Prośba o pomoc w wyborze

Data: 2015-07-17 15:51:10
Autor: Jacek
Prośba o pomoc w wyborze
Dzięki wszystkim za opinie na temat rowerka, o który niedawno pytałem.
Sporo się od Was dowiedziałem i ostatecznie stanąłem przed wyborem: Saveno Exeter/Gepida Alboin 300

KtĂłry Waszym zdaniem lepszy?

http://katalog.bikeworld.pl/2015/web/produkt/rowery/trekking_cross/saveno/39620/exeter

http://katalog.bikeworld.pl/2015/web/produkt/rowery/trekking_cross/gepida/39783/alboin_300_trk

TIA
Jacek

PS
dla Koleżanki Małżonki już nie szukam, bo odremontowałem na szybko rower po synu i po wymianie linek, kierownicy, założeniu większego i miększego siodełka i paru jeszcze innych dupereli sprzęt jej spasował ;-)

Data: 2015-07-17 07:38:05
Autor: Ignac
Prośba o pomoc w wyborze
W dniu piątek, 17 lipca 2015 15:51:11 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

Dzięki wszystkim za opinie na temat rowerka, o który niedawno pytałem.
Który Waszym zdaniem lepszy?

Ten, bo to to samo co tamte, tylko parę stówek tańsze:
http://allegro.pl/karbon-voyager-lds-rower-28-trekking-damski-cr-i5528262197.html

Jak byłbym Twoja żoną, to bym się na Ciebie ciężko obraził.
Jeśli myślisz, że zakup jednego z tamtych uszło by Ci płazem to się grubo mylisz. Usłyszałbyś taki mnie więcej tekst:
"Jacku, co moje piękne oczy widzą, coś Ty kurna sobie kupił,
najwyraźniej rozwodu chcesz, tak?
Dobra, nie tłumacz się, znowu wyszła z Ciebie męska szowinistyczna....
Jak mi mogłeś zrobić coś podobnego, jak ja będę na tym grzmocie teraz
przy tobie wyglądać, co?
Ty po prostu kogoś masz, przyznaj się, nie kłuć się ze mną,
ja chyba lepiej wiem...itd"

Nie wiem, jak wybrnąłbyś z tej sytuacji. Tłumaczenie się, że inni
przecież mają aż dwa rowery, a ich żony żadnego, nie pomoże.
U mnie tak sytuacja jest, ale jej specyfika polega na tym, że
moja żona ma za to 200 par butów, ja to akceptuję, bo kupujemy
co komu pasuje, ale za swoje.

Wybór należy do Ciebie!

Data: 2015-07-17 16:43:23
Autor: Andrzej Ozieblo
Prośba o pomoc w wyborze
W dniu 2015-07-17 o 16:38, Ignac pisze:

Jak byłbym Twoja żoną, to bym się na Ciebie ciężko obraził.

:)))) To samo sobie pomyslalem. Widac cos tam z psychiki kobiecej kapujemy albo zona Jacka kandyduje do swietosci. :)

A oba rowery bardzo do siebie podobne.

Data: 2015-07-17 13:00:32
Autor: Ignac
Prośba o pomoc w wyborze
W dniu piątek, 17 lipca 2015 16:43:39 UTC+2 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:
W dniu 2015-07-17 o 16:38, Ignac pisze:

> Jak byłbym Twoja żoną, to bym się na Ciebie ciężko obraził.

To samo sobie pomyslalem. Widac cos tam z psychiki kobiecej kapujemy albo zona Jacka kandyduje do swietosci.
Bo porady powinny być udzielane w szerszym kontekście, wtedy oddają
rzeczywisty obraz problemu.
A oba rowery bardzo do siebie podobne.
Bardzo podobne, jak moje dwa crossy (Unibike i Kellys).
Pozbyłem się właśnie, najstarszego Authora-8lat, teraz czas na nową żonę.

Prośba o pomoc w wyborze