Prośba o identyfikację (nie chodzi o Ra mbo).

Data: 2011-04-29 15:37:54
Autor: RadekD
Prośba o identyfikację (nie chodzi o Ra mbo).
Jakieś 4-5 lat temu oglądałem sobie taki thillerek, w którym
grupka młodych ludzi wybrała się albo na wakacje albo na jakiś obóz
na małą wysepkę. Okazuje się, że są tam jeszcze jakiś psy.
Nie pamiętam czy były na nich prowadzone jakieś eksperymenty czy po
prostu zdziczały. Tak czy inaczej jak to w tego typu filmach bywa
ludzie - jeden po drugim - zostali przez nie skonsumowani.

Coś mi się kojarzy, że grał tam jakiś aktor/aktorka z popularnego w tym czasie serialu (tak mi się coś zdaje, że może chodzić o kogoś z obsady Lost).

PS IMHO Rambo: First Blood to całkiem dobre kino sensacyjne i nie taki głupi film jakby się mogło wydawać. W dodatku stworzył on ikonę filmów
sensacyjnych.

Data: 2011-04-29 15:44:35
Autor: RadekD
Prośba o identyfikację (nie chodzi o Rambo).
Ups, właśnie znalazłem.
Dla potomny - chodzi mi o The Breed z Michelle Rodriguez.

Prośba o identyfikację (nie chodzi o Ra mbo).