Prośba o ocenę XJ600

Data: 2011-09-28 11:07:45
Autor: juhass
Prośba o ocenę XJ600
W dniu 2011-09-28 09:36, ursynek pisze:
Witam

proszÄ™ o ocenÄ™

http://otomoto.pl/yamaha-xj-600s-diversion-idealny-polecam-M2860396.html

Czy 80tyś przebiegu na ten silnik to dużo?
Na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin?

Z tego co pamiętam xj600 zawsze uchodziła za dość niezawodny sprzęt, tutaj masz model z końca produkcji, wyleczony z wszelkich chorób wieku dziecięcego. 80tys wygląda realnie, tak więc nie przejmował bym się tym za nadto, zawsze możesz kupić taki sam, albo bardziej "zmęczony" z przebiegiem 30 tys, albo 20, czy ile tam chcesz.
Sprawdź go w miarę dokładnie a przebiegiem się nie przejmuj. Obserwuj kolor spalin na rozgrzanym silniku (czy moto nie pije oliwy w ilościach hurtowych), ewentualnie jak masz możliwość sprawdź stopień sprężania i posłuchaj silnika pod kątem stuków i innych takich. Reszta jak w każdym moto- czy proste, czy nie leżało zbyt poważnie i czy dobrze naprawione jeśli się drobna gleba trafiła.
Wydaje mi się, że oto warte uwagi choc trzeba dokładnie sprawdzić. Ja tam wole mieć 80tys przebiegu w 13-letnim moto, niż 20-30...

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Prośba o ocenę XJ600