Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.

Data: 2018-05-01 12:11:07
Autor: Pieniądze i Stołki
Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.
Użytkownik "Swój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:95f8e324-1718-4e8c-a849-625a2a854b7agooglegroups.com...
Gorący kartofel (Piotr.P) był odbijany, a to przez Bronka, a to przez PIS.

=> Masz coś do powiedzenia w temacie https://www.bankier.pl/forum/temat_ludzie-i-afery-pisu,4945923.html ?

CL

Data: 2018-05-01 03:35:25
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Pieniądze i Stołki napisał:
[...]

No właśnie to jest podejrzane. Gadoski mówił o wspólnym transferze
kaski z KHGMu przez pis&peło bodaj w 2010r gdzie fumfel Kaczusia Fogelman
pośredniczył  w transferze kaski, gdzie po drodze zniknęło
300mln usd czyli  ponad 1mln PLN.

http://gadowskiwitold.pl/komentarz-tygodnia-o%C5%9Bmieszy%C4%87-parlament

A teraz ten Polaszczyk. Niefajnie to to wygląda. A kasy ni ma.

"ż"ubeki za kaskę z FOZZ kupili se tefaueny, co kupili za kaskę z Pro Civili tego nie wiem, jest podejrzenie że za kaskę ze SKOKów
i KGHMu też coś kupiono. Tylko kto i co? Jak coś wiesz pajdaczku, daj znać:)

Data: 2018-05-01 03:46:42
Autor: japanizer
On Tuesday, May 1, 2018 at 7:35:27 PM UTC+9, Twój przyjaciel Dąs wrote:
> [...]

i KGHMu też coś kupiono. Tylko kto i co? Jak coś wiesz pajdaczku, daj znać:)

Czy FOZZ to nie pierwsza gruba afera, w której maczały paluchy Kaczory?

Data: 2018-05-01 09:25:08
Autor: Zenek Kapelinder
Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.
Super zlotowka wtedy stala.

Data: 2018-05-02 05:45:29
Autor: Pieniądze i Stołki
Pro Civili a SKOK? Piotr P. (Polaszczyk) Pytanie zagadka.
śmierdziel "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Super zlotowka wtedy stala.

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/skok-stulecia-kto-zwinal-polakom-3-miliardy-zlotych/mt3qk2x

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pis-i-afera-skok-o-pomoc-prosili-kaczynskiego/3tksejs

"Jarosław Kaczyński, Andrzej Duda, Zbigniew Ziobro, Patryk Jaki - to do nich
zwracali się z prośbą o pomoc oszukani na miliony złotych Polacy. Z jakim
efektem? Żadnym. Byli członkowie SKOK Wołomin, którzy padli ofiarą oszustów
i walczą o odzyskanie pieniędzy, zdradzają kulisy kontaktów z
najważniejszymi politykami PiS i twierdzą, że ,,obecna władza tkwi w tej
aferze po uszy".

Ojczyzne dojna racz nam zwrócić Panie! - (c) A.Duda, prezydent PiS

CL

Data: 2018-05-02 02:07:06
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

Ale ten Polaszczyk musiał chyba co wiedzieć, albo być w zmowie tak
z peło jak i z pis. Dostał tylko 5 lat, a Ziober mówił że za wały powyżej
1mln będzie 15 lat.

Tadeusz Komoroski?

Poznaj rodzinę de Bula:
http://natemat.pl/142633,poznaj-rodzine-komorowskich-sprawdzamy-kim-sa-dzieci-prezydenta

Przerzucanie gorących kartofli trwa dalej. A kasy ni maaaa.

Data: 2018-05-02 11:42:23
Autor: Pieniądze i Stołki
Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3bd0fba-932a-4e32-8e63-de22b43eba27googlegroups.com...
[...]

=> A coś w temacie?

Tadeusz Komoroski?

=> Kombinuj dalej.

Poznaj rodzinę de Bula:

=> Tego z San Escobar?

http://natemat.pl/142633,poznaj-rodzine-komorowskich-sprawdzamy-kim-sa-dzieci-prezydenta

=> No to sprawdzajcie. Zacznijcie od dzieci J.Kaczyńskiego. ;-))))

http://kekusz.pl/2016/07/rzady-zydow-w-polsce-jaroslaw-kaczynski-pozer-cwany-obludny-moralny-karzel-oszust-ktory-oszukal-narod-polski-zyd-parch/

http://natemat.pl/231821,wszystko-co-musisz-wiedziec-o-spolce-srebrna-kim-jest-barbara-skrzypek

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/finanse-pis-prawo-i-sprawiedliwosc,220,0,2326492.html

https://pikio.pl/rydzyk-postraszyl-pis-dostal-miliony/

Przerzucanie gorących kartofli trwa dalej. A kasy ni maaaa.

=> "Te pieniądze nam się należały!" wrzeszczała w sejmie B.Szydło.

Oczywiście wszystko to wina PO, Tuska i Komorowskiego.

CL

Data: 2018-05-02 03:28:04
Autor: Twój przyjaciel Dąs
użytkownik Pajdak napisał:

Ale ten Polaszczyk musiał chyba co wiedzieć, albo być w zmowie tak
z peło jak i z pis. Dostał tylko 5 lat, a Ziober mówił że za wały powyżej
1mln będzie 15 lat.

=> A coś w temacie?

Głupi chuju czytaj o czym jest temat.

Data: 2018-05-02 13:15:06
Autor: Pieniądze i Stołki
"Głupi chuj" na Dąs any. Pytanie zagadka.
Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:5e99b5d1-0316-4d82-8514-82e71b9f72d8googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

=> POMARSZONEGO TĘPEGO CHUJA TO TY WIDZISZ W SWOIM LUSTERKU.

=> No to sprawdzajcie. Zacznijcie od dzieci J.Kaczyńskiego. ;-))))

Głupi chuju czytaj o czym jest temat.

=> ZŁAMANY CHUJU, O CZYM JEST TEMAT?  WYCIĄŁEŚ GŁUPI CHUJU TEKST I UDAJESZ
"MONDREGO" A KAZDY NA PSP WIE, ŻE JESTEŚ DEBIL.

CL

Data: 2018-05-01 16:38:57
Autor: Pieniądze i Stołki

Użytkownik "Twój przyjaciel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d8941a1-b5d2-4cdf-901c-8c50e44b49fagooglegroups.com...
[...]

=>

MASZ COS DO POWIEDZENIA W TEMACIE? JAK NIE TO WYPIER...J!

cl

Data: 2018-05-01 10:14:15
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

Jeszcze wywąchałem powiązania Brąka z tym Polaszczykiem
cyt:
 Tadeusz Komorowski  był prokurentem w jednej ze spółek prowadzonych przez pana Piotra Polaszczyka

Były też powiązania ludków pełoskich ze SKOKiem-Kopernik

Jak jeszcze co wywąchasz, daj znać.

Data: 2018-05-01 11:01:04
Autor: japanizer

https://www.wykop.pl/wpis/26885717/taka-fajna-tabelka-a-senator-grzegorz-bierecki-jes/

[...]