Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu

Data: 2012-03-26 14:59:57
Autor: Robert_J
Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu
http://moto.allegro.pl/octavia-1-9tdi-klima-serwisowana-z-niemiec-idealna-i2204212507.html

Przebieg lekko żartobliwy MZ. Mi strzeliło 200.000 niedawno, a auto ma 6,5 roku i robię średnie przebiegi raczej. Poza tym kierownica w tym "Twoim" wygląda jak nowa w porównaniu z moją po 200.000 :-), a wcale nie jeździłem z łapami uwalonymi cementem. MZ ktoś ją wymienił, nakładki na pedały zresztą też, ale mogę się mylić. No, chyba że w II kierownice nagle zaczęli montować gorsze ;-).
Silnik jest nazbyt czysty. W mojej też jest w miarę czysty, ale nie powiem żeby się świecił ;-). Lepiej zajrzeć pod spód, tam uzyskasz więcej informacji :-). Jak będzie umyty to daje do myślenia.
Ale jak okaże się że opis jest zgodny z prawdą to kupisz auto, z którego będziesz zadowolony.

Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu