Prius kontra M3

Data: 2011-11-02 22:49:56
Autor: Tomasz Pyra
Prius kontra M3
 ot i kur.a ekologia :)

Raczej test taki m±dry...

Bo jak testuj±cy bardzo chce, to jest w stanie pokazać cokolwiek.

Data: 2011-11-02 21:54:03
Autor: to
Prius kontra M3
begin Tomasz Pyra
Bo jak testujący bardzo chce, to jest w stanie pokazać cokolwiek.

Np. siusiaka.

Data: 2011-11-02 23:53:14
Autor: Przemysław Czaja
Prius kontra M3

Użytkownik "Tomasz Pyra"

 ot i kur.a ekologia :)

Raczej test taki m±dry...

Uhm, w takim razie jaki cel miał ten test? Jedno auto Japońskie, drugie Niemieckie, testuj± Angole. Po cze¶ci bym zrozumiał gdyby testowali np.Astona i Priusa, ale BMW?

Data: 2011-11-03 00:04:51
Autor: DoQ
Prius kontra M3

Uhm, w takim razie jaki cel miał ten test? Jedno auto Japońskie, drugie
Niemieckie, testuj± Angole. Po cze¶ci bym zrozumiał gdyby testowali
np.Astona i Priusa, ale BMW?

O rany, zawsze tak dosłownie łykasz tre¶ci z TG?
Uwierzyłe¶, że May uciekaj±c albańskiej policji Zastaw±, spadł z klifu i naprawdę zgin±ł??

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-02 23:06:58
Autor: to
Prius kontra M3
begin DoQ
O rany, zawsze tak dosłownie łykasz treści z TG? Uwierzyłeś, że May
uciekając albańskiej policji Zastawą, spadł z klifu i naprawdę zginął??

Ja uwierzyłem. Zastanawiam się tylko, dlaczego wcześniej nie pokazał siusiaka.

Data: 2011-11-03 00:11:49
Autor: DoQ
Prius kontra M3
W dniu 03-11-2011 00:06, to pisze:

O rany, zawsze tak dosłownie łykasz tre¶ci z TG? Uwierzyłe¶, że May
uciekaj±c albańskiej policji Zastaw±, spadł z klifu i naprawdę zgin±ł??
Ja uwierzyłem. Zastanawiam się tylko, dlaczego wcze¶niej nie pokazał
siusiaka.

Nie zd±żył.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-11-02 23:51:35
Autor: to
Prius kontra M3
begin DoQ
O rany, zawsze tak dosłownie łykasz treści z TG? Uwierzyłeś, że May
uciekając albańskiej policji Zastawą, spadł z klifu i naprawdę
zginÄ…Ĺ‚??
Ja uwierzyłem. Zastanawiam się tylko, dlaczego wcześniej nie pokazał
siusiaka.

Nie zdążył.

OK. Teraz wszystko jasne.

Data: 2011-11-03 00:31:17
Autor: Przemysław Czaja
Prius kontra M3

Użytkownik "DoQ"

O rany, zawsze tak dosłownie łykasz tre¶ci z TG?

Wła¶nie dlatego, że "nie łykam" chciałem poznać Wasze zdanie

Uwierzyłe¶, że May uciekaj±c albańskiej policji Zastaw±, spadł z klifu i naprawdę zgin±ł??

:)

Data: 2011-11-03 02:10:16
Autor: Tomasz Pyra
Prius kontra M3

Użytkownik "Tomasz Pyra"

ot i kur.a ekologia :)

Raczej test taki m±dry...

Uhm, w takim razie jaki cel miał ten test?

Np. zwiększenie sprzedaży jogurtów reklamowanych w przerwie tego programu.

Data: 2011-11-04 17:20:46
Autor: kamil
Prius kontra M3
On 03/11/2011 01:10, Tomasz Pyra wrote:

[...]

W BBC nie ma reklam, to nie polska telewizja publiczna. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-04 21:56:58
Autor: Jan Strybyszewski
Prius kontra M3

[...]

Zapomniales jak Clarkson wyprzedzil TGV jakims tam  Astonem..... albo jak rzekomo skonczyl sie prad w Tesli zapomnieli jednak iz Tesla online przesyla dane.... i do dzis Clarkson siedzi w sadzie

Przeciez ten top gear to banda oszustów.... fakt Jeremy wybrał Pande nad Rovera

Data: 2011-11-07 14:34:29
Autor: Mirek Ptak
Prius kontra M3
Dnia 2011-11-04 21:56,  *Jan Strybyszewski* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

http://www.guardian.co.uk/media/2011/oct/19/top-gear-not-libel-tesla

President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-11-07 20:57:54
Autor: Jan Strybyszewski
Prius kontra M3
W dniu 2011-11-07 14:34, Mirek Ptak pisze:
[...]

No i czego to dowodzi .... iz dalej siedzi w sadzie......

Prius kontra M3