Proœba o identyfikację

Data: 2019-03-11 00:03:33
Autor: Misiek
Proœba o identyfikację
Witam.
Zauważyłem że Usenet w zasadzie umiera, ale może jeszcze ktoś tu
zagląda. Mam pytanie odnośnie serialu.
W zarysie to na plaży pojawiają się w dużych ilościach coś jakby
rozbitkowie. Mówią że pochodzą z przyszłości i uciekli przed złymi
warunkami życia czy jakoś tak. Serial raczej nowy. Może ktoś, coś?

Pzdr.

-- -

Data: 2019-03-11 09:21:03
Autor: John Doe
Proœba o identyfikacj?
On 2019-03-10, Misiek <malkontUSUN@go2.pl> wrote:
Witam.
Zauważyłem że Usenet w zasadzie umiera, ale może jeszcze ktoś tu
zagląda.

Dlatego sie rozszczepiasz? :-)

Data: 2019-03-11 17:56:17
Autor: Aristide Torchia
Proœba o identyfikację
W dniu 2019-03-11 o 00:03, Misiek pisze:
[...]

Cześć,

Najprawdopodobniej "Przeprawa" (The Crossing)
https://www.imdb.com/title/tt6461824/?ref_=ttrel_rel_tt

--
AT

Proœba o identyfikację