Prince of Persia

Data: 2010-12-12 22:04:24
Autor: lukket
Prince of Persia
W dniu 2010-12-12 15:03, Kryvan pisze:
Zapraszam wszystkich zainteresowanych, którzy przebywając na Śląsku
nie będę mieli co robić w zimowe popołudnie na prelekcję pod tytułem
"Prince of Persia, czyli o podróżowaniu rowerem i autostopem po
Iranie, Kurdystanie, Armenii i Gruzji", która odbędzie się 16 grudnia
(czwartek) o godzinie 17:00 w OK Andaluzja w Piekarach Śląskich.

  Będziesz opowiadał jeszcze gdzieś indziej w innym terminie? Mnie również akurat 16.12 wybitnie nie pasuje... :(

pozdr
ŁukaszT

Data: 2010-12-12 13:24:01
Autor: Grupa 3 USM
Prince of Persia
On 12 Gru, 22:04, lukket <lu...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-12-12 15:03, Kryvan pisze:

> Zapraszam wszystkich zainteresowanych, kt rzy przebywaj c na l sku
> nie b d mieli co robi w zimowe popo udnie na prelekcj pod tytu em
> "Prince of Persia, czyli o podr owaniu rowerem i autostopem po
> Iranie, Kurdystanie, Armenii i Gruzji", kt ra odb dzie si 16 grudnia
> (czwartek) o godzinie 17:00 w OK Andaluzja w Piekarach l skich.

  B dziesz opowiada jeszcze gdzie indziej w innym terminie? Mnie
r wnie akurat 16.12 wybitnie nie pasuje... :(

pozdr
ukaszT

:)
R.Madejski - dajmy na to, jeśli chcesz pojeździć gdzieś dalej - lecisz
tam samolotem, albo jedziesz pociągiem czy samochodem z rowerem, jeśli
masz sporo czasu ruszasz rowerem z domu. Natomiast gdy poniekąd
ogranicza Cię czas i studencki budżet - musisz kombinować. Na rowerze
'brać' te najciekawsze fragmenty.
Pozostaje jeszcze kwestia braku spinania się - rower jako narzędzie a
nie jako cel
Kapsel - wejście za free
kml - z tego co wiem, to MW jechał w tym roku podobną trasą, ale On w
pierwszej fazie jechał rowerkiem na Ukrainę, później samolotem do
Stambułu o ile dobrze pamiętam. Po za tym nie przejechał mostu na
Bosforze rowerem (-;
marcus075, lukket - jeśli będzie zainteresowanie, to spróbuję z tą
prezentacją jeszcze raz w innym terminie

pierwsza część relacji pisanej -> http://www.kryvan.yoyo.pl/iran1.php

pozdrawiam,
MP

Data: 2010-12-12 22:17:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Prince of Persia
lukket, Sun, 12 Dec 2010 22:04:24 +0100, pl.rec.rowery:
  Będziesz opowiadał jeszcze gdzieś indziej w innym terminie? Mnie również akurat 16.12 wybitnie nie pasuje... :(

Ja nawet chciałem delikatnie miejsce zasugerować: katowicka knajpa
"Przedświt". Są dość przyjaźnie nastawieni :-)

--
Pozdrowienia,

Prince of Persia