[national-geographic] Prośba Akademii Medyczn ej (ICE)

Data: 2010-02-21 22:04:44
Autor: Lerithiel
[national-geographic] Prośba Akademii Medyczn ej (ICE)
Wklejam bo mogą być jeszcze tacy co nie wiedzą

Dzisiaj NG opublikował:
http://www.national-geographic.pl/artykuly/pokaz/prosba-akademii-medycznej/

Generalnie chodzi o to, żeby w komóreczce z którą maszerujemy oznaczać kontakty, które mogą udzielic o nas podstawowych informacji medycznych (grupa krwi, choroby, alergie, przyjmowane leki) miedzynarodowym symbolem ICE (in case of emergency)

szczerze mówiąc zastanawiam sie dlaczego dopiero teraz ktoś o tym pisze skoro idea powstała juz bardzo dawno. Ja oznaczam tak swoje kontakty w komórce juz od... nie pamietam kiedy.

W polsce trwa tez akcja krewniacy w ramach której miedzy innymi informowano właśnie o ICE. W internecie i empikach można nabyć breloczki z oznaczeniem grupy krwi i karty ICE (karta plastikowa wielkosci kredytowej na ktorej mozna zapisac nazwiska i telefony ludzi ktorych trzeba zawiadomic w razie wypadku)

podejrzewam ze wielu z was juz spotkalo sie z akcja krewniacy i ICE, wiec nie wyskoczcie od razu ze temat stary i wielokrotnie przerabiany -
pisze bo uwazam ze jest szansa ze sa jeszcze tacy, którzy nie slyszeli

-- -
Pozdrowienia
Piotr

Data: 2010-02-21 23:03:31
Autor: j.b@op.pl
W dniu 2010-02-21 22:04, Lerithiel pisze:
[...]

Nie tylko ICE, wystarczy jak masz opisane w telefonie załóżmy tata, mama, babcia to każdy domyśli się o co chodzi.

Data: 2010-02-22 11:23:44
Autor: Lerithiel
[national-geographic] Prośba Akademii Medy cznej (ICE)

Nie tylko ICE, wystarczy jak masz opisane w telefonie załóżmy tata,
mama, babcia to każdy domyśli się o co chodzi.

mama, tata, zona, brat, babcia, dziadek, dom, rodzina, tesc, tesciowa w Polsce się domyśli...

Teraz wylosuj z tych osób tą ktora na pewno odpowie na pytania o moją grupe krwi, leki, ktore przyjmuje, choroby na które choruje i na jakie antybiotyki jestem uczulony. I jeszcze załóżmy że mówisz po francusku, angielsku albo niemiecku i musisz przeszukac ponad 500 numerów zapisanych w mojej ksiazce telefonicznej

Wole jednak oznaczyc żone: ICE - każdy ratownik w europie bedzie wiedział od razu.

Piotr

Data: 2010-02-22 11:29:32
Autor: Micha³
[national-geographic] Pro¶ba Akademii M edycznej (ICE)
Lerithiel pisze:
Wole jednak oznaczyc ¿one: ICE - ka¿dy ratownik w europie bedzie wiedzia³ od razu.

Có¿, je¶li s³owo "ICE" trafnie okre¶la Twoj± ¿onê, to tylko wspó³czuæ ;)
A do tego piszesz, ¿e ka¿dy ratownik w Europie bêdzie wiedzia³ od razu... Wole siê nie domy¶laæ ;)

Oczywi¶cie - ;)

Data: 2010-02-22 11:38:22
Autor: Lerithiel
W dniu 2010-02-22 11:29, Micha³ pisze:
Lerithiel pisze:
[...]

Jeste¶ taki têpy czy tylko udajesz ?

Piotr

Data: 2010-02-22 12:25:20
Autor: Osiak
[national-geographic] Pro¶ba Akademii Medycznej (ICE)
U¿ytkownik "Lerithiel" <lerithiel@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hltlvk$56$1inews.gazeta.pl...
Nie tylko ICE, wystarczy jak masz opisane w telefonie za³ó¿my tata,
mama, babcia to ka¿dy domy¶li siê o co chodzi.
mama, tata, zona, brat, babcia, dziadek, dom, rodzina, tesc, tesciowa w Polsce siê domy¶li...
Teraz wylosuj z tych osób t± ktora na pewno odpowie na pytania o moj± grupe krwi, leki, ktore przyjmuje, choroby na które choruje i na jakie antybiotyki jestem uczulony. I jeszcze za³ó¿my ¿e mówisz po francusku, angielsku albo niemiecku i musisz przeszukac ponad 500 numerów zapisanych w mojej ksiazce telefonicznej
Wole jednak oznaczyc ¿one: ICE - ka¿dy ratownik w europie bedzie wiedzia³ od razu.

Nie jest dobrym pomyslem pod ICE wpisywac zone - moze
sie zdazyc, ze ratownik dzwoniac uslyszy komorke z drugiej karetki
bo wlasnie z zona jechales :-(

Ja tam od lat mam wpisany telefon dobrego znajomego. Kumatego,
energicznego i bogatego  - kiedys wlasnie te cechy sie przydaly.
Identycznie nr mam napisany na bagazach - tez sie sprawdzilo kiedys
na lotnisku.

pozdrowienia

--
Osiak
www.FotoPlenery,eu

Data: 2010-02-22 22:09:47
Autor: Lerithiel
[...]

co do zony to racja ;)
na szczescie moge oznaczyc jeszcze kilka kumatych osob w ten sposob ;)

-- -
Pozdrowienia
Piotr

[national-geographic] Prośba Akademii Medyczn ej (ICE)