Prima a.

Data: 2015-04-01 11:28:10
Autor: Badabum
Prima a.
Data: 2015-04-01 15:18:09
Autor: yabba
Prima a.
Uzytkownik "Badabum" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisal w wiadomosci news:0genhalmkkt4qfgpevtdnruvjgtv8todd04ax.com...
http://rewolucyjneopony.allegro.pl

Beda nowe pytania na grupie:
- Zapomnialem PIN-u, jak teraz zmienic opony na strone zimowa?
- Lewa przednia opona komunikuje juz koniecznosc zmiany na strone zimowa, a pozostale jeszcze nie. Czy mam przelozyc tylko jedna opone czy wszystkie?
- Czy mozna jezdzic na modulach zalozonych na zmiane: letni-zimowy-letni-zimowy- itd.?
- Rozwalilem jeden modul z opony 16". Czy pozostale 11 moge zalozyc jako opona do samochodu z kolami 15"?
- Jak wgrac w opony nowy soft, który odblokowuje fukcje EPS w oponach?
- Zgubilem smartfon sparowany z oponami. Czy jazda bez niego bedzie bezpieczna?

Prima Aprilis :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-04-01 17:18:03
Autor: platformowe głupki
Prima a.
o kurw... nie wiadomo czy się śmiać czy płakać...
ja tam myślałem,że to kolejny sukces dupostrzału z kierunku po/eu...

Prima a.