Prośba o poradę w sprawie zakupu

Data: 2011-10-21 23:49:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Prośba o poradę w sprawie zakupu
W dniu 2011-10-21 23:14, Mariano Italiano pisze:
Witam,
mam możliwość kupienia Peugeota 307 (2007 r, kombi, 1,6 hdi - 90 kM,
190kkm przebiegu, całkiem nieźle wyposażony). Cały czas jeżdżony i
serwisowany, użytkowany przez jedną osobę (auto firmowe). Stan bardzo
dobry.
Proszę o ewentualna pomoc w podjęciu decyzji. Moje pytania, to:
- na co zwrócić szczególna uwagę podczas zakupu?
- jakie wady/usterki mogą wyjść w najbliższym czasie? (auto będzie
robiło jakieś 10kkm/rok)
- czy cena 15kpln nie jest - jak za "Francuza" zbyt wygórowana?

Cena sugeruje, że to auto ma solidnie skręcony licznik. Jest aż nazbyt okazyjna.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-22 09:29:14
Autor: Mariano Italiano
Prośba o poradę w sprawie zakupu

Cena sugeruje, że to auto ma solidnie skręcony licznik. Jest aż nazbyt
okazyjna.

Przebieg jest na 100% oryginalny.
Cena jest taka, ponieważ jest to jakiś tam program wykupu samochodu od pracodawcy.

--
Mariano

Prośba o poradę w sprawie zakupu