Prośba o opinię

Data: 2015-07-14 07:30:03
Autor: Yogi\(n\)
Prośba o opinię
Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:mo17pg$dku$1node1.news.atman.pl...
Koleżanka Małżonka chce, abyśby zmienili nasze 20-letnie "welocypedy" na coś nowszego. Budżet 2x1200 max.
Ostatnia propozycja wyglÄ…da tak:
http://allegro.pl/karbon-voyager-lds-rower-28-trekking-damski-cr-i5528262197.html i do tego identyczny męski.
Rowery mają służyć do jazdy po mieście i poza miastem 50/50, plus raz w roku jakiś dalszy wyjazd z niewielkim bagażem.
Zależy nam, aby jeździło się wygodnie. Sylwetka raczej prosta, niż pochylona.
Bardzo proszÄ™ o opiniÄ™ na temat rowerka z linku.
Jacek

Niestety, nie potrafię nic powiedzieć o tym rowerze/firmie, ale wtrącą swoje trzy grosze:
Przy takich wymaganiach rzeczywiście celowałbym w trekkinga. Gorzej z ceną, bo przy takim zakresie cenowym cieżko będzie kupić coś sprawdzonego/markowego. Albo poczekajcie do wyprzedaży, czyli okresu po sezonie i celujcie w coś co będzie zastapione nowszym modelem, wtedy może się uda (mnie się udało, ale kupowałem trekkinga w grudniu - zapłaciłem trochę więcej, tj. 1400 za rower w regularnej cenie ok. 2000). Celowałbym w rowery na alivio - jak podpowiada doświadczenie, to b. wytrzymała grupa, a tańsza (czasem sporo) od wyższych. Albo coś gorzej wyposażonego, z założeniem, że będziecie regularnie wymieniać podzespoły na lepsze. Ekonomicznie o wiele gorszy pomysł, bo po prostu róznicę w cenie rozkładacie w czasie. Ewentualnie szukajcie "golasów", czyli crossów, do których dokupicie osprzęt (błotniki, bagażniki itp) - bo to (najczęściej) te same rowery, tylko pozbawione tych elementów. To już bardziej sensowne ekonomicznie rozwiązanie, bo nie wymieniasz, tylko dokupujesz to, co Ci pasuje/potrzebne itp. Warto też kupować używane, ale nie z allegro, tylko od znajomych - tak kupiłem dwuletni rower żonie (MTB), za 1200 PLN gdy w sklepie (następca) kosztował ok. 2500. Stopień zużycia poniżej 1000 km. No ale tu trzeba polować i "trafić".

Albo - oczywiście - dozbierać do np. 1700 na rower i wybierać "swobodnie" ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2015-07-14 03:23:44
Autor: Jacek G.
Pro¶ba o opiniê
On Tuesday, July 14, 2015 at 7:31:07 AM UTC+2, Yogi(n) wrote:
U¿ytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisa³ w wiadomo¶ci > Kole¿anka Ma³¿onka chce, aby¶by zmienili nasze 20-letnie "welocypedy" > na co¶ nowszego. Bud¿et 2x1200 max.
> Ostatnia propozycja wygl±da tak:
> http://allegro.pl/karbon-voyager-lds-rower-28-trekking-damski-cr-i5528262197.html i

Ewentualnie szukajcie "golasów", czyli crossów, do których dokupicie osprzêt (b³otniki, baga¿niki itp) - bo to (najczê¶ciej) te same rowery, tylko pozbawione tych elementów..
Z crossów, to mo¿e co¶ takiego:
http://www.bikeatelier.pl/rowery/rowery-crossowe/rower-drakar-cross-20-v-damski-2013
i wersja mêska:
http://www.bikeatelier.pl/rowery/rowery-crossowe/rower-drakar-cross-20-v-2013
Z tym, ¿e nie wiem, czy rower typu cross spe³ni wymóg wygodnej sylwetki w wystarczaj±cym stopniu.
--
Jacek G.

Data: 2015-07-15 21:42:38
Autor: Yogi\(n\)
Pro¶ba o opiniê
U¿ytkownik "Jacek G." <jginter@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:9ed08c2a-3396-4794-a608-fb7d51f65725googlegroups.com...

Z tym, ¿e nie wiem, czy rower typu cross spe³ni wymóg wygodnej sylwetki w wystarczaj±cym stopniu.

Musz± siê przymierzyæ, bez dwóch zdañ.
Ale celowa³bym w co¶ lepszego - za 1600-1700 PLN mo¿na mieæ bardzo fajny rower.

Nie¼le wyposa¿one:
http://allegro.pl/cross-disc-eries-eveo-alivio-2015-9-x-3-20-5-i5274148310.html

Lub trochê gorzej wyposa¿one, ale firmowe:
http://allegro.pl/nowy-rower-fuji-nevada-usa-1-7d-26-17-25-i5520028665.html
http://allegro.pl/rower-author-integra-28-kamera-gratis-i5526183525.html
http://allegro.pl/2013-rower-orbea-ravel-sport-dama-a20-19-cali-i5476419123.html
http://allegro.pl/rower-author-classic-cross-28-2015-ebon-200zl-i5378262601.html
http://allegro.pl/cube-ltd-cls-black-white-print-r-54-cm-i5373597803.html
http://allegro.pl/rower-trekkingowy-trek-7000-28-rama-17-5-alu-i5269907097.html
http://allegro.pl/okazja-10-merida-freeway-9300-18-i5435510583.html
http://allegro.pl/rower-ktm-life-one-rama-56-cm-meski-salon-k-ce-i5512246517.html
http://allegro.pl/rower-ktm-life-one-rama-43-cm-damski-salon-k-ce-i5531016767.html

I firmowe i wyposa¿one
http://allegro.pl/nowy-corratec-sunset-zzyzx-deore-blokada-skoku-i5541820010.html

(albo MTB-tu wybór w tym przedziale o wiele wiêkszy):
http://allegro.pl/rower-focus-cypress-ht-26r-magicblack-matt-s-17-i5110611640.html

--
Yogi(n)

Prośba o opinię