Próba celowego rozjechania, ale brak dowodów

Data: 2019-06-18 19:18:36
Autor: Queequeg
Próba celowego rozjechania, ale brak dowodów
(postnąłem na p.s.p., ale może tu też mi podpowiecie)

Czy w przypadku, gdy samochód świadomie i celowo próbował mnie rozjechać (jechałem skuterem), ale nie mam żadnych dowodów, jest sens w ogóle to zgłaszać? Jest jeden niewiarygodny świadek (palant jechał z pasażerką), mam też wyraźne zdjęcie samochodu, ryja i rejestracji.

Data: 2019-06-18 21:57:52
Autor: xyz
Próba celowego rozjechania, ale brak dowod Ăłw
W dniu 18.06.2019 o 21:18, Queequeg pisze:
[...]

Marne szanse, mnie tak kiedyś na chodniku puknął w nogi bo mu przeszkadzało ze pieszy jest na chodniku.
"Dama" z fotela pasażera zeznała że ja się na maskę rzuciłem
a mojego syna nawet nie zapytali, bo nieletni.
Nie wiem czy nawet dostał mandat za jadę po chodniku,
oddzielony od jedni barierkami.

Jedyny chyba sposób to mieć coś ostrego w ręku (klucze) i upadając na maskę zarysować lub mocno wgnieść. Nie można tego robić specjalnie
bo wtedy będzie Twoja wina ale jak potrąci i upadasz, no cóż...
Wtedy jakikolwiek monitoring czy kamerka będzie po Twojej stronie.

--
-- - xyz

Data: 2019-06-19 12:10:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Queequeg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ce89d8b-fe81-41d4-9fb0-46e7697ef36c@trust.no1...
[...]

No i co - myslisz, ze pasazerka zezna, ze kierowca powiedzial
"patrz - zaraz rozjade tego skuterka" ?

Bo inaczej to jakie celowe ?

J.

Próba celowego rozjechania, ale brak dowodów