ci kazde spotkane bemewe z dresami w srodku udowadnia, ze jest szybsze. I tak dalej.... i tak dalej... Radze wyprowadzci sie do szewcji, bedziesz szczesliwy. A nam daj tutaj zyc po naszemu, korzystajac z wolnosci, ktora od ledwie 20 lat sie cieszymy. -- Pozdro Koc. Debil. |
|
Data: 2010-10-31 00:16:53 | |
Autor: James | |
Prima Aprilis - to juz? | |
"kocyk" wrote...
James wrote: A produkuje sie jeszcze motocykle gaznikowe? A nadal produkowalo by sie w 2017 roku? Cale szczescie. Debile beda mieli mniejsze mozliwosci ryczenia jak opetani. A madrzejsi i tak sobie poradza.Nie, nie bedzie mozna zestroic motocykla pod inne wydechy i filtry.ECU, czyliKoniec swiata, nie bedzie mozna mozna zmieniac ustawien i uzyskac kolejne 0,1KM bez zapalenia sie kontrolki bledu! Debile po prostu nie lubia ryczacych silnikow. Moze tez nie rozumieja, ze odglos podobny do przewalajacego sie wiadra srub wydobywajacy sie ze sporta w czerwonym polu oznacza dla innego debila "soczysty bas". Chcesz ryczec, jedz na pustynie. Chcesz mieszkac w spoleczenstwie to zachowuj sie zgodnie z zasadami spoleczenstwa.Oprocz fabrycznych i pustych jest cala gama po srodku. Ale debile nie rozumieja, ze ktos moze miec inne upodobania.Podobnie jak wydechy, które uda się zdjąć wyłącznie przySzlifierka katowa bedzie idealnym specjalistycznym narzedziem do tego celu. I debile nadal beda zakladac puste puszki, bo glosne wydechy przeciez ratuja zycie... Moze wlasnie dobrze, ze nie bedziesz mogl udowadniac, ze jestes najszybszy. Skoro na tym Ci wlasnie zalezy, to przeciw Tobie jest skierowana ta inicjatywa. Jezeli nie musisz udowadniac niczego, a po prostu jedziesz dla siebie to takie ograniczenie zupelnie Cie nie dotknie.Unia Europejska nałożyKolejna tragedia. Przeciez 100KM to zabawka dla dziecka. Nie da sie juz zyc, bo taka moc wystarczy tylko do jazdy w korku... wyprzedzic tym sie juz przeciez nie da. Rowerami beda nasz objezdzac. Radze wyprowadzci sie do szewcji, bedziesz szczesliwy. A nam daj tutaj zyc po naszemu, korzystajac z wolnosci, ktora od ledwie 20 lat sie cieszymy.Wolnosc powinna byc, ale zachowania aspoleczne o tym raczej nie swiadcza. Trzeba sie z tym pogodzic, ze nie zawsze i nie wszedzie mozna robic co sie chce. Gdyby kazdy robil co chce i jak chce to nie byla by wolnosc. Jest na to inne okreslenie.... Koc. Debil.Anem -- Pozdrawiam James |
|
Data: 2010-11-02 09:57:58 | |
Autor: Jasio | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Użytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisał w wiadomości news:iai5hj$juc$1news.onet.pl...
"kocyk" wrote... Tragedia, bo oznacza formalne zabronienie stosowania gaznikow. A może poszli do lasu? A może gdyby nie ten zakaz, to by były produkowane. Bo tak to wygląda na jakieś "ustępstwo" lobby producentów, którzy za zaplombowanie komputera zgodzili się oddać do lamusa łatwo naprawialne i serwisowalne gaźniki. Bo im się to opłaca, po prostu. BTW Zakaz nie jest zakazem i zapewne jest dopiero projektowany, choć słyszę o nim od dwóch lat. Cale szczescie. Debile beda mieli mniejsze mozliwosci ryczenia jak opetani. A madrzejsi i tak sobie poradza.Nie, nie bedzie mozna zestroic motocykla pod inne wydechy i filtry.ECU, czyliKoniec swiata, nie bedzie mozna mozna zmieniac ustawien i uzyskac kolejne 0,1KM bez zapalenia sie kontrolki bledu! Czyli wydechy Akrapovicza czy Abartha będą kosztowały jeszcze raz tyle, bo bez specjalistycznych narzędzi nie będzie można założyć. Dobrze kumam? Bo zdjąć oryginalny to "debil" też potrafi. [ciach] jaka mi wolno. A ty, jak chcesz, to sobie jezdzij turystykiem 100ps w dwie osoby z bagazem, i niech ci kazde spotkane bemewe z dresami w srodku udowadnia, ze jest szybsze.Moze wlasnie dobrze, ze nie bedziesz mogl udowadniac, ze jestes najszybszy. Skoro na tym Ci wlasnie zalezy, to przeciw Tobie jest skierowana ta inicjatywa. Jezeli nie musisz udowadniac niczego, a po prostu jedziesz dla siebie to takie ograniczenie zupelnie Cie nie dotknie. A kiedy będzie inicjatywa przeciw dresom w BMW, żeby oni mi nie musieli/mogli udowadniać, że jestem najwolniejszy? Radze wyprowadzci sie do szewcji, bedziesz szczesliwy. A nam daj tutaj zyc po naszemu, korzystajac z wolnosci, ktora od ledwie 20 lat sie cieszymy.Wolnosc powinna byc, ale zachowania aspoleczne o tym raczej nie swiadcza. Trzeba sie z tym pogodzic, ze nie zawsze i nie wszedzie mozna robic co sie chce. Gdyby kazdy robil co chce i jak chce to nie byla by wolnosc. Jest na to inne okreslenie.... Anarchia. Ale świat nie jest czarno-biały. I pomiędzy "debilami" i Tobą jest też cała gama użytkowników, którzy chcą i umieją tuningować motocykle. I są "głośniejsze" wydechy spełniające normy 98dB. A są też sprytne zawory w oryginalnych wydechach, które spełniają normy na wolnych obrotach, a powyżej pewnej prędkości obrotowej są o wiele głośniejsze. Ba, są nawet takie motocykle, które są na luzie cichsze niż na włączonym biegu. I tym producentom też wara od dróg publicznych? I najważniejsze. Zapominamy tu o jeszcze jednej ważnej rzeczy - tak jak i nasze "dobrowolne" ograniczanie emisji CO2, tak też ten projekt - obowiązywać będą jedynie na terenie UE. A pomysł, że niesiemy "kaganek oświaty" będąc prekursorem samoograniczenia jest nietrafiony. Bo te miliony motocykli, motorowerów i innych wynalazków jeżdżące na Dalekim Wschodzie pokazują jak Europa staje się coraz mniej znaczącym rynkiem. Może poza stylistyką. Ale zobaczcie ile kosztuje najnowsza Tenere czy R1? Pomniki najnowocześniejszej techniki, szczyty osiągnięć inżynierii - ale za jaką cenę? To są już tyranozaury, które zapamiętamy jako (przed)ostatnie z wielkich maszyn. Przyszłością dla wielkiej czwórki producentów już nie jest Europa ale Azja z nienasyconym rynkiem małych pojazdów klasy budżet. Które mogą sobie dymić na potęgę, emitować CO2, aż im uszami wychodzi, hałasować ile wlezie. I co? I nic. -- Jasio vfr vx etz Jesli proroctwo wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. Sie pomylic. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-11-03 13:52:15 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-10-31 00:16, James pisze:
A produkuje sie jeszcze motocykle gaznikowe? Tak. A nadal produkowalo by sie w 2017 roku? jesli nie bedzie zakazu to jest to calkiem prawdopodobne. Debile po prostu nie lubia ryczacych silnikow. Moze tez nie rozumieja, trza bylo nie wiercic dziur w oryginalnym tlumiku to bys nie mial takiej traumy :) skierowana ta inicjatywa. Jezeli nie musisz udowadniac niczego, a po Najlepiej wprowadzic zakaz uzywania motocykli, zebys byl bezpieczny i spokojny. No i do ecu podpiac ekg i inne maszyny wykrywajace podwyzszony poziom stresu i/lub skoki cisnienia. Zebys pod wplywem emocji nie jezdzil! Wolnosc powinna byc, ale zachowania aspoleczne o tym raczej nie Jak widac nie potrafisz odnalesc roznicy pomiedzy zachowaniem spolecznym a ubezwlasnowolnieniem jednostki. newrom -- Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html DT 125r - do sprzedania RD07 - dożywocie. |
|
Data: 2010-11-03 14:22:47 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
***"Roman Niewiarowski" A produkuje sie jeszcze motocykle gaznikowe? Tak. A jakaz to firma wprowadza na rynek europejski motocykl gaznikowy??? -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-11-03 14:59:37 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-03 14:22:47 +0100, "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> said:
Siemka Honda Yamaha Suzuki KTM Husqvarna i jeszcze co¶ by siê znalaz³o. Oczywi¶cie wszystkie z homo. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-03 17:31:11 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-11-03 14:22, Tytus z fabryki pisze:
Siemka szczaua :) A jakaz to firma wprowadza na rynek europejski motocykl gaznikowy??? http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/competition/wr250f.jsp?view=techspecs http://honda.pl/pl/motocykle/modele/off-road/crf250x/specyfikacja.html innych nie chce mi sie wklejac. pozdr newrom PS. motocykle nie koncza sie na litrowych szlifierkach :P -- Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html DT 125r - do sprzedania RD07 - do¿ywocie. |
|
Data: 2010-11-04 11:36:42 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
*** "Roman Niewiarowski" http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/competition/wr250f.jsp?view=techspecs http://honda.pl/pl/motocykle/modele/off-road/crf250x/specyfikacja.html Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne traktorki ogrodnicze. -- Pozdrawiam Tytus z fabryki P.S. Nie mylic homologacji pojazdu z tzw kitem homologacyjnym. |
|
Data: 2010-11-04 12:47:33 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-04 11:36:42 +0100, "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> said:
Siemka
Znaczy ¿e co, rejestruj± je na s³owo honoru dilera? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-04 11:48:45 | |
Autor: AZ | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-04, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:
Nie przejmuj sie, kolega Tytus ma zboczenie zawodowe. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-04 12:59:35 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-11-04 11:36, Tytus z fabryki pisze:
Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie Czyli wg Ciebie moge sie poruszac w/w modelami po drogach publicznych bez zarejestrowania ich (czyli 'bez blach') ? Zreszta, romet z125. Tez nie ma homologacji ? Strasnie to zakrecone. pozdr newrom -- Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html DT 125r - do sprzedania RD07 - do¿ywocie. |
|
Data: 2010-11-04 13:30:55 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
*** "Roman Niewiarowski" Czyli wg Ciebie moge sie poruszac w/w modelami po drogach publicznych bez zarejestrowania ich (czyli 'bez blach') ? Zreszta, romet z125. Tez nie ma homologacji ? Strasnie to zakrecone. Czytaj mnie z ruchu ust - nie mozesz sie poruszac. Podobnie jak samojezdna kosiarka z Tesco - choc w przypadku kosiarki zawsze mozna sie zaslonic iz jest to maszyna budowlana - a takie rowniez nie podlegaja rejestracji a dopuszczone jest jej lokalne poruszanie sie po drodze publicznej A do pierwszej rejestracji pojazdu to niezbadane sa wyroki naszych urzednikow czesc ich bledow wynika zapewne iz nie widza co rejestruja. Co nie zmienia faktu iz nie jest to zgodne ze stosowna ustawa - dokladnie z warunkami technicznymi. Potem to juz tylko loteria z policja... Wracajac do tematu - jak z ta homologacja??? -- Pozdrawiam Tytus z fabryki P.S. Zgodnie z rozporzadzeniem MSWiA z 22.06.2010 zmieniajacym wczesniejsze rozporzadzenie (Dz.U. Nr118 poz .802) rozpoczal dzialanie tzw. CEP. |
|
Data: 2010-11-04 15:52:06 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-04 13:30:55 +0100, "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> said:
Wracajac do tematu - jak z ta homologacja??? CRF zdaje siê wzi±¿ nie ma, bo Honda Polska siê da³a dupy. Za Odr± mo¿na kupiæ zarejestrowan±, ¶ci±gn±æ do nas i przerejstrowaæ, ale pewnie Niemce od TUVa te¿ siê howno znaj±. Wszystkie EXC (wliczaj±c 2t) czy WR-ki z ga¼nikami mo¿na kupiæ z kitem homo i normalnie zarejstrowaæ. No ale przecie¿ to nieeeeemo¿liiiiweeeeee. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-04 16:47:16 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
"de Fresz" Za Odr± mo¿na kupiæ zarejestrowan±, ¶ci±gn±æ do nas i przerejstrowaæ, ale pewnie Niemce od TUVa te¿ siê howno znaj±. A co ma wspolnego TUV z rejestracja pojazdu??? Widze ze kolega ulegl magii U umlal i uznaje ja za wyznacznik najwyzszej prawdy. Prawdy podobnej jak to, ze niemieckie to najlepsze Podobnie jak E4 w koleczku na chinskich xenonach. Homologowanych oczywiscie :) Import jednostkowy nie podlega homologacji - ale sprobuj zrobic BT w takim pojezdzie. ***Wszystkie EXC (wliczaj±c 2t) czy WR-ki z ga¼nikami mo¿na kupiæ z kitem homo i normalnie zarejstrowaæ. No ale przecie¿ to nieeeeemo¿liiiiweeeeee. Na preclu wiele rzeczy jest mozliwych - ale te mozliwosci najczesciej pozostaja li tylko w formie klikania w klawiature. Osobiscie nie widzialem motocykla po 2009 r (po zmiana przepisow UE) z gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego. Kit homo - ladna nazwa dla tych ktorym go wcisnieto i slono za niego zaplacili :):):) -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-11-04 15:50:55 | |
Autor: AZ | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-04, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:
Podobnie jak E4 w koleczku na chinskich xenonach. Homologowanych oczywiscie :)Ja mam E4 i TUV na pudelku wiec nie wiem o co Ci chodzi. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-04 17:03:06 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
*** "AZ" Ja mam E4 i TUV na pudelku wiec nie wiem o co Ci chodzi. Dokladnie...i na dodatek strza³eczki w lewo na reflektorach. Przypomina mi sie jak koles importowal z chin akcesoria do tatuazy...W ktorejs partii chinole zapomnieli nakleic tych europejskich "homologacji CE" i cala partia utknela na cle...Ale polak da rade - zadzwonil chinole doslali a celnik za niewielka oplata zgodzil sie przymknac oko na naklejanie tego w skladzie celnym... I juz na rynku znalazly sie homologowanie artykuly dla lubiacych cierpiec przy brzeczeniu maszynki :) BTW przyslali mu tego towaru tyle ze potem naklejal to CE nawet na maszynki ktore sam produkowal w piwnicy i sprzedawal w internecie -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-11-04 18:14:42 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> napisa³(a):
Przypomina mi sie jak koles importowal z chin akcesoria do tatuazy...W ktorejs partii chinole zapomnieli nakleic tych europejskich "homologacji CE" i cala partia utknela na cle...Ale polak da rade - zadzwonil chinole doslali a celnik za niewielka oplata zgodzil sie przymknac oko na naklejanie tego w skladzie celnym... Jaka¶ legenda z t± ³apówk±. Znaczy OK, mo¿e i celnik wyci±gn±³ ³apê, ale by³o to czyste r¿niêcie naiwniaka. Je¶li towar ma certyfikat CE (papierek taki), ale nie jest oznaczony na pude³kach i/lub sam, to trafia na sk³ad celny (a nie do agencji, co kosztuje dodatkowo) i bez ¿adnych wiêkszych problemów importer se przyje¿d¿a i nakleja. Info od mojego domowego spedytora miêdzynarodowego, który sam ju¿ to przerabia³. Pozdro deF -- |
|
Data: 2010-11-04 17:27:37 | |
Autor: moskal | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Tytus z fabryki wrote:
Siemka Ale¿ czy to nie rozchodzi siê o spe³nianie norm Euro ile¶tam? Bo wiesz, sam ga¼nik jako taki nie jest zabroniony. A jak to zrobiæ ¿eby pojazd z ga¼nikiem spe³nia³, to chyba mo¿esz siê domy¶liæ ? pozdrrr... moskal |
|
Data: 2010-11-04 18:24:10 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
*** "moskal" Ale¿ czy to nie rozchodzi siê o spe³nianie norm Euroile¶tam? Bo wiesz, sam ga¼nik jako taki nie jest zabroniony. Oczywista (choc te normy dotycza glownie duzych diesli) - a dokladnie o wspolprace gaznika z nieregulowanym katalizatorem, jego trwalosc i brak mozliwosci pogrzebania w tym ukladzie przez sprytnego pana Hienia ze sruborkiem :). Sam mam skuta z poczatku 08 na gazniku z kat i w homo mam jakies tam normy z 2004 ale juz od czerwca czy wrzesnia 08 ten sam model wychodzil juz na wtrysku. Jak na razie UE kladzie laske na jednoslady uwazajac ze szkody wyrzadzane przez te sprzety za niegodne zainteresowania bo jest ich malo i malo jezdza. Ale to sie niestety zmieni i to radykalanie - o czym wlasnie traktuje ten topic... -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-11-04 18:06:41 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> napisa³(a):
Siemka A pojazd mo¿e byæ w Niemcowni zarejestrowany bez niego? Import jednostkowy nie podlega homologacji Ale¿ wiem. Rzecz w tym, ¿e tam motór spe³nia³ normy rejestracyjne, a u nas nie. A to niby ta sama Unia. - ale sprobuj zrobic BT w takim pojezdzie.A na co mi bluetooth w enduraku? ***Wszystkie EXC (wliczaj±c 2t) czy WR-ki z ga¼nikami mo¿na kupiæ z kitem homo i normalnie zarejstrowaæ. No ale przecie¿ to nieeeeemo¿liiiiweeeeee. Na preclu wiele rzeczy jest mozliwych - ale te mozliwosci najczesciej pozostaja li tylko w formie klikania w klawiature. http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/competition/wr450f.jsp?view=explorer Co jest napisane pod cen±? Osobiscie nie widzialem motocykla po 2009 r (po zmiana przepisow UE) z gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego. Ale który to przepis zabrania ga¼ników w nowych pojazdach? Nie wiem czy zdajesz sobie sprawê, ale np. EXC450 z homo ma oficjalnie ze ~25 KM, aby spe³niaæ te wszystkie ¶mieszne normy je³ro-ile¶. I oczywi¶cie pierwsz± rzecz± któr± robi w³a¶ciciel (lub nawet salon za niego), jest wyciepanie tych wszystkich kagañców w diab³y (do¶æ bezproblemowe zreszt±). Ino gwarancja wtedy skraca siê z roku do 3 miesiêcy, bo wedle producenta to ju¿ jest "competition use". Pozdro deF -- |
|
Data: 2010-11-04 20:53:10 | |
Autor: Tytus | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
***"de Fresz" A pojazd mo¿e byæ w Niemcowni zarejestrowany bez niego? Widuje na tygodniowo 5-10 sam zarejestrowanych w BDR - na zadnym z dokumentow nie ma napisane TUV ani n.p. Dekra ***Ale¿ wiem. Rzecz w tym, ¿e tam motór spe³nia³ normy rejestracyjne, a u nas nie. A to niby ta sama Unia. Ja nie odpowiadam za spojnosc przepisow - w niemcach mozna rejestrowac angliki a u nas nie. No i oni maja znacznie lagodniejsze przepisy *** A na co mi bluetooth w enduraku? Niedlugo mozesz zaczac sie dowiadywac - CEP juz dziala co po pewnym czasie znacznie ograniczy mozliwosci nawet zaprzyjaznionych diagnostow... ***Co jest napisane pod cen±? No ze czesc leszczy zostanie dodatkowo wydojona... ***Ale który to przepis zabrania ga¼ników w nowych pojazdach? Zaden... ***Ino gwarancja wtedy skraca siê z roku do 3 miesiêcy, bo wedle producenta to ju¿ jest "competition use". I tu wracamy do poczatku - moto nie podlega rejestracji bo jest tylko do zawodow... -- Tytus ¿ó³ta motorynka i malagutek |
|
Data: 2010-11-05 11:05:13 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-04 20:53:10 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> said:
***Co jest napisane pod cen±? Hê? ***Ino gwarancja wtedy skraca siê z roku do 3 miesiêcy, bo wedle producenta to ju¿ jest "competition Nie zrozumia³e¶. W salonie ten motór spe³nia wszelkie normy, ma kierunki, tr±bkê oraz powalaj±ce ~25 KM i na taki zestaw jest homo i jak najbardziej zostaje on zarejestrowany. A ¿e u¿yszkodnik se te b³yskotki i inne kagañce sam (czy te¿ rêcami mechaników) przemontowuje do kartonika który wyl±duje na szafie, to ju¿ jest poza tematem, papiery siê zgadzaj±. Zupe³nie obok jest kwestia gwarancji producenta - kastrat ma rok, po odblokowaniu ju¿ tylko 3 miesi±ce. Taki ¶redniosympatyczny dupochron producenta, ¿eby przypadkiem klientowi u¿ywaj±cemu sprzêta zgodnie z przeznaczeniem nie przysz³o do g³owy przyle¼æ i marudziæ, ¿e to mu odpad³o, a tamto siê rozpêk³o i proszê mnie to na gwarancji naprawiæ. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-04 22:10:43 | |
Autor: Jacot | |
Prima Aprilis - to juz? | |
"Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> wrote:
Kit homo - ladna nazwa dla tych ktorym go wcisnieto i slono za niego zaplacili :):):) Drogi Tytusie, czy to juz czasem nie podpada pod homofobie?;) Strzez sie;) Sam zem przeplacil swiadomie za dzienne swiatelka do auta z literkami bo te bez literek kupilbym taniej ale za roznice 60 zet nie chcialo mi sie grawerowac wlasnorecznie i tak ladnie by mi nie wyszlo jak Chinczykom. Icomipanzrobi? Na codzien widze jakies 75% pojazdow z niezgodnymi z przepisami swiatlami i to na juz pierwszy rzut oka i jakos nikogo to nie rusza. Moje prawdopodobnie sa zgodne albo niewiele odbiegaja;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl http://www.stokrotka.ath.cx |
|
Data: 2010-11-05 10:51:09 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Siemka
"Jacot" Drogi Tytusie, czy to juz czasem nie podpada pod homofobie?;) Strzez sie;) Nie wiem - ale zawsze mozesz pojechac na inna SKP. -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-11-05 11:08:18 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-04 22:10:43 +0100, Jacot <jacot@meostrada.pl> said:
Na codzien widze jakies 75% pojazdow z Kurde, a ja chcia³em le¼æ do okulisty, bo co pojadê w trasê nocn±, to mnie ponad po³owa wali nieprzyjemnie po ¶lepiach. No i a¿ zacz±³em podejrzewaæ, ¿e to zupe³nie normalne, jak przy ¶wiat³ach pojazdu jad±cego z ty³u da siê czytaæ gazetê w ¶rodku puszki. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-16 11:04:00 | |
Autor: kocyk | |
Prima Aprilis - to juz? | |
James wrote:
"kocyk" wrote... No wyobraz sobie, ze tak. A nadal produkowalo by sie w 2017 roku? Wrozka nie jestem. Cale szczescie. Debile beda mieli mniejsze mozliwosci ryczenia jak opetani. A madrzejsi i tak sobie poradza.Nie, nie bedzie mozna zestroic motocykla pod inne wydechy i filtry.ECU, czyliKoniec swiata, nie bedzie mozna mozna zmieniac ustawien i uzyskac kolejne 0,1KM bez zapalenia sie kontrolki bledu! Czytaj: beda musieli wydac jeszcze wiecej pieniedzy i jeszcze bardziej sie gimnastykowac. Debile po prostu nie lubia ryczacych silnikow. Moze tez nie rozumieja, ze odglos podobny do przewalajacego sie wiadra srub wydobywajacy sie ze sporta w czerwonym polu oznacza dla innego debila "soczysty bas". Chcesz ryczec, jedz na pustynie. Chcesz mieszkac w spoleczenstwie to zachowuj sie zgodnie z zasadami spoleczenstwa.Oprocz fabrycznych i pustych jest cala gama po srodku. Ale debile nie rozumieja, ze ktos moze miec inne upodobania.Podobnie jak wydechy, które uda się zdjąć wyłącznie przySzlifierka katowa bedzie idealnym specjalistycznym narzedziem do tego celu. I debile nadal beda zakladac puste puszki, bo glosne wydechy przeciez ratuja zycie... Nie pij, nie pal, jezdzij 50/90, badz katolem socjalista i strzyz trawnik. Dziekuje, postoje, wole byc debilem. Moze wlasnie dobrze, ze nie bedziesz mogl udowadniac, ze jestes najszybszy. Skoro na tym Ci wlasnie zalezy, to przeciw Tobie jest skierowana ta inicjatywa. Jezeli nie musisz udowadniac niczego, a po prostu jedziesz dla siebie to takie ograniczenie zupelnie Cie nie dotknie.Unia Europejska nałożyKolejna tragedia. Przeciez 100KM to zabawka dla dziecka. Nie da sie juz zyc, bo taka moc wystarczy tylko do jazdy w korku... wyprzedzic tym sie juz przeciez nie da. Rowerami beda nasz objezdzac. Ja mam czasami wrazenie, ze ty wogole z tych stanow nie wrociles i nie masz pojecia jak jest w polsce. Z drugiej strony nie oczekuje zbyt wiele po czlowieku, ktory cieszy sie z nakladanych na niego ograniczen. Radze wyprowadzci sie do szewcji, bedziesz szczesliwy. A nam daj tutaj zyc po naszemu, korzystajac z wolnosci, ktora od ledwie 20 lat sie cieszymy.Wolnosc powinna byc, ale zachowania aspoleczne o tym raczej nie swiadcza. Trzeba sie z tym pogodzic, ze nie zawsze i nie wszedzie mozna robic co sie chce. Gdyby kazdy robil co chce i jak chce to nie byla by wolnosc. Jest na to inne okreslenie.... Natchnales mnie, ide sobie poaspolecznic troche moimi street legal akrapami, szkoda, ze z motomorini zdjalem zbyt glosne, homologowane E9 QD, nimi to bym mogl dopiero poaspoleczniac. I zamowie jednak w summicie makarony do camaro, niech tez aspolecznie gulgocze, jak na auto debila i anarchisty przystalo. Plan na nastepne lata mam taki, aby kupowac najbardziej pojebane motocykle, jakie jeszcze mozna produkowac, zakladac do nich co bedzie mi sie podobalo i denerwowac nimi socjalistow po 2017. K. |
|
Data: 2010-11-16 11:34:02 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-11-16 11:04, kocyk pisze:
Dziekuje, postoje, wole byc debilem. Ale czy w ogole masz jakies inne opcje ? :-) Plan na nastepne lata mam taki, aby kupowac Nie lepiej to napisac w 1 zdaniu wprosst ze jestes stara dupa i juz tylko harley... ? KJ |
|
Data: 2010-11-16 20:33:24 | |
Autor: kocyk | |
Prima Aprilis - to juz? | |
KJ Siła Słów wrote:
W dniu 2010-11-16 11:04, kocyk pisze: Moge byc debilem, kretynem, aspolecznym chamem albo klingonem. Plan na nastepne lata mam taki, aby kupowac No nie mierz wszystkich swoja miara, no! K. |
|
Data: 2010-11-02 12:11:21 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-10-30 23:40:42 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:
No to tragedia! Teraz bedzie wiadomo, ze cos jest nie tak w silniku. Jak prawdziwy motocyklista to przezyje? Popatrzmy realistycznie - w czym nowym, oprócz tanich skutów, stosowane s± jeszcze ga¼niki? Nawet w krossówkach zaczynaj± byæ coraz rzadsze. Jest szansa, ¿e za kolejne 5 lat zostan± ju¿ tylko w chiñskich pierdopêdach. Koniec swiata, nie bedzie mozna mozna zmieniac ustawien i uzyskac kolejne 0,1KM bez zapalenia sie kontrolki bledu! Eurokraci do spó³ki z producentami wiedz± lepiej co jest dla Ciebie dobre. Szlifierka katowa bedzie idealnym specjalistycznym narzedziem do tego celu. I debile nadal beda zakladac puste puszki, bo glosne wydechy przeciez ratuja zycie... I spora czê¶æ jest nawet homo. No, opcjonalnie, bo te DB-killerty strasznie ³atwo same wypadaj±. Ale debile nie rozumieja, ze ktos moze miec inne upodobania. Z drugiej strony - patrz±c na wysyp rz꿱cych przelotówek - czy wszyscy w ko³o, zmuszenie do obcowania z tymi upodobaniami musz± je podzielaæ? Nie podoba mi siê wrzucanie wszystkich do jednego wora, ale mimo ¿e poziom tolerancji mam raczej wy¿szy ni¿ ¶rednia w spo³eczeñstwie, to niektórych chêtnie bym wys³a³ na intensywny kurs wspó³¿ycia spo³ecznego. Z reszt± siê zgadzam. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-02 21:49:52 | |
Autor: Kuczu | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-11-02 12:11, de Fresz pisze:
Z drugiej strony - patrząc na wysyp rzężących przelotówek - czy wszyscy Ooo !! To o mnie !! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-11-03 14:04:00 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-11-02 12:11, de Fresz pisze:
Z drugiej strony - patrz±c na wysyp rz꿱cych przelotówek - czy wszyscy Od tego jest 1. stacja kontroli pojazdow 2. policja wyposazona w odpowiednie narzedzie pomiarowe lub kierujaca podejzanego do okregowej stacji. niektórych chêtnie bym wys³a³ na intensywny kurs wspó³¿ycia spo³ecznego. Sa narzedzia by zmusic milosnikow ryku do zachowan spolecznych, trzeba tylko (a moze az) egzekwowac przepisy :) pozdr newrom -- Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html DT 125r - do sprzedania RD07 - do¿ywocie. |
|
Data: 2010-11-03 14:54:40 | |
Autor: Jacot | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Sa narzedzia by zmusic milosnikow ryku do zachowan spolecznych, trzeba tylko (a moze az) egzekwowac przepisy :) Atam panie, oni bardzo szybko jezdza to kto ich zlapie? -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl http://www.stokrotka.ath.cx |
|
Data: 2010-11-03 14:56:05 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-03 14:04:00 +0100, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> said:
W dniu 2010-11-02 12:11, de Fresz pisze: No i tyle teorii. Sam przy enduraku korzystam z pob³a¿liwo¶ci niektórych diagnostów, sam te¿ do¶wiadczy³em spotkañ z pojebami, którymi przeszkadza ¿e przejadê ze 3 razy w te i wew te osiedlow± uliczk± (nawet nie w "strefie zamieszkania") 2 razy w tygodniu, aby zagrzaæ silnik motocykla z homologowanym wydechem. I nie jestem zwolennikiem totalnego zamordyzmu i policmajstra na ka¿dym rogu z czujnikiem sonicznym (czy jak siê to nazywa), ale s± tacy upierdliwcy, którym bym chêtnie w³asnorêcznie wetka³ siatkê ziemniaków w... rurê. niektórych chêtnie bym wys³a³ na intensywny kurs wspó³¿ycia spo³ecznego. Ta. Mieszkam naprzeciwko komisariatu. Zadzwoniê i co im powiem? "3 minuty temu przejecha³ dekiel na moturze z pokurwiale g³o¶nym wydechem w kierunku zachodnim, nie wiem gdzie dalej"? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-03 17:42:05 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-11-03 14:56, de Fresz pisze:
No i tyle teorii. Ustanawianie praw ktorych i tak nie bedzie sie przestrzegac jest jedna z gorszych mozliwosci. W bardzo powazny sposob wplywa to na olewanie prawa w ogole (skoro mozna miec kapiacy silnik, glosny wydech, przekraczac predkosc to mozna i po bani jechac). Sam przy enduraku korzystam z pob³a¿liwo¶ci niektórych Chlopaku, ale ja wiem jak jest. Zyje w tym kraju pare lat. dlatego smiesza sie oszolomy ktorym sie wydaje ze wprowadzenie nowych zakazow spowoduje ze nagle prawa beda egzekwowane. w³asnorêcznie wetka³ siatkê ziemniaków w... rurê. Swiat idzie do przodu, teraz sie uzywa pianki niskopreznej ;> Ta. Mieszkam naprzeciwko komisariatu. Zadzwoniê i co im powiem? "3 Skoro jest komisariat to oni powinni o tym wiedziec i go slyszec. Ale maja to w dupie poki jakis nadgorliwiec nie zacznie im dupy zawracac. Wtedy musza napisac raport ze nie wykryli sprawcy. A niby maja obowiazek sami z siebie zadzialac :) Niestety glownym problemem policji nie sa zarobki, brak kadry, duzo papierkowy tylko AKCJA. Akcje sa rozne, ale jak jest akcja na predkosc to nikt sobie kapiacym silnikiem glowy nie bedzie zawracal. Jak bedzie akcja na kotrole techniczne (pewnie po jakims spektakularnym dzwonie) to bedziesz mogl zapierdalac w te i nazad a nikt Ci zlego slowa nie powie :)) -- Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.html DT 125r - do sprzedania RD07 - do¿ywocie. |
|
Data: 2010-11-05 11:18:06 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-03 17:42:05 +0100, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> said:
No i tyle teorii. Rajt. Sam przy enduraku korzystam z pob³a¿liwo¶ci niektórych Mnie równie¿ to bawi. A dalej mam niejaki problem z wypo¶rodkowaniem totalnego zamordyzmu, a eliminacj± elementu na prawdê wkur^&*. A propos - jest pewna jaskó³ka normalno¶ci, jak prezydent podpisze, to od nowego roku rosn± limity prêdko¶ci na naszych wyrobach autostradopodobnych do 140 i ekspresówkach do 120 (nie wiem jak na jednopasowych). Taki prezencik w zwi±zku ze spodziewanym przez niektórych ³atwowiernych wysypem takich dróg na 2012. w³asnorêcznie wetka³ siatkê ziemniaków w... rurê. Ooooo, dobrze wiedzieæ ¿e kto¶ zrobi³ specjaln± piankê do zatykania wydechów ;-) Ta. Mieszkam naprzeciwko komisariatu. Zadzwoniê i co im powiem? "3 Jest to jaki¶ sposób. Ale ja niestety muszê teraz ¿yæ z policmajstrami w zgodzie, wiêc bêdzie trzeba podpu¶ciæ jakiego¶ s±siada ;-) Niestety glownym problemem policji nie sa zarobki, brak kadry, duzo papierkowy tylko AKCJA. Akcje sa rozne, ale jak jest akcja na predkosc to nikt sobie kapiacym silnikiem glowy nie bedzie zawracal. Rajt. A do tego statystyki i insze normy wyznaczane przez górê. Do ogólnej wykrywalno¶ci licz± siê zarówno mafiozi, jak i posiadaj±cy gram haszu, wiadomo których ³atwiej udupiæ. Obrzydlistwo, tak siê w niemal we wszystkim zgadzaæ. Precel schodzi na psy ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-05 17:41:56 | |
Autor: Monster | |
Prima Aprilis - to juz? | |
W dniu 2010-11-03 17:42, Roman Niewiarowski pisze:
Ustanawianie praw ktorych i tak nie bedzie sie przestrzegac jest jedna z He he pewnie ju¿ nied³ugo,ruscy wymy¶lili urz±dzenie do pomiaru stê¿enia oparów alkoholu w przeje¿d¿aj±cych samochodach:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-11-16 11:08:09 | |
Autor: kocyk | |
Prima Aprilis - to juz? | |
de Fresz wrote:
On 2010-10-30 23:40:42 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said: Ale nie za pomoca niewidzalnej reki regulacji rynku, na litosc boska. Niech sobie kazdy przykreca co mu sie podoba, i wykreca ile koni chce, byle zgodnie z normami halasu. Co kogo interesuje jaka ja mam moc motocykla? K. |
|
Data: 2010-11-16 21:04:59 | |
Autor: de Fresz | |
Prima Aprilis - to juz? | |
On 2010-11-16 11:08:09 +0100, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:
Z drugiej strony - patrz±c na wysyp rz꿱cych przelotówek - czy wszyscy w ko³o, zmuszenie do obcowania z tymi upodobaniami musz± je podzielaæ? Nie podoba mi siê wrzucanie wszystkich do jednego wora, ale mimo ¿e poziom tolerancji mam raczej wy¿szy ni¿ ¶rednia w spo³eczeñstwie, to niektórych chêtnie bym wys³a³ na intensywny kurs wspó³¿ycia spo³ecznego. A nie, to mnie sz³o tylko o przesadnie g³o¶ne wydechy. Co do modyfikacji i innych tjuningów - wiele modsów, zw³aszcza w super sportach je¿d¿±cych po ulicach uwa¿am ¿e g³upie i bezsensowne z czysto praktycznego punktu widzenia. Ale to tylko moja osobista opinia na ten temat i jestem absolutnie przeciwny ograniczaniu ludziom swobody robienia tego. Je¶li kto¶ chce tak wydawaæ swoje w³asne, uczciwie zarobione pieni±dze - to tylko i wy³±cznie jego sprawa, moja opinia nie ma nic do rzeczy. Z zastrze¿eniem norm ha³asu (nawet z jakim¶ tam marginesem). No ale to dopiero projekt Komisji, ju¿ siê parê razy okaza³o, ¿e Parlament mia³ wiêcej rozumu od nich, oby t durnoty nie przesz³y. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-11-01 18:01:08 | |
Autor: Ivam | |
Prima Aprilis - to juz? | |
Użytkownik "James" <no@ddress.for.spam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iaeff6$kvg$1@news.onet.pl...
Podobnie jak wydechy, które uda się zdjąć wyłącznie przy*** Zatem po co wprowadzac utrudnienie? Jesli tak prosta rzecz jak wymiana tlumika oznaczac bedzie koniecznosc uzycia specjalistycznych narzedzi i ludzie beda uzywac szlifierek, to tylko gorzej dla rynku wtornego, bo bedzie wieciej kompletnie zdezelowanych sprzetow. Kolejna tragedia. Przeciez 100KM to zabawka dla dziecka. Nie da sie juz zyc, bo taka moc wystarczy tylko do jazdy w korku... wyprzedzic tym sie juz przeciez nie da. Rowerami beda nasz objezdzac. Skoro tak sarkastycznie to czemu nie ograniczyc mocy do 28 koni? Tak jak w niemczech dla poczatkujacego. Do miasta przyspieszenie wystarczy, do przepisowych predkosci (max. 130km/h) wystarczy. IMHO moc to nie wszystko. A nakladanie takich ograniczen skonczy sie sprowadzaniem maszyn z japonii, albo stanow czy kanady, ew. przerabianiem tych ktore istnieja - legalnie czy tez nie, ale na 100% wielu motocyklistom 100 koni nie wystarczy. -- pzdr: Ivam |