[Waw] Prośba o pomoc w doborze roweru dla starszej osoby

Data: 2010-06-11 09:27:40
Autor: Frankie
[Waw] Prośba o pomoc w doborze roweru dla starszej osoby
W dniu 10-06-10 17:14, qwerty63 pisze:
Rower ma być wygodny i przede wszystkim
wytrzymały dla osoby o tej wadze, jednak coś stosunkowo niedrogiego z
uwagi na niewielkie przebiegi i jazdę nie na co dzień. Do 2tys. zł, z
możliwością przymierzenia w Warszawie. Rama damka lub podobna, żeby
siadanie nie sprawiało problemów.

Jako, że uważam właściwie tylko Treki ;-)
Do 2 tys, damka, komfortowy:
http://www.ssc.pl/trek2010/Navigator20Equip.html

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-06-11 09:35:26
Autor: Fabian
Frankie pisze:
Jako, że uważam właściwie tylko Treki ;-)
Do 2 tys, damka, komfortowy:
http://www.ssc.pl/trek2010/Navigator20Equip.html

To  wg Ciebie jest damka?!

Może jednak to jest damka?

http://www.ssc.pl/trek2010/Navigator20Equip%20WSD.html

Fabian.

Data: 2010-06-11 09:38:57
Autor: Frankie
W dniu 10-06-11 09:35, Fabian pisze:

To  wg Ciebie jest damka?!

Może jednak to jest damka?

http://www.ssc.pl/trek2010/Navigator20Equip%20WSD.html

Cieszę się, że sprawiłem Tobie tyle radości :-)
Heh...

Data: 2010-06-11 09:40:51
Autor: Fabian
Frankie pisze:
[...]

Żeby to radość była, zbulwersowałem się okrutnie, ale przynajmniej
ciśnienie mi podniosłeś i taki zaspany nie siedzę ;)

Fabian.

Data: 2010-06-11 09:42:11
Autor: Frankie
W dniu 10-06-11 09:40, Fabian pisze:

Żeby to radość była, zbulwersowałem się okrutnie, ale przynajmniej
ciśnienie mi podniosłeś i taki zaspany nie siedzę ;)

Co zrobić. Czasami i link się walnie ;-)

Data: 2010-06-11 10:58:51
Autor: qwerty63
W dniu 2010-06-11 09:27, Frankie pisze:
[...]

Popieram, też ujeżdżam Treczka :)
Ten konkretny rowerek jednak odstrasza ceną, a w tym modelu nawet kasety im się nie chciało włożyć, tylko wolnobieg.
Jakbym wiedział, że ten rower ma pancerne obręcze i jest bardziej wytrzymały od np. Meridek, to bym go mógł polecić priorytetowo:)

Data: 2010-06-11 19:28:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Waw] Prośba o pomoc w doborze roweru dla starszej osoby
Frankie bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
Do 2 tys, damka, komfortowy:
http://www.ssc.pl/trek2010/Navigator20Equip.html

Stanowczo NIE! Kierownik tej masy zajedzie tyln± o¶ w chwilê.

--
Pozdrowienia,                            | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ciê j***³,

[Waw] Prośba o pomoc w doborze roweru dla starszej osoby