Primera Division- tam jest dopiero ciekawie

Data: 2009-03-01 21:43:02
Autor: blast
Primera Division- tam jest dopiero ciekawie
Barca przegrała właśnie kolejny mecz (3:4 z Atletico),i z 12 punktów
przewagi nad Realem, w ciągu 3 meczów zrobiło się 4.
W LM też nie jest powiedziane że Barca przejdzie Lyon, mimo korzystnego
wyniku na wyjeździe.
Przyznam się szczerze że takiego załamania formy u tak klasowej drużyny,
mającej taki skład, to ja chyba jeszcze w życiu nie widziałem.
No, ale jeśli ma się na bramce hiszpańską wersję Cabaja to w sumie i tak
wiele ugrali.

Data: 2009-03-01 21:48:48
Autor: gasper
Użytkownik "blast" <jureks77BEZ-- TEGO@o2.pl> napisał w wiadomości news:goes00$ppm$1inews.gazeta.pl...
[...]

jakie załamanie formy? oglądałeś mecz dziś? 2 przegrane mecze w sezonie to jeszcze nie załamanie formy :)

Data: 2009-03-01 23:13:22
Autor: blast
Primera Division- tam jest dopiero ciekawie

jakie załamanie formy? oglądałeś mecz dziś? 2 przegrane mecze w sezonie to
jeszcze nie załamanie formy :)

Dwie przegrane i remis w trzech kolejnych meczach. Utrata wydawałoby się
pewnej przewagi nad Realem. Jak wyglądałoby prawdziwe załamanie formy?
Dzisiejszego meczu nie oglądałem, widziałem z Espanolem i Lyon'em i w
porównaniu do wcześniejszych występów to jest to conajmniej spory kryzys.
Fakt, wynika on głównie z postawy Valdesa- min. 2 bramki w tych meczach
jego, a dzisiaj podobno też coś zawalił (ale powtarzam- meczu nie
widziałem).
Zresztą bez znaczenia, ważne że końcówka ligii hiszpańskiej zapowiada się
bardzo ciekawie

Data: 2009-03-01 23:36:39
Autor: Mane
Primera Division- tam jest dopiero ciekawie
Dodajac LM to sa 2 pkt w 4 meczach :)

Data: 2009-03-02 00:14:59
Autor: gasper
Primera Division- tam jest dopiero ciekawie
policz punkty z 30tu ;)

Data: 2009-03-02 09:55:10
Autor: Mane
Primera Division- tam jest dopiero ciekawie
gasper pisze:
policz punkty z 30tu ;)

to tylko potwierdza fakt kryzysu

Data: 2009-03-02 08:27:09
Autor: topek
Primera Division- tam jest dopiero ciekawie
Barca przegrała właśnie kolejny mecz (3:4 z Atletico),i z 12 punktów
cut
wiele ugrali.
Ciekawie to jest w bundeslidze :)
Miedzy 1 a 5 miejscem sa 4 punkty roznicy.

1 Hertha 22 43 35-26
2 HSV 22 42 34-31
3 Hoffenheim 41 49-31
4 Wolfsburg 39 45-28
5 Bayern 22 39 44-30

Wlasciwie co tydzien inny lider.
Dawno nie bylo takiego sezonu w Bundeslidze.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-02 19:53:31
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail topek2000.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wlasciwie co tydzien inny lider.
Dawno nie bylo takiego sezonu w Bundeslidze.

no i musze powiedziec, ze super sie oglada - imo nalepsza liga w europie, duzo lepsza niz wloska czy angielska.

"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken

Data: 2009-03-02 22:50:35
Autor: gasper
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:02032009.24C5DBEFbudzik61.poznan.pl...
[...]

od włoskiej to może, ale do angielskiej czy hiszpańskiej to daleko...

Data: 2009-03-02 22:59:22
Autor: Mane
gasper pisze:

od włoskiej to może, ale do angielskiej czy hiszpańskiej to daleko...

Nie czarujmy sie liga angielska to w tej chiwli najlepsza liga swiata, 1. wyniki w LM z kilku ostatnich sezonow, 2. Szybkosc gry nie osiagalna w zadnej innej lidze, i nie wazne czy gra lider czy ktos z ogona tabeli.

Data: 2009-03-03 06:53:29
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mane1979@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ogladałem ostatnio kilka meczy MU, Chelsea, Blackburn, z drugiej strony Bayern. Hoffenheim, Werder, Wolfsburg i mam mieszane uczucia.

Mam wrazenie ze w niemieckiej troche bardziej gra sie w piłke, w angielskiej moze i troche wiecej walczy.

Data: 2009-03-03 10:45:59
Autor: Cavek
Mane pisze:
gasper pisze:

[...]

Co kto lubi. Ja wole bardziej techniczna piłkę i oprocz hiszpańskiej lubie lige portugalska. Szybkosc gry? Sprawa dyskusyjna.
Cavek

Data: 2009-03-03 12:29:29
Autor: Lukasm
[...]

Bundesliga nie jest moze jakas wybitna liga, jesli chodzi o poziom rozgrywek, albo o obecnosc wybitnych pilkarskich osobowosci, ale z tym, ze sie oglada dobrze, trzeba sie zgodzic. Abstrahujac od samych wydarzen boiskowych przyczyny dobrego ogladania sa dwie:
1) Duze i nowoczesne stadiony (tutaj z Niemcami moze rownac sie tylko Anglia), a co za tym idzie najwieksza srednia frekwencja w ligowych rozgrywkach w Europie. Zawsze lepiej wyglada w telewizji mecz rozgrywany na duzym wypelnionym stadionie.
2) Bardzo dobra realizacja przekazu telewizyjnego. Szkoda tylko, ze w Sportklubie komentatorzy sa tacy denerwujacy i drazniacy, ze na ich tle nawet Rafal Patyra wydaje sie wybitnym komentatorem.

Dla porownania w lidze wloskiej jest pelno przestarzalych stadionow wybudowanych mniej wiecej w tej samej epoce co Colosseum i na ich tle nawet Stadion Slaski wydaje sie byc nowoczesnym obiektem zapewniajacym widzom spory komfort ogladania i rewelacyjna widocznosc boiska z kazdego miejsca na trybunach. Z kolei realizacja telewizyjna meczow Serie A (przynajmniej tych pokazywanych na Polsacie Sport Extra) jest zenujaca i gorsza nawet od meczow pokazywanych w regionalnej TVP Info. Oko boli od patrzenia.

Co do czysto pilkarskiej strony Bundesligi, to mam odnosze wrazenie, ze Bayern robi wszystko, aby uatrakcyjnic te lige i zeby trwala tam przynajmniej pozorna walka o mistrzostwo. Na tle konkurencji Bayern ma teoretycznie zdecydowanie najsilniejszy sklad (2 aktualnych mistrzow swiata, 1 aktualny wicemistrz swiata, 5 aktualnych wicemistrzow Europy, 2 reprezentantow Brazylii, po 1 reprezentancie Turcji, Argentyny, Belgii, Holandii) i teoretycznie powinien odskoczyc od reszty na kilka punktow, ale meczy sie niemilosiernie. W niedziele przez 75 minut gral z przewaga zawodnika z Werderem i nie potrafil strzelic gola, a mogl nawet przegrac, gdyby Pizarro nie zachowal sie jak zawodnik z polskiej ligi i z 7 metrow sam na sam nie wywalil pilki w kosmos.

Data: 2009-03-03 20:38:33
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail lukasm@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

jak ogladałem mecz z Hoffenheim to jakos tego podkładania sie nie widziałem... :)

Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki

Data: 2009-03-02 11:12:52
Autor: blast
Primera Division- tam jest dopiero ciekawie
A tak swoją drogą to Barca przeżyła wczoraj chyba małe deja vu
http://www.youtube.com/watch?v=MOzxyMMg_dA
Szkoda że tym razem bez udziału Polaka

Data: 2009-03-02 12:17:22
Autor: Cavek
blast pisze:
[...]

Dwa lata temu Barca tez tak miała, jak Real siegal po tytul mistrzowski pod wodza Capello  :)
Cavek

Primera Division- tam jest dopiero ciekawie