Priorytety rzÄ…du

Data: 2011-11-18 07:24:06
Autor: wolim
Priorytety rzÄ…du
1. Podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat.
2. Ograniczenie przywilejów emerytalnych dla mundurówki i innych zawodów.
3. Likwidacja KRUS (ewentualnie ulgi dla najmniejszych gospodarstw).
4. Likwidacja przywilejów kościelnych
5. Wprowadzenie bykowego
6. Likwidacja ulgi na dzieci i becikowego.
7. Obniżenie stawek podatku dochodowego.

I będzie raj w Polsce.

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-18 07:58:22
Autor: A. Filip
wolim: Priorytety rzÄ…du Donalda Tuska (PO) [krytykanctwo czy krytyka?]
wolim <nospam@tu.pl> pisze:
[...]

Bądź konsekwentny i napisz rząd której partii czego by z tego nie zrobił.

I nie zapominaj _jako wyborca_ że premier*2 Tusk Donald (PO) "znacznie" zmienił śpiewkę *po* wyborach, po wygranych wyborach.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dom bez gości, wioska bez pasterza pozbawione są naprawdę nadziei

Data: 2011-11-18 09:53:42
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Priorytety rzÄ…du

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja4tm6$fct$1usenet.news.interia.pl...
[...]

dodałbym jeszcze

- likwidacja Senatu
- zmniejszenie ilości ministerstw

Pytanie dot. pkt 5 - do ilu lat trzeba byłoby płacić bykowe (do 65?) i czy objęłoby kobiety, tzw. trzecią płeć czyli duchownych oraz jak traktować związki jednopłciowe?

BBR

Data: 2011-11-18 12:13:25
Autor: wolim
Priorytety rzÄ…du
W dniu 2011-11-18 09:53, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Słuszna uwaga. Jeszcze likwidacja powiatów, a ich kompetencje, które dzisiaj i tak są prawie żadne, przenieść do gmin. Przy jednoczesnym rozluźnieniu prawa budowlanego.

Pytanie dot. pkt 5 - do ilu lat trzeba byłoby płacić bykowe (do 65?) i
czy objęłoby kobiety, tzw. trzecią płeć czyli duchownych oraz jak
traktować związki jednopłciowe?

Załóżmy, że utrzymanie dziecka, to średnio 400 zł na miesiąc. Przez 20 lat dziecko kosztuje przeciętną rodzinę jakieś 100 000 złotych. Zatem wystarczyłoby, żeby taki kawaler, czy panna płacili przez 40 lat po 200 złotych miesięcznie. Byłoby to sprawiedliwe. Odpowiedź - do przejścia na emeryturę, czyli do 67 roku życia. Jest to i tak podejście mało radykalne, bo jednak średnio w polskiej rodzinie jest nieco więcej niż jedno dziecko.

Duchownych bykowe nie powinno obejmować - oni nie płacą składek na ubezpieczenie emerytalne, nie dokładają się do wspólnej kasy, więc nie powinni dostawać z niej emerytury. Zatem i bykowego nie powinni płacić.

Ze związkami jednopłciowymi jest sprawa trudniejsza i należałoby się nieco zastanowić nad jej rozwiązaniem. Oczywiście nie można pozwolić na adopcję dzieci. Gdyby homoseksualizm traktować jak chorobę, to być może byłoby to jakieś wyjście, choć promowało by to wynaturzenia.

Bykowego osoby chore płacić nie powinny - jeśli posiadają zaświadczenie od lekarza, że są np. bezpłodne. Oczywiście wcześniej musiałyby przejść odpowiednią kurację, a zaświadczenie wydawałoby się w ostateczności i losowo podlegałoby kontroli.

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-18 12:41:38
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Priorytety rzÄ…du
Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja5ekl$cce$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Właściwie zgadzam się z większością twoich pomysłów. Wątpliwości budzą zasady bykowego osób, które zmieniają płeć. Obawiam się, że wprowadzenie bykowego mogłoby spowodować może nie masowe zjawisko ale nie wykluczone ustawowe zmiany płci przez wielu starych kawalerów/stare panny po to tylko by uciec od haraczu. Skala zjawiska zależałaby prawdopodobnie od wysokości bykowego i jego proporcji w latach (młodzież mniej, starsi więcej).

BBR

Data: 2011-11-19 20:43:49
Autor: pluton
Priorytety rz±du
W³a¶ciwie zgadzam siê z wiêkszo¶ci± twoich pomys³ów. W±tpliwo¶ci budz±
zasady bykowego osób, które zmieniaj± p³eæ. Obawiam siê, ¿e wprowadzenie
bykowego mog³oby spowodowaæ mo¿e nie masowe zjawisko ale nie wykluczone
ustawowe zmiany p³ci przez wielu starych kawalerów/stare panny po to tylko
by uciec od haraczu. Skala zjawiska zale¿a³aby prawdopodobnie od wysoko¶ci
bykowego i jego proporcji w latach (m³odzie¿ mniej, starsi wiêcej).

Nie sadzisz, ze lepiej wziac lewy slub ?

Nullification

Data: 2011-11-18 11:39:11
Autor: jadrys
Priorytety rzÄ…du
W dniu 2011-11-18 07:24, wolim pisze:
[...]

Raj w tym systemie nie jest możliwy. Wszystkie proponowane zmiany to tylko kosmetyka trupa, - w rzeczywistości nic nie dająca.

Data: 2011-11-18 12:40:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Priorytety rzÄ…du

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ja5chq$ghb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jdynie komunizm zapewnia raj?

Data: 2011-11-18 17:15:49
Autor: pluton
Priorytety rz±du
> Raj w tym systemie nie jest mo¿liwy. Wszystkie proponowane zmiany to
tylko
> kosmetyka trupa, - w rzeczywisto¶ci nic nie daj±ca.

Jdynie komunizm zapewnia raj?

Ale pod swiatlym przewodem edkagerka.

Nullification

Data: 2011-11-18 13:02:23
Autor: Klin
Priorytety rz±du
U¿ytkownik wolim napisa³:
1. Podniesienie wieku emerytalnego do 67 lat.
2. Ograniczenie przywilejów emerytalnych dla mundurówki i innych zawodów.
3. Likwidacja KRUS (ewentualnie ulgi dla najmniejszych gospodarstw).
4. Likwidacja przywilejów ko¶cielnych
5. Wprowadzenie bykowego
6. Likwidacja ulgi na dzieci i becikowego.
7. Obni¿enie stawek podatku dochodowego.

I bêdzie raj w Polsce.

Pozdry,
MW

    Likwidacja ulg dla dzieci obni¿y przyrost naturalny,
    wiêc prowadzenie bykowego ma zrównowa¿yæ!?

Data: 2011-11-18 13:20:58
Autor: wolim
Priorytety rz±du
W dniu 2011-11-18 13:02, Klin > pisze:
U¿ytkownik wolim napisa³:
[...]

A teraz siê zastanów - czy rzeczywi¶cie planuj±c dzieci, my¶la³e¶ o tym, ¿e bêdziesz mia³ becikowe i ulgê podatkow± raz do roku?
Tak siê my¶li tylko w patologicznych rodzinach i zdarzaj± siê przypadki, ¿e matki rodz± dzieci tylko dla becikowego albo dla dodatkowych funduszy z opieki spo³ecznej. A patologiê nale¿y zwalczaæ.

Mo¿na pozostawiæ ulgê dla rodzin najubo¿szych, czyli takich, w których dochód netto na g³owê nie przekracza 1200-1300 z³otych miesiêcznie.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 13:33:46
Autor: Klin
Priorytety rz±du
U¿ytkownik wolim napisa³:
[...]

   Nie wszyscy planuj± a argument by nieplanowane "usun±æ" bêdzie teraz
   mo¿na uzasadniaæ dodatkowo ekonomicznie.

Data: 2011-11-18 13:42:12
Autor: wolim
Priorytety rz±du
W dniu 2011-11-18 13:33, Klin > pisze:
U¿ytkownik wolim napisa³:
[...]

Chcesz byæ traktowany powa¿nie, to nie rób z siebie klauna.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 13:54:52
Autor: Klin
Priorytety rz±du
U¿ytkownik wolim napisa³:

Chcesz byæ traktowany powa¿nie, to nie rób z siebie klauna.

Pozdrawiam,
MW

    Sam z siebie go robisz wiêc Twojej rady nie traktujê powa¿nie.

Data: 2011-11-18 14:05:47
Autor: wolim
Priorytety rz±du
W dniu 2011-11-18 13:54, Klin > pisze:
U¿ytkownik wolim napisa³:

Chcesz byæ traktowany powa¿nie, to nie rób z siebie klauna.

Pozdrawiam,
MW

Sam z siebie go robisz wiêc Twojej rady nie traktujê powa¿nie.

Je¶li dla Ciebie zachêt± do p³odzenia dzieci jest 1200 z³otych rocznego odpisu, to to ¶wiadczy tylko o Tobie.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 14:33:27
Autor: Klin
Priorytety rz±du
U¿ytkownik wolim napisa³:
[...]

    Czyli dla Ciebie t± zachêt± ma byæ zabranie i tego a w³a¶ciwym bod¼cem
    przyrostu naturalnego ma byæ  bykowe?  A mo¿e jest to polityka
    zmierzaj±ca do zdziesi±tkowania pog³owia ludno¶ci.

 http://7777777blog.wordpress.com/2011/05/21/oni-chca-zabic-ciebie-i-twoich-bliskich/

Data: 2011-11-18 14:40:33
Autor: wolim
Priorytety rz±du
W dniu 2011-11-18 14:33, Klin > pisze:
U¿ytkownik wolim napisa³:
[...]

Zabranie ulgi nie ma byæ zachêt±. Ja twierdzê, ¿e ulga nie ma wp³ywu na przyrost naturalny.

Bykowe zreszt± te¿ nie bêdzie mia³o wp³ywu, ale bêdzie to sprawiedliwe rozwi±zanie, bo wychowuj±c dzieci niejako p³acê podwójnie na ubezpieczenie emerytalne - raz p³ac±c sk³adkê, dwa ponosz±c wydatki na wychowanie dzieci, które w przysz³o¶ci zapewni± mi emeryturê.
Stary kawaler nie maj±cy dzieci p³aci jedynie sk³adkê emerytaln±, a jak przy okazji jest rolnikiem, to nie p³aci praktycznie nic.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 13:46:05
Autor: bartezel
Priorytety rz±du

U¿ytkownik "Klin"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ja5jbd$dp1$1@news.onet.pl...

U¿ytkownik wolim napisa³:
[...]

hê?
sory memory ale kasujemy jedyneczkê z przodu ;)

V.

Data: 2011-11-18 13:53:14
Autor: wolim
Priorytety rz±du
W dniu 2011-11-18 13:46, bartezel pisze:

[...]

Nie, ja tu piszê o granicy godnego ¿ycia, a nie o wegetacji.
Pozdrawiam,
MW

Priorytety rzÄ…du