Pro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha brzozą

Data: 2012-06-05 12:43:45
Autor: Charlie delta
Pro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha brzozą
3 lutego 1998 r., o godzinie 15.13, amerykański samolot antyradarowy
EA-6B Prowler, pod dowództwem kapitana Richarda Ashby'ego i z trzema
innymi marines na pokładzie (kpt. Joseph Schweitzer, kpt. William
Rancy, kpt. Chandler Seagraves), przeciął linę kolejki górskiej w Val
di Fiemme. Kabina, w której znajdowało się 20 osób, spadła z wysokości
80 metrów na ziemię. Zginęło 20 osób - 3 Włochów, 7 Niemców, 5 Belgów,
2 Austriaków, 1 Holender i dwójka Polaków: 37-letnia Ewa Strzelczyk i
jej 12-letni syn Filip. Po wypadku, samolot, jak gdyby nigdy nic,
powrócił do bazy w Aviano, pomimo uszkodzenia skrzydła i ogona. Tylko
dzięki szybkiemu działaniu włoskich sędziów, EA-6B Prowler został
zarekwirowany i dzięki temu udało się zabezpieczyć resztki liny, które
znajdowały się w uszkodzonych częściach samolotu. Tym bardziej, że w
bazie już szykowano się do zastąpienia ich nowymi.

A teraz Tyfusk i pozostałe Platsyfy, wysilcie mózgi i wyobraźcie sobie
stalową linę na której wisi wielotonowa kolejka, a potem brzozę.

Data: 2012-06-05 23:28:27
Autor: ichi
Charlie delta wrote:

[...]

No jasno z tego wynika, że był zamach w Smoleńsku. buhaha

--
ichi

Data: 2012-06-06 07:12:46
Autor:
Pro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha brzozą
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
3 lutego 1998 r., o godzinie 15.13, ameryka=F1ski samolot antyradarowy
EA-6B Prowler, pod dow=F3dztwem kapitana Richarda Ashby'ego i z trzema
innymi marines na pok=B3adzie (kpt. Joseph Schweitzer, kpt. William
Rancy, kpt. Chandler Seagraves), przeci=B1=B3 lin=EA kolejki g=F3rskiej w V=
al
di Fiemme. Kabina, w kt=F3rej znajdowa=B3o si=EA 20 os=F3b, spad=B3a z wyso=
ko=B6ci
80 metr=F3w na ziemi=EA. Zgin=EA=B3o 20 os=F3b - 3 W=B3och=F3w, 7 Niemc=F3w=
, 5 Belg=F3w,
2 Austriak=F3w, 1 Holender i dw=F3jka Polak=F3w: 37-letnia Ewa Strzelczyk i
jej 12-letni syn Filip. Po wypadku, samolot, jak gdyby nigdy nic,
powr=F3ci=B3 do bazy w Aviano, pomimo uszkodzenia skrzyd=B3a i ogona. Tylko
dzi=EAki szybkiemu dzia=B3aniu w=B3oskich s=EAdzi=F3w, EA-6B Prowler zosta=
=B3
zarekwirowany i dzi=EAki temu uda=B3o si=EA zabezpieczy=E6 resztki liny, kt=
=F3re
znajdowa=B3y si=EA w uszkodzonych cz=EA=B6ciach samolotu. Tym bardziej, =BF=
e w
bazie ju=BF szykowano si=EA do zast=B1pienia ich nowymi.

A teraz Tyfusk i pozosta=B3e Platsyfy, wysilcie m=F3zgi i wyobra=BCcie sobi=
stalow=B1 lin=EA na kt=F3rej wisi wielotonowa kolejka, a potem brzoz=EA.

To znaczy charlie delta = Endriu.

Data: 2012-06-06 01:01:03
Autor: Charlie delta
On 6 Cze, 09:12, " " <ne...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> stalow=B1 lin=EA na kt=F3rej wisi wielotonowa kolejka, a potem brzoz=EA.

nie obrażaj mnie panienka, dla ciebie jestem Pan Charlie albo GURU

buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-06-06 08:24:09
Autor: george

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:4c80568d-3371-4486-90bb-a5c604d48401s9g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

nie wiedziałem że tu 154 ma takie zdolnosci manewrowe...
george

Pro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha brzozą