Prośba o diagnozę XT600

Data: 2011-03-06 13:41:59
Autor: JK
Prośba o diagnozę XT600
Witam,
mam XT600, w zeszłym sezonie podczas jazdy poczułem bujanie i myszkowanie tylnego koła. Myślałe że złapałem dętkę, ale to nie było to. Po dotarciu do garażu okazało się że tył motocykla jest bardzo miękki - pod jadącym zawieszenie ugina się do końca. Można je przygiąć do ziemi jednym palcem. Wcześniej nie było żadnych objawów aby stawał się on coraz miększy. Co to może być - amortyzator, sprężyna czy coś jeszcze innego?

Prośba o diagnozę XT600