Primaloft - da się coś zrobić z czteroletnim?

Data: 2014-12-02 01:35:28
Autor: TW Dziobak
Primaloft - da się coś zrobić z czteroletnim?
Witam!

Kurtka ma koło 4 sezonów, nie przechowywana w formie ściśniętej a walory izolacyjne tak u mnie jak i córki, która ja to mówią "dba" spadły znacząco. Druga była prana zgodnie z intrukcją i chyba większa kicha niż u mnie w jeszcze nie pranej.

Pytanie: są jakieś domowe sposoby na poprawienie właściwości sztucznego wypełniacza? Polepszenie sprężystości, objetości czy tego co ma primaloft najlepsze? Może być metoda długa i kłopotliwa, byleby skuteczna, oczywiście cudów się nie spodziewami, poza tym już drugi raz puchu nie zdradzę :)

pozdrawiam

Pieszy

Primaloft - da się coś zrobić z czteroletnim?