Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.

Data: 2018-05-01 02:55:30
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.
Gorący kartofel (Piotr.P) był odbijany, a to przez Bronka, a to przez PIS.

Fundacja Pro Civili to w raporcie Antoniego Macierewicza jeden z kilku dowodów na nielegalne działania Wojskowych Służb Informacyjnych. Raport dowodzi, że fundacja, zarządzana przez oficerów WSI wspólnie z Wojskową Akademią Techniczną, podejmowała przestępcze przedsięwzięcia biznesowe, z których powodu wojskowa uczelnia traciła pieniądze.
 Prezesem zarządu został Krzysztof Werelich (podający się za oficera Zarządu II WSI). Przewodniczącym rady fundacji był z kolei były oficer WSI, kapitan rezerwy Piotr Polaszczyk (do sierpnia 1995 r. oficer obiektowy na WAT, skąd Fundacja Pro Civili wyłudziła później 400 mln zł

Aferę Pro Civili wywąchali dawno temu ludkowie z SE, tylko wtedy sprawie ukręcono łeb, jednego wyjebali, drugiemu zabronili pisać.

Pytanie jest takie. Czy pis&peło&psl wspólnie skubali luda?
Antki i Kaczory musieli doskonale znać tak Piotra Polaszczyka, bo sami
o tym pisali w raportach. Jest raczej mało prawdopodobne, żeby Bierecki od SKOKów nie wiedział kim jest Piotr Polaszczyk. Czemu więc Piotr Polaszczyk
trafił do SKOKu Wołomin i gdzie jest kasa?

Pajdaka proszę o milczenie, bo poza łof łof łof nie ma nic do powiedzenia.

Data: 2018-05-01 03:31:51
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 6:55:31 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
[...]

To wszystko do siebie pasuje.

PiS jest dzisiaj większą przechowalnią ludzi z dawnego aparatu komunistycznego niż to było nawet za czasów SLD. Nawet zaufany kierowca Macierewicza był kiedyś zaufanym kierowcą Jaruzelskiego, z przeszłością w SB, przypadek?

Biereckie, Antki i Kaczory wydupcyli Polaków na 5,5 mld zł w SKOKach, i jak wskazują wszelkie tropy, duże zasługi w tym miały kadry komunistów, dziś na ciepłych posadkach w PiS.

Potem pisiorstwo wydupcyło Polaków na 800 mln zł w Amber Gold, bo wszelkie ślady prowadzą do pisowskich SKOKów.

A obecnie w modzie - 2,6 mld zł zaj***ła firma, której jedną z działalności było sponsorowanie PiS. Coś za coś.

Jak miliardowe wałki w Polsce, to PiS w tle.

Data: 2018-05-01 03:47:11
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Biereckie, Antki i Kaczory wydupcyli Polaków na 5,5 mld zł w SKOKach, i jak wskazują wszelkie tropy, duże zasługi w tym miały kadry komunistów, dziś na ciepłych posadkach w PiS.

Nu ale kredyciki w skokach brali też ludkowie z PSLu:)

Potem pisiorstwo wydupcyło Polaków na 800 mln zł w Amber Gold, bo wszelkie ślady prowadzą do pisowskich SKOKów.

Gdańsk to raczej peło, ludkowie z peło ciągnęli żółty samolot OLT.

A obecnie w modzie - 2,6 mld zł zaj***ła firma, której jedną z działalności było sponsorowanie PiS. Coś za coś.

Chj w dupę windykatorom przeterminowanych wierzytelności.

Jak miliardowe wałki w Polsce, to PiS w tle.

https://bliskopolski.pl/iii-rp/afery/

Oj tam, inni też nie próżnowali:)

Data: 2018-05-01 04:09:27
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 7:47:13 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

Nu ale kredyciki w skokach brali też ludkowie z PSLu:)

A depozyty zakładali emeryci, firmy i urzędy. No i te większe wcięło w kieszeniach pisiorów.

> Potem pisiorstwo wydupcyło Polaków na 800 mln zł w Amber Gold, bo wszelkie ślady prowadzą do pisowskich SKOKów.

Gdańsk to raczej peło, ludkowie z peło ciągnęli żółty samolot OLT.

Czy pisiorska komisja ds. przekrętów w Amber Gold wyjaśniła już, w jaki sposób SKOKi udzieliły kryminaliście z wyrokami milionowy kredyt na rozkręcenie interesu?
Czy pisiorska komisja ds. przekrętów w Amber Gold wyjaśniła już, skąd w siedzibie Amber Gold dokumenty SKOKów zaklasyfikowane jako "poufne"?

Nie wyjaśniła, bo pisiory ukręciły łeb sprawie, jak dwa powyższe fakty wyszły na świat.

> A obecnie w modzie - 2,6 mld zł zaj***ła firma, której jedną z działalności było sponsorowanie PiS. Coś za coś.

Chj w dupę windykatorom przeterminowanych wierzytelności.

Dalej ciołku nie rozumiesz, że jak przestaniesz płacić raty za telewizor, to przyjdzie smutny pan? Nie rozumiesz, boś pisior, czyli złodziej.

Data: 2018-05-01 16:42:41
Autor: Pieniądze i Stołki

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:b6eed453-549f-4564-89c6-4601749953c9googlegroups.com...
[...]

=>

MASZ COS DO POWIEDZENIA W TEMACIE?

http://wyborcza.pl/7,75398,21592323,na-co-pis-wydaje-miliony-ochrona-kaczynskiego-kongresy-i-wplaty.html?disableRedirects=true ?

JAK NIE TO  WYPIEWR...J!

CL

Data: 2018-05-01 09:28:21
Autor: Zenek Kapelinder
Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.
Oszczedzaj zdarte plyty bo ledwo cos z nich mozna uslyszec poza trzaskami. Caly czas rzezbiszc w GWnie.

Data: 2018-05-02 05:27:54
Autor: Pieniądze i Stołki
gównojad "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f64080bd-d355-4a46-98f0-6c03d45dd1b1googlegroups.com...
Oszczedzaj zdarte plyty bo ledwo cos z nich mozna uslyszec poza trzaskami. Caly czas rzezbiszc w GWnie.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pis-i-afera-skok-o-pomoc-prosili-kaczynskiego/3tksejs

"Ze SKOK Wołomin, upadłej w 2015 roku największej kasie w Polsce, wyparowały prawie 3 miliardy złotych."

"Bo byli członkowie SKOK mówią wprost: działania Ziobry i ministerstwa sprawiedliwości sprzyjają organizatorom tej kradzieży. "

CL

Data: 2018-05-01 12:11:07
Autor: Pieniądze i Stołki
Użytkownik "Swój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:95f8e324-1718-4e8c-a849-625a2a854b7agooglegroups.com...
Gorący kartofel (Piotr.P) był odbijany, a to przez Bronka, a to przez PIS.

=> Masz coś do powiedzenia w temacie https://www.bankier.pl/forum/temat_ludzie-i-afery-pisu,4945923.html ?

CL

Data: 2018-05-01 03:35:25
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
[...]

No właśnie to jest podejrzane. Gadoski mówił o wspólnym transferze
kaski z KHGMu przez pis&peło bodaj w 2010r gdzie fumfel Kaczusia Fogelman
pośredniczył  w transferze kaski, gdzie po drodze zniknęło
300mln usd czyli  ponad 1mln PLN.

http://gadowskiwitold.pl/komentarz-tygodnia-o%C5%9Bmieszy%C4%87-parlament

A teraz ten Polaszczyk. Niefajnie to to wygląda. A kasy ni ma.

"ż"ubeki za kaskę z FOZZ kupili se tefaueny, co kupili za kaskę z Pro Civili tego nie wiem, jest podejrzenie że za kaskę ze SKOKów
i KGHMu też coś kupiono. Tylko kto i co? Jak coś wiesz pajdaczku, daj znać:)

Data: 2018-05-01 03:46:42
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 7:35:27 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

i KGHMu też coś kupiono. Tylko kto i co? Jak coś wiesz pajdaczku, daj znać:)

Czy FOZZ to nie pierwsza gruba afera, w której maczały paluchy Kaczory?

Data: 2018-05-01 09:25:08
Autor: Zenek Kapelinder
Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.
Super zlotowka wtedy stala.

Data: 2018-05-02 05:45:29
Autor: Pieniądze i Stołki
Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.
śmierdziel "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Super zlotowka wtedy stala.

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/skok-stulecia-kto-zwinal-polakom-3-miliardy-zlotych/mt3qk2x

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pis-i-afera-skok-o-pomoc-prosili-kaczynskiego/3tksejs

"Jarosław Kaczyński, Andrzej Duda, Zbigniew Ziobro, Patryk Jaki - to do nich
zwracali się z prośbą o pomoc oszukani na miliony złotych Polacy. Z jakim
efektem? Żadnym. Byli członkowie SKOK Wołomin, którzy padli ofiarą oszustów
i walczą o odzyskanie pieniędzy, zdradzają kulisy kontaktów z
najważniejszymi politykami PiS i twierdzą, że ,,obecna władza tkwi w tej
aferze po uszy".

Ojczyzne dojna racz nam zwrócić Panie! - (c) A.Duda, prezydent PiS

CL

Data: 2018-05-02 02:07:06
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

Ale ten Polaszczyk musiał chyba co wiedzieć, albo być w zmowie tak
z peło jak i z pis. Dostał tylko 5 lat, a Ziober mówił że za wały powyżej
1mln będzie 15 lat.

Tadeusz Komoroski?

Poznaj rodzinę de Bula:
http://natemat.pl/142633,poznaj-rodzine-komorowskich-sprawdzamy-kim-sa-dzieci-prezydenta

Przerzucanie gorących kartofli trwa dalej. A kasy ni maaaa.

Data: 2018-05-02 11:42:23
Autor: Pieniądze i Stołki
Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3bd0fba-932a-4e32-8e63-de22b43eba27googlegroups.com...
[...]

=> A coś w temacie?

Tadeusz Komoroski?

=> Kombinuj dalej.

Poznaj rodzinę de Bula:

=> Tego z San Escobar?

http://natemat.pl/142633,poznaj-rodzine-komorowskich-sprawdzamy-kim-sa-dzieci-prezydenta

=> No to sprawdzajcie. Zacznijcie od dzieci J.Kaczyńskiego. ;-))))

http://kekusz.pl/2016/07/rzady-zydow-w-polsce-jaroslaw-kaczynski-pozer-cwany-obludny-moralny-karzel-oszust-ktory-oszukal-narod-polski-zyd-parch/

http://natemat.pl/231821,wszystko-co-musisz-wiedziec-o-spolce-srebrna-kim-jest-barbara-skrzypek

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/finanse-pis-prawo-i-sprawiedliwosc,220,0,2326492.html

https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/

Przerzucanie gorących kartofli trwa dalej. A kasy ni maaaa.

=> "Te pieniądze nam się należały!" wrzeszczała w sejmie B.Szydło.

Oczywiście wszystko to wina PO, Tuska i Komorowskiego.

CL

Data: 2018-05-02 03:28:04
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Pajdak napisał:

Ale ten Polaszczyk musiał chyba co wiedzieć, albo być w zmowie tak
z peło jak i z pis. Dostał tylko 5 lat, a Ziober mówił że za wały powyżej
1mln będzie 15 lat.

=> A coś w temacie?

Głupi chuju czytaj o czym jest temat.

Data: 2018-05-02 13:15:06
Autor: Pieniądze i Stołki
"Głupi chuj" na Dąs any. Pytanie zagadka.
Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:5e99b5d1-0316-4d82-8514-82e71b9f72d8googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

=> POMARSZONEGO TĘPEGO CHUJA TO TY WIDZISZ W SWOIM LUSTERKU.

=> No to sprawdzajcie. Zacznijcie od dzieci J.Kaczyńskiego. ;-))))

Głupi chuju czytaj o czym jest temat.

=> ZŁAMANY CHUJU, O CZYM JEST TEMAT?  WYCIĄŁEŚ GŁUPI CHUJU TEKST I UDAJESZ
"MONDREGO" A KAZDY NA PSP WIE, ŻE JESTEŚ DEBIL.

CL

Data: 2018-05-01 16:38:57
Autor: Pieniądze i Stołki

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d8941a1-b5d2-4cdf-901c-8c50e44b49fagooglegroups.com...
[...]

MASZ COS DO POWIEDZENIA W TEMACIE? JAK NIE TO WYPIER...J!

cl

Data: 2018-05-01 10:14:15
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

Jeszcze wywąchałem powiązania Brąka z tym Polaszczykiem
cyt:
 Tadeusz Komorowski  był prokurentem w jednej ze spółek prowadzonych przez pana Piotra Polaszczyka

Były też powiązania ludków pełoskich ze SKOKiem-Kopernik

Jak jeszcze co wywąchasz, daj znać.

Data: 2018-05-01 11:01:04
Autor: japanizer

https://www.wykop.pl/wpis/26885717/taka-fajna-tabelka-a-senator-grzegorz-bierecki-jes/

[...]