'Print to Bluetooth' w menu telefonu

Data: 2015-09-01 12:08:25
Autor: 666
'Print to Bluetooth' w menu telefonu
Chciałbym z telefonu coś wydrukować sms, jest w telefonie (Samsung B2710) opcja wydrukowania na drukarkę bluetooth (Print to Bluetooth), no ale nie mam drukarki bluetooth - czy można to jakoś pecetowo obejść? Przykładowo udostępnić przez PC drukarkę przez połączenie bluetooth?

Data: 2015-09-01 21:59:04
Autor: jakson
[...]

Mam jakiegos niedrogiego Brothera i do niego apke (Android) i drukowanie ze smartfona dziala.

Data: 2015-09-06 10:18:56
Autor: 666
'Print to Bluetooth' w menu telefonu
Ale czy to jest drukarka z łączem bluetooth?
Zdarzają się takie drukarki, ale to raczej egzotyka.

Poza tym Samsung B2710 to telefon, a nie smartfon.

Myślałem bardziej o tym, żeby jakoś na lapku z bluetooth zwirtualizować drukarkę (np. do pdf) i oszukać telefon.

-- -- -