Prison Break - Heroes

Data: 2009-10-29 15:25:09
Autor: Darek
Prison Break - Heroes
Co łączy te seriale, jedna rzecz napewno :) Zastanawia mnie czy jakby tak przeanalizować to większość seriali by sie w jakiś sposób łączyła ze sobą i scenariusz jest podobny.

Data: 2009-10-29 16:45:18
Autor: WRonX
Prison Break - Heroes
Darek pisze:
Co łączy te seriale, jedna rzecz napewno :)

Erm... ze nie potrafia sie skonczyc? Ze scenarzysci sami juz nie wiedza, o co chodzi, wiec ida rozpedem? :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2009-10-30 10:55:27
Autor: pawel.ad
Prison Break - Heroes
On 29 Paź, 15:25, "Darek" <alibab...@poczta.gazeta.pl> wrote:
Co łączy te seriale, jedna rzecz napewno :) Zastanawia mnie czy jakby tak
przeanalizować to większość seriali by sie w jakiś sposób łączyła ze sobą i
scenariusz jest podobny.

mi n. te seriale bardzo się ze sobą kojarzą, szeczóglnie w pierwszym
zeszonie:
The Company - The Company
Noah - Kellerman
P. Petrelli - M. Scofield

i generalnie cała fabułą ze starszym bratem Petrieliego/Scofielda

Data: 2009-10-31 10:19:50
Autor: Darek
Prison Break - Heroes
Jak również walka toczy sie z firmą, czyżby nie było pomysłów na inny scenariusz :)

Data: 2009-11-02 11:36:35
Autor: chary
Prison Break - Heroes
Darek wrote:
Co łączy te seriale, jedna rzecz napewno :) Zastanawia mnie czy jakby tak przeanalizować to większość seriali by sie w jakiś sposób łączyła ze sobą i scenariusz jest podobny.

T-Bag? ;-)

pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2009-11-11 21:05:36
Autor: Kenny
Prison Break - Heroes

Co łączy te seriale, jedna rzecz napewno :) Zastanawia mnie czy jakby
tak przeanalizować to większość seriali by sie w jakiś sposób łączyła ze sobą i scenariusz jest podobny.

T-Bag? ;-)

Gretchen? :-)

Kenny

Prison Break - Heroes