Prime95 - nie przechodzi :(

Data: 2009-11-26 00:05:58
Autor: Rafał
Prime95 - nie przechodzi :(

Nie tak dawno pytałem o podkręcanie i tym czasem
mam inny, poważniejszy problem...
WinXP dosyć często pokazuje mi niebieski ekran śmierci.

Postanowiłem więc puścić Prime95 i co się okazuje
- nie przechodzi!
Pokazuje błąd hardwareowy  :(

Co może być złego?

Płyta Asus P5Q SE PLUS - w biosie wszystko na auto
Chipsety w stresie po wymuszeniu chłodzenia w obudowie
dochodzą do temp. 68 st. (tyle pokazuje speed fan)
Czy to nie za dużo?

Czy nowa płyta w ogóle może być zła?

Procesor E5200, nie przetaktowany.
Temperatura od 35 do 55 stopni w stresie

Czy nie za wysoka?

Pamięci Geil 2x1 GB 800 MHz

Godzinny test na Memtest35 przechodzi.
Czy to wystarczy, czy trzeba puścić na dłużej?

Zasilacz Corsair VX550. Dotychczas zasilał mały piec,
czyli P4 3.5 GHz i nie było z nim problemów, wiec nie sądzę
by to on był powodem moich problemów tym bardziej,
że teraz jest zimy!

Grafika Asus EAH4350 z pasywnym radiatorem.
Temp 40-50 stopni.

Czy fakt niebieskiego ekranu restartu winzgrozy XP i to,
że Prime95 testu nie przechodzi można ze sobą łączyć?

Plik memory.dmp jaki zostawiła winda wskazuje, że coś złego
dzieje się na poziomie grafiki.
Czy grafika może się przyczynić do tego, że Prime95 nie przechodzi?

Od czego w ogóle zacząć by rozwiązać ten problem?

Komputer w porównaniu do mojego poprzedniego jest nieprzyzwoicie
zimny.
Nie mówcie, że mam go wychłodzić...
;)

Prime95 - nie przechodzi :(