Prince of Persia

Data: 2010-12-17 12:49:58
Autor: Kapsel
Prince of Persia
Sun, 12 Dec 2010 06:03:56 -0800 (PST), Kryvan napisał(a):

Zapraszam wszystkich zainteresowanych, którzy przebywając na Śląsku
nie będę mieli co robić w zimowe popołudnie na prelekcję pod tytułem
"Prince of Persia (...)

Nie dałem rady jednak :(
Jak się udało? --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-12-17 13:57:40
Autor: Grupa 3 USM
Prince of Persia
On 17 Gru, 12:49, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Sun, 12 Dec 2010 06:03:56 -0800 (PST), Kryvan napisa (a):

> Zapraszam wszystkich zainteresowanych, kt rzy przebywaj c na l sku
> nie b d mieli co robi w zimowe popo udnie na prelekcj pod tytu em
> "Prince of Persia (...)

Nie da em rady jednak :(
Jak si uda o?

--
Kapsel
 http://kapselek.net

Nie mnie to oceniać, ale odbiorcom. Ja jestem zadowolony - przekazałem
wszystko co chciałem, na sali było 50-60osób i nikt w trakcie nie
wychodził (-;
Pozdrawiam
Michał Piec
www.kryvan.yoyo.pl